Jump to content

Ik zoek een mod!


Bling

Recommended Posts

hallo alemaal weet iemand waar ik de mods voor kleren kan downloaden ? alvast bedankt

Er zijn heel erg veel sites waar je mods kan downloaden, maar ik raad je aan de grootste sites eens te bezoeken. Ik raad je aan de volgende sites eens te bezoeken: GTAGarage, GTAFilefront, of GTA-Downloads. Check ook eens deze site voor een compleet overzicht van sites. Ik neem aan dat daar wel iets tussen moet zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_XP

    63

  • Beagle

    62

  • -Matthijs-

    58

  • Ghost_Rider

    56

Top Posters In This Topic

Posted Images

hallo alemaal weet iemand waar ik de mods voor kleren kan downloaden ? alvast bedankt

Er zijn heel erg veel sites waar je mods kan downloaden, maar ik raad je aan de grootste sites eens te bezoeken. Ik raad je aan de volgende sites eens te bezoeken: GTAGarage, GTAFilefront, of GTA-Downloads. Check ook eens deze site voor een compleet overzicht van sites. Ik neem aan dat daar wel iets tussen moet zitten.

bedankt !!! (S0RRY dat ik niet zelf hep gezogt http://gta.gamigo.de/download.php?do=cat&id=118 is wat ik nu hep ) maar waar kan ik ze dan terug vinden in san ?

Bewerkt: door hy luuk
Link to comment
Delen op andere websites

hallo ik zoek al een paar weken naar scooter mods voor gta Sa andreas en heb die ook gevonden maar ik zoek ook de Yamaha aerox en die kan ik niet vinden als je iets over die mod weet mail dan ff *verwijderd*

>>> Door Wazuup: MSN adressen zijn verboden te posten, samengevoegd met het ''ik zoek een mod!'' topic.<<<

alvast bedankt

dennis :cya:

Hier is de Yamaha Aerox!

>>KLIK<<

Link to comment
Delen op andere websites

goed lezen;) ik wil de mod van die sandking niet waar ik hem kan vinden heb hem allang in de garage pff

Iedereen doet zijn best om jou te helpen, wees gerust. Maar volgens mij verstaat niet iedereen jou zo goed... Bedoel je dat je een mod wilt dat de sandking vervangt?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben al een hele tijd opzoek naar een stuntmod voor gta san andreas.

Hier is een filmpje van youtube, misschien kent iemand deze mod:

Ik heb niet veel verstand mods enzo, maar ik hoop dat er een engelse of nederlandse versie van deze mod is,

kan iemand me helpen?

alvast bedankt!

Als je hem nog niet gevonden hebt:

http://gta.gamigo.de/download.php?do=download&id=11010

Link to comment
Delen op andere websites

yow die is voor mij :D ok ik heb niet de losse mod maar ik het wel een tc met die mod die mod kan je hier downloaden download

Ja die had ik vandag ook gedownload maar dat is egt vaag. :bonk: (vind ik)

Maar ik heb liever alleen maar die mod die ik zoek meer niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik vroeg mij af of er een mod is die de spawn distance van auto's zon 5 a 10 x vergroot en de distance waarop ze verdwijnen ook met een vergelijkbare hoeveelheid vergroten, ik haat het dat auto's voor mijn neus ( ok in de verte dan) uit het niets opkomen, of dat als ik vlieg in een jet dat alle wegen voor mij leeg zijn en dat alleen de weg precies onder mij verkeer heeft, ook bijv. deze situaties dat als ik van een heuvel op een snelweg verderop toekijk dat de hele snelweg is uitgestorven zoals hier:

sa2zv7.th.jpg

Bestaat zo'n mod of kan ik ergens de distance zelf aanpassen of is zoiets onmogelijk :N ?

Bewerkt: door Snowdog
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...