Jump to content

Ik zoek een mod!


Bling

Recommended Posts

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_XP

    63

  • Beagle

    62

  • -Matthijs-

    58

  • Ghost_Rider

    56

Top Posters In This Topic

Posted Images

Heeft iemand een mod dat als je in een auto zit het net lijkt of je er echt in zit?

Ik denk niet dat er een 'Rear View mod' voor GTA San Andreas is. Ik heb er ook een tijdje naar gezocht, maar ik bn de mod nog nooit tegengekomen. Je zou het kunnen proberen met een camhack, ondat je hier je eigen camerapositie kunt veranderen. Een camhack is overigens hier te downloaden.

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft iemand een mod dat als je in een auto zit het net lijkt of je er echt in zit?

Ik denk niet dat er een 'Rear View mod' voor GTA San Andreas is. Ik heb er ook een tijdje naar gezocht, maar ik bn de mod nog nooit tegengekomen. Je zou het kunnen proberen met een camhack, ondat je hier je eigen camerapositie kunt veranderen. Een camhack is overigens hier te downloaden.

Ik heb een site gevonden waar een code staat. Maar ik weet niet hoe ik die in het spel krijg?

http://www.gtagaming.com/pafiledb.php?acti...ile&id=1296

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een site gevonden waar een code staat. Maar ik weet niet hoe ik die in het spel krijg?

http://www.gtagaming.com/pafiledb.php?acti...ile&id=1296

Ik heb even voor je gekeken. Zelf ben ik ook niet iemand die hier in eerste instantie verstand van heeft, maar ik heb alle comment eronder even gelezen. Je moet deze code plakken in je 'mission.scm', dit is denk ik de 'main.scm' die te vinden is in je Data map. In deze tutorial word je uitgelegt hoe je dingen aanpast in dat bestand, dus ik raad je aan het eens te volgen. Anders kun je de comments even doorlezen, waar meestal wel een uitleg wordt gegeven.

Link to comment
Delen op andere websites

Auto's kan je gewoon appart downloaden op sites als [GTA-Inside] en [GTAGarage]. Om een 'incar' zicht te krijgen zal je [san Andreas Camera Hack (1.3)] moeten gebruiken. Met deze mod kan je eender welk camera standpunt aannemen, wat dus erg leuk voor foto's en filmpjes is. Helaas werkt hij wel niet op SA:MP of MTA:SA, aleen op singleplayer dus.

Veel succes!

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een site gevonden waar een code staat. Maar ik weet niet hoe ik die in het spel krijg?

http://www.gtagaming.com/pafiledb.php?acti...ile&id=1296

Ik heb even voor je gekeken. Zelf ben ik ook niet iemand die hier in eerste instantie verstand van heeft, maar ik heb alle comment eronder even gelezen. Je moet deze code plakken in je 'mission.scm', dit is denk ik de 'main.scm' die te vinden is in je Data map. In deze tutorial word je uitgelegt hoe je dingen aanpast in dat bestand, dus ik raad je aan het eens te volgen. Anders kun je de comments even doorlezen, waar meestal wel een uitleg wordt gegeven.

Ik heb de Sa builder gedownload en de code erin geplakt, moet ik hem dan gewoon ergens opslaan? ik snap er echt helemaal niks van?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de Sa builder gedownload en de code erin geplakt, moet ik hem dan gewoon ergens opslaan? ik snap er echt helemaal niks van?

Het lijkt me dat je het bestand 'main.scm' moet openen, en dat je daar de code (ergens) in moet plakken. Voordat je iets gaat doen, raad ik je eerst aan de tutorial door te lezen die ik je net gegeven heb. Kom je er dan nog niet uit, bezoek dan eens de SCM-modding Help sectie om daar hulp te vragen over het installeren van deze mod. Daar hebben ze er het meeste verstand van.

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Auto's kan je gewoon appart downloaden op sites als [GTA-Inside] en [GTAGarage]. Om een 'incar' zicht te krijgen zal je [san Andreas Camera Hack (1.3)] moeten gebruiken. Met deze mod kan je eender welk camera standpunt aannemen, wat dus erg leuk voor foto's en filmpjes is. Helaas werkt hij wel niet op SA:MP of MTA:SA, aleen op singleplayer dus.

Veel succes!

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

weet iemand waar ik de gravity boost kan krijgen voor vice city en hoe in het kort

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een Concorde voor GTA SA (natuurlijk :puh:). Ik zou het echt geweldig vinden als iemand die voor me zou hebben!

Ik weet ook dat er een Blackbird bestaat die er heel veel op lijkt, maar na een tijdje crasht GTA SA door die mod dus die heb ik liever niet.

Greets :cya:

GTA GG :bier:

Bewerkt: door GTA Ganggast
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een Concorde voor GTA SA (natuurlijk :puh:). Ik zou het echt geweldig vinden als iemand die voor me zou hebben!

Greets :cya:

GTA GG :bier:

Ik heb even voor je rondgezocht, en ik heb er één gevonden. Je kan hier een 'concorde' downloaden voor GTA: San Andreas. Mocht je nog vragen hebben over de installatie, of is iets anders je nog onduidelijk, dan kun je deze gerust stellen. Veel plezier ermee!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even voor je rondgezocht, en ik heb er één gevonden. Je kan hier een 'concorde' downloaden voor GTA: San Andreas. Mocht je nog vragen hebben over de installatie, of is iets anders je nog onduidelijk, dan kun je deze gerust stellen. Veel plezier ermee!

Heel erg bedankt! De Concorde is mijn lievelingsvliegtuig en ik was ook al een tijdje naar die mod op zoek!

Nu heb ik hem eindelijk!

Bedankt!!

Link to comment
Delen op andere websites

Beste leden. Ik houd me al weer een tijde bezig met modden en ben op zoek naar de leukste/grappigste/beste VEHICLEmods. Zo heb ik bijv. al een stoel waar ik in kan rijden en een geweldige ferrari. Ik heb versie 1. Heb je zelf goede mods gezien? Ik wil graag de link, waar uiteraard een plaatje bij staat waarop ik kan zien hoe-ie-eruit-ziet.

>>> Door Bling: Topic samengevoegd met topic dat voor dit soort vragen bedoeld is, die tevens vastgeplakt in dit forum staat. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...