-Matthijs- Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2007 hallo alemaal weet iemand waar ik de mods voor kleren kan downloaden ? alvast bedankt Er zijn heel erg veel sites waar je mods kan downloaden, maar ik raad je aan de grootste sites eens te bezoeken. Ik raad je aan de volgende sites eens te bezoeken: GTAGarage, GTAFilefront, of GTA-Downloads. Check ook eens deze site voor een compleet overzicht van sites. Ik neem aan dat daar wel iets tussen moet zitten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hy luuk Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2007 (bewerkt) hallo alemaal weet iemand waar ik de mods voor kleren kan downloaden ? alvast bedankt Er zijn heel erg veel sites waar je mods kan downloaden, maar ik raad je aan de grootste sites eens te bezoeken. Ik raad je aan de volgende sites eens te bezoeken: GTAGarage, GTAFilefront, of GTA-Downloads. Check ook eens deze site voor een compleet overzicht van sites. Ik neem aan dat daar wel iets tussen moet zitten. bedankt !!! (S0RRY dat ik niet zelf hep gezogt http://gta.gamigo.de/download.php?do=cat&id=118 is wat ik nu hep ) maar waar kan ik ze dan terug vinden in san ? Bewerkt: 7 juli 2007 door hy luuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2007 hallo ik zoek al een paar weken naar scooter mods voor gta Sa andreas en heb die ook gevonden maar ik zoek ook de Yamaha aerox en die kan ik niet vinden als je iets over die mod weet mail dan ff *verwijderd*>>> Door Wazuup: MSN adressen zijn verboden te posten, samengevoegd met het ''ik zoek een mod!'' topic.<<< alvast bedankt dennis Hier is de Yamaha Aerox! >>KLIK<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
___LINX___ Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2007 Ik zag ergens een mod van de SANDKING maar kan nergens meer vinden mischien dat 1 van jullie hem vind? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bigstijn Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2007 Een sandking is geen mod, maar een echt bestaande auto in Gta: sa Hier kan je hem geheel vinden http://nl.wikigta.org/wiki/Sandking_%28GTA_San_Andreas%29 Je hoeft alleen maar op vindtplaats te klikken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
___LINX___ Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2007 goed lezen;) ik wil de mod van die sandking niet waar ik hem kan vinden heb hem allang in de garage pff Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2007 goed lezen;) ik wil de mod van die sandking niet waar ik hem kan vinden heb hem allang in de garage pff Iedereen doet zijn best om jou te helpen, wees gerust. Maar volgens mij verstaat niet iedereen jou zo goed... Bedoel je dat je een mod wilt dat de sandking vervangt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thug_NL Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2007 Ik ben al een hele tijd opzoek naar een stuntmod voor gta san andreas.Hier is een filmpje van youtube, misschien kent iemand deze mod: Ik heb niet veel verstand mods enzo, maar ik hoop dat er een engelse of nederlandse versie van deze mod is, kan iemand me helpen? alvast bedankt! Als je hem nog niet gevonden hebt: http://gta.gamigo.de/download.php?do=download&id=11010 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2007 Hey, Kzat een filmpjes van gta te kijke op youtube en toen zag ik dit: http://nl.youtube.com/watch?v=l3vlpE7v_BU Hierover heb ik dus een vraag. Weet iemand waar je deze kan downloaden of als iemand hem heeft zegge waar hij deze heeft gedownload? >>> Door Wazuup: Merged met ''ik zoek een mod!''<<< Alvast bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-pilot Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2007 yow die is voor mij ok ik heb niet de losse mod maar ik het wel een tc met die mod die mod kan je hier downloaden download Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2007 yow die is voor mij ok ik heb niet de losse mod maar ik het wel een tc met die mod die mod kan je hier downloaden download Ja die had ik vandag ook gedownload maar dat is egt vaag. (vind ik) Maar ik heb liever alleen maar die mod die ik zoek meer niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Snowdog Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2007 (bewerkt) Hallo, Ik vroeg mij af of er een mod is die de spawn distance van auto's zon 5 a 10 x vergroot en de distance waarop ze verdwijnen ook met een vergelijkbare hoeveelheid vergroten, ik haat het dat auto's voor mijn neus ( ok in de verte dan) uit het niets opkomen, of dat als ik vlieg in een jet dat alle wegen voor mij leeg zijn en dat alleen de weg precies onder mij verkeer heeft, ook bijv. deze situaties dat als ik van een heuvel op een snelweg verderop toekijk dat de hele snelweg is uitgestorven zoals hier: Bestaat zo'n mod of kan ik ergens de distance zelf aanpassen of is zoiets onmogelijk ? Bewerkt: 9 juli 2007 door Snowdog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thug_NL Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2007 yow die is voor mij ok ik heb niet de losse mod maar ik het wel een tc met die mod die mod kan je hier downloaden download ik heb liever ook alleen de tire fix:p nu kan k me oude save niet gebruiken en das wel jammer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-pilot Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2007 hmmmmmz volgends mij heeft hij hem zelf gemaakt wat betekend dat het niet los te downloaden is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ninoke Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2007 Ik zou graag cj laten veranderen in spongebob weet iemand waar je die kan downen? en ja ik meen het Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.