Jump to content

Ik zoek een mod!


Bling

Recommended Posts

Hij doet het inderdaad niet, ik denk dat het niet zo handig is om die Camera hack te downloaden,, wouw het gewoon simpel houden,, Nja bedankt voor je hulp

:cya:

Misschien schrikt het woord 'hack' je wat af, maar ook de Camera Hack is makkelijk in gebruikt. Je moet alleen even weten hoe alles werkt. Het enige wat je moet doen is even de '.exe' runnen, oftewel; de '.exe' starten. Je kan dan nog een paar instellingen wijzigen of veranderen, mocht je daar baat bij hebben. Start dan GTA, en druk in-game op de '*' toets, om de camerastanden en dergelijke te activeren.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_XP

    63

  • Beagle

    62

  • -Matthijs-

    58

  • Ghost_Rider

    56

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hallo,

Ik zoek een Mod dat er aan de Maverick een magneet komt waarmee je auto's kan optillen en in de lucht kan meenemen. Heeft iemand deze Mod voor mij? Want ik heb overal gezocht maar ik kan de Mod niet vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik zoek een Mod dat er aan de Maverick een magneet komt waarmee je auto's kan optillen en in de lucht kan meenemen. Heeft iemand deze Mod voor mij? Want ik heb overal gezocht maar ik kan de Mod niet vinden.

Hiervoor moet je even de 'magnet mod' downloaden. Die mod is hier te downloaden. Helaas zal niet enkel de Maverick een magneet krijgen, maar ook andere helikopters, zoals de 'Leviathan', 'Hunter', 'VCN Maverick', 'Police Maverick', 'Cargobob' en de 'Raindance' zullen een magneet krijgen. Tevens dacht ik dat de mod je 'main.scm' overschrijd. wat dus wil zeggen dat je een nieuw spel moet beginnen. Vergeet overigens geen back-up's te maken van de bestanden die je gaat overschrijden. Veel plezier ermee!

Link to comment
Delen op andere websites

waar kan ik de mod voor GTA SA downloaden dat je met auto en eventueel met moto op de muren kunt rijden ik weet dat hij bestaat maar vind hem momenteel niet

Mvg gtafreak007 :sigaar:

Je bent dus op zoek naar een zogenaamde 'Wall Climbing' mod. Ik ben even voor je op zoek gegaan, en ik ben de mod hier voor je tegengekomen. Lees de readme even door voor installatie en gebruik. Kom je er desondanks dat toch niet uit, dan kun je ons om uitleg vragen. Veel succes en plezier ermee!

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij heb je deze optie bij de 'Get CJ high mod', die hier te downloaden is. Ik meende dat de mod het bestand 'main.scm' vervangt, wat dus wil zeggen dat je een 'new game' moet beginnen, zodra je de mod geïnstalleerd hebt. Je huidige savegames doen het namelijk niet meer met de nieuwe 'main.scm' van de mod. Vergeet overigens niet een back-up te maken van het huidige, originele bestand! Veel plezier met de mod verder!

Link to comment
Delen op andere websites

Bestaat er geen mod die het gedrag van de politie van San Andreas verbetert , zodat ze niet steeds alleen jou aanvallen , maar ook andere personen die een misdaad begaan ?

(Ik had deze vraag als eens gepost , maar toen werd er niet op gereageerd , hopelijk heb ik nu meer geluk)

Bewerkt: door Arne Bruylants
Link to comment
Delen op andere websites

Bestaat er geen mod die het gedrag van de politie van San Andreas verbetert , zodat ze niet steeds alleen jou aanvallen , maar ook andere personen die een misdaad begaan ?

(Ik had deze vraag als eens gepost , maar toen werd er niet op gereageerd , hopelijk heb ik nu meer geluk)

Dat gedrag kun je zelf aanpassen :Y . Ga naar: Rockstar Games -> GTA San Andreas -> Data -> pedstats.dat (openen met: Kladblok).

Nu zie je een lijst met data van de pets. zoek naar de data van de politie:

STAT_COP			 20.0  7.5	10  30  100 50  1.0   1.0   40	1

veranderen deze in:

STAT_COP			 5.0   9.0	0   100 100 50  3.0   0.4   100	1

Je hebt er nu voor gezorgt dat de politie veel sterker is, minder snel wegloopt, geen angst kent, e.a.

Veel succes,

Kristof.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij heb je deze optie bij de 'Get CJ high mod', die hier te downloaden is. Ik meende dat de mod het bestand 'main.scm' vervangt, wat dus wil zeggen dat je een 'new game' moet beginnen, zodra je de mod geïnstalleerd hebt. Je huidige savegames doen het namelijk niet meer met de nieuwe 'main.scm' van de mod. Vergeet overigens niet een back-up te maken van het huidige, originele bestand! Veel plezier met de mod verder!

Damn,

Waarom moet je voor de coolste mods altijd de main.scm vervangen :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij heb je deze optie bij de 'Get CJ high mod', die hier te downloaden is. Ik meende dat de mod het bestand 'main.scm' vervangt, wat dus wil zeggen dat je een 'new game' moet beginnen, zodra je de mod geïnstalleerd hebt. Je huidige savegames doen het namelijk niet meer met de nieuwe 'main.scm' van de mod. Vergeet overigens niet een back-up te maken van het huidige, originele bestand! Veel plezier met de mod verder!

Damn,

Waarom moet je voor de coolste mods altijd de main.scm vervangen :duh:

Omdat er anders geen scripten bij komt kijken. Alleen dingen vervangen is zonder scripten, dus dan hoef je niets te veranderen in main.scm. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...