Jump to content

Ik zoek een mod!


Bling

Recommended Posts

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_XP

    63

  • Beagle

    62

  • -Matthijs-

    58

  • Ghost_Rider

    56

Top Posters In This Topic

Posted Images

Je hebt daarvoor V1 nodig, v2 is speciaal gemaakt om niet meer te kunnen modden ;)

Als je toch die mod wil hebben, kan je met deze downgrader naar V1 downgraden :)

http://www.gtaforum.nl/index.php?automodul...amp;showfile=67

Edit: Nog even wat info over de versies,

V1: Hier kan je modden.

V1.1: Hier kan je modden en er zijn een aantal bugs gefixt.

V2: Hier kan je helaas niet modden.

Bewerkt: door Bigstijn
Link to comment
Delen op andere websites

ja ok maar hoe moet ik hem dan downloaden heb jij een link voor die mod

van dat je politie benty want bij de site waar ik het heb gevonden stond geen downloadmirror of een linkf ofzowiets

dus kon ik die niet downloaden

Link to comment
Delen op andere websites

Bestaat er geen mod die het gedrag van de politie van San Andreas verbetert , zodat ze niet steeds alleen jou aanvallen wanneer je nog maar je eerste schot lost , maar ook andere schietende en onruststokende personen ?

Link to comment
Delen op andere websites

ik zoek vice city stories psp downloads en die hier op de site heb ik al

Wat voor downloads zoek je precies? Ik denk niet dat er nieuwe voertuigen, wapens en dergelijke te downloaden zijn, hoogstens wat savegames. Voor wallpapers en dergelijke verwijs ik je door naar de site van Rockstar.

Weet iemand een link naar die nrg 500 dat is ook een mod van een supersnelle motor en daarmee kan je niet vallen en alles gaat er perfect mee

Ik kon me nog een 'X-NRG-500' mod herinneren, maar ik weet zo niet of je die bedoeld. Hij is te vinden in dit topic. Enige wat je zo te zien moet doen is het veranderen van de handling line van de NRG-500. Het bestand 'handling.cfg' kun je openen met kladblok en het bestand is te vinden in je 'Data' map. Maak er wel even een back-up van, voor het geval dat bijvoorbeeld de mod tegenvalt. Overige vragen en opmerkingen kunnen in het gegeven topic.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je deze bedoelde. Je kunt dit echter niet downloaden, omdat de maker van de mod nog geen beta versie af heeft. Ik denk niet dat iemand anders zo'n mod al gemaakt heeft, aangezien het geen makkelijke klus is. Er zijn er wel die je kunt gebruiken zolang de mod nog niet uit is.

Deze mod bijvoorbeeld zorgt ervoor dat Orange Grove Families politieagenten worden, zo kan je zelf ook wel mensen arresteren. Gewoon erachteraan lopen, met een night stick en een pistol. Als je ze hun handen omhoog doen als je erop richt (met pistol), geven ze zich over en heb je ze "gearresteerd". Als je met de night stick erachteraan loopt kan je ze neerslaan en dan als ze neer zijn heb je ze "gearresteerd". Op deze manier heb je ongeveer hetzelfde als wat je zou hebben in die volledige mod, natuurlijk niet zo mooi en wat primitief, maar het is ongeveer wel hetzelfde. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een mod waarmeer ik met zeg maar een board kan vliegen. Zeg maar een skateboard zonder wieltjes waar je op kan staan en je er mee kan vliegen. Dat lijkt me echt vet ^_^

Als hij er niet is, zouden er mensen zijn die hem zouden kunnen bouwen? Zou ik heeel gaaf vinden! :D

Link to comment
Delen op andere websites

is er mss iemand die ee nvolkswagen new beetle heeft voor me

zit er al 2 uuur achter te zoeken maar vind hem nergens

alvast thanx :7:7

Ik heb hem al na paar minuten gevonden, op de eerste hit op Google. Hoe dan ook, ik heb hier een mooie 'VW new Beetle' gevonden. Lees voor installatie even de readme door, of vraag, indien je er niet uitkomt, aan ons. In ieder geval, veel succes en plezier ermee!

Link to comment
Delen op andere websites

is er mss iemand die ee nvolkswagen new beetle heeft voor me

zit er al 2 uuur achter te zoeken maar vind hem nergens

alvast thanx :7:7

Ik heb hem al na paar minuten gevonden, op de eerste hit op Google. Hoe dan ook, ik heb hier een mooie 'VW new Beetle' gevonden. Lees voor installatie even de readme door, of vraag, indien je er niet uitkomt, aan ons. In ieder geval, veel succes en plezier ermee!

bdankt maar als ik hem wil download opent er een nieuwe webpagina met allemmaal cijfers weet er iemand hoe je dit kan oplossen

Link to comment
Delen op andere websites

bdankt maar als ik hem wil download opent er een nieuwe webpagina met allemmaal cijfers weet er iemand hoe je dit kan oplossen

Bij mij doet de downloadlink het gewoon, dus ik vermoed dat het probleem bij jou ligt. Start internet eens opnieuw op of probeer eens een andere browser te gebruiken. Gebruik je bijvoorbeeld nu 'Internet Explorer', dan moet je het eens met 'FireFox' proberen, of andersom natuurlijk. Voor de duidelijkheid; dit is de downloadlink van de VW Beetle. Kan natuurlijk net zo goed zijn dat je op de verkeerde link hebt geklikt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een mod, voor gta san andreas, versie: 1.01, waarbij je kan zien als je ineen auto zit hoe snel je gaat :)

Je zoekt dus een 'speed-o-meter'. Welnu, ik weet er sowieso twee te vinden. Er is onder andere hier één te vinden, maar wat ik ervan gehoord heb, is dat die het niet (goed) doet. Ik raad je daarom aan één te gebruiken die het waarschijnlijk wel doet. Er zit één inbegrepen bij de 'Camera Hack', die hier te downloaden is. Raadpleeg voor gebruik even de readme, want daar staat alles keurig in. Kom je er desondanks toch niet uit, dan kun je ons vragen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een mod, voor gta san andreas, versie: 1.01, waarbij je kan zien als je ineen auto zit hoe snel je gaat :)

Je zoekt dus een 'speed-o-meter'. Welnu, ik weet er sowieso twee te vinden. Er is onder andere hier één te vinden, maar wat ik ervan gehoord heb, is dat die het niet (goed) doet.

Hij doet het inderdaad niet, ik denk dat het niet zo handig is om die Camera hack te downloaden,, wouw het gewoon simpel houden,, Nja bedankt voor je hulp

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...