Jump to content

Ik zoek een mod!


Bling

Recommended Posts

bestaat er een speedometer mod voor versie 2

Kans acht ik klein, aangezien er voor V2 überhaupt geen mods zijn. Je kan wel even deze patch installeeren, waarmee je wél kan modden. Je savegames hebben hier geen hinder van. Je zult dus, na installatie van de patch, op je oude savegames mét mods kunnen spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_XP

    63

  • Beagle

    62

  • -Matthijs-

    58

  • Ghost_Rider

    56

Top Posters In This Topic

Posted Images

weet iemand waar ik de gravity boost kan krijgen voor vice city en hoe in het kort

Wellicht een late reactie, maar beter laat dan nooit.

Ik heb even voor je gezocht, en ik heb een tool gevonden waarmee je de gravity kan veranderen. Je kan die zogenaamde tool hier downloaden. Je moet de tool starten, en je setting kiezen. Aan de hand daarvan moet je in-game op 1-9 drukken.

Link to comment
Delen op andere websites

hallo allemaal,

ik ben nu al een paar uur bezig om een politie player skin in me kleding kast in gta sa te krijgen !

maar ik heb er pas 1 gevonden op een duitse site maar die werkt niet !

heeft iemand nog een WERKENDE op zijn schijf staan of weet waar ik er 1 kan download /??

heel erg hard nodig !

thx,danny

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste, je krijgt een politie-uniform als je een 100% relatie hebt met Barbara. Er zal dan een pak in je garderobe komen, zonder dat er mods aan te pas hoeven komen.

Ten tweede heb ik hier een pak gevonden waarin je als SWAT kunt. Misschien kun je verder iets meer informatie geven over je eigen, gedownloade skin. Ik of iemand anders wil je namelijk wel uitleggen hoe je hem op de juiste manier, en bovendien werkend in het spel krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zoek mod voor gta vcs zeg ff als je er een hebt

Ik denk niet dat er mods zijn voor VCS. Dit omdat mods vrijwel altijd gemaakt zijn voor de PC versies van GTA. Ook voor de Xbox en PS2 versies van GTA zijn helaas geen mods, dit omdat het ten eerste erg moeilijk is, en het ten tweende amper te realiseren valt. Voor VCS zijn er tot nu toe ook geen concrete mods, op de cheatdevice na dan.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo!

Bestaat een tool waarmee je de camera kan ronddraaien

zoals in SA?

Om de player heen en om de wagen heen.

Het is voor GTAIII.

Alvast bedankt.

Bewerkt: door GTA_XP
Link to comment
Delen op andere websites

Bestaan er mods voor gta3 en/of Vice City die er voor zorgen dat Claude en/of Tommy Vercetti niet meer verdrinken als ze zelfs nog maar met hun benen in het water staan ? De No Sink Mod van Vice City , waarmee je met auto's in het water kunt duiken , heb ik al .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...