-Matthijs- Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 Hij doet het inderdaad niet, ik denk dat het niet zo handig is om die Camera hack te downloaden,, wouw het gewoon simpel houden,, Nja bedankt voor je hulp Misschien schrikt het woord 'hack' je wat af, maar ook de Camera Hack is makkelijk in gebruikt. Je moet alleen even weten hoe alles werkt. Het enige wat je moet doen is even de '.exe' runnen, oftewel; de '.exe' starten. Je kan dan nog een paar instellingen wijzigen of veranderen, mocht je daar baat bij hebben. Start dan GTA, en druk in-game op de '*' toets, om de camerastanden en dergelijke te activeren. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 Hallo, Ik zoek een Mod dat er aan de Maverick een magneet komt waarmee je auto's kan optillen en in de lucht kan meenemen. Heeft iemand deze Mod voor mij? Want ik heb overal gezocht maar ik kan de Mod niet vinden. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 Hallo,Ik zoek een Mod dat er aan de Maverick een magneet komt waarmee je auto's kan optillen en in de lucht kan meenemen. Heeft iemand deze Mod voor mij? Want ik heb overal gezocht maar ik kan de Mod niet vinden. Hiervoor moet je even de 'magnet mod' downloaden. Die mod is hier te downloaden. Helaas zal niet enkel de Maverick een magneet krijgen, maar ook andere helikopters, zoals de 'Leviathan', 'Hunter', 'VCN Maverick', 'Police Maverick', 'Cargobob' en de 'Raindance' zullen een magneet krijgen. Tevens dacht ik dat de mod je 'main.scm' overschrijd. wat dus wil zeggen dat je een nieuw spel moet beginnen. Vergeet overigens geen back-up's te maken van de bestanden die je gaat overschrijden. Veel plezier ermee! Reageren
J-star Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 weet iemand de auto van Face een Corvette, uit The A-Team Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 waar kan ik de mod voor GTA SA downloaden dat je met auto en eventueel met moto op de muren kunt rijden ik weet dat hij bestaat maar vind hem momenteel niet Mvg gtafreak007 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 waar kan ik de mod voor GTA SA downloaden dat je met auto en eventueel met moto op de muren kunt rijden ik weet dat hij bestaat maar vind hem momenteel nietMvg gtafreak007 Je bent dus op zoek naar een zogenaamde 'Wall Climbing' mod. Ik ben even voor je op zoek gegaan, en ik ben de mod hier voor je tegengekomen. Lees de readme even door voor installatie en gebruik. Kom je er desondanks dat toch niet uit, dan kun je ons om uitleg vragen. Veel succes en plezier ermee! Reageren
Ninoke Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Yu, Ik zoek een mod waarmee je een dikke joint mee kan roken weet iemand waar je die vind? Alvast bedankt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Volgens mij heb je deze optie bij de 'Get CJ high mod', die hier te downloaden is. Ik meende dat de mod het bestand 'main.scm' vervangt, wat dus wil zeggen dat je een 'new game' moet beginnen, zodra je de mod geïnstalleerd hebt. Je huidige savegames doen het namelijk niet meer met de nieuwe 'main.scm' van de mod. Vergeet overigens niet een back-up te maken van het huidige, originele bestand! Veel plezier met de mod verder! Reageren
Arne Bruylants Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 (bewerkt) Bestaat er geen mod die het gedrag van de politie van San Andreas verbetert , zodat ze niet steeds alleen jou aanvallen , maar ook andere personen die een misdaad begaan ? (Ik had deze vraag als eens gepost , maar toen werd er niet op gereageerd , hopelijk heb ik nu meer geluk) Bewerkt: 4 augustus 2007 door Arne Bruylants Reageren
kristof01 Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Bestaat er geen mod die het gedrag van de politie van San Andreas verbetert , zodat ze niet steeds alleen jou aanvallen , maar ook andere personen die een misdaad begaan ?(Ik had deze vraag als eens gepost , maar toen werd er niet op gereageerd , hopelijk heb ik nu meer geluk) Dat gedrag kun je zelf aanpassen . Ga naar: Rockstar Games -> GTA San Andreas -> Data -> pedstats.dat (openen met: Kladblok). Nu zie je een lijst met data van de pets. zoek naar de data van de politie: STAT_COP 20.0 7.5 10 30 100 50 1.0 1.0 40 1 veranderen deze in: STAT_COP 5.0 9.0 0 100 100 50 3.0 0.4 100 1 Je hebt er nu voor gezorgt dat de politie veel sterker is, minder snel wegloopt, geen angst kent, e.a. Veel succes, Kristof. Reageren
Arne Bruylants Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 OK , bedankt Kristof Reageren
mixie100 Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Ik zoek de mod dat alle auto's worden vervangen in GTA VC maar niet die van killerkip maar er moet het leifst een engelse handleiding bij zitten ik heb me suf gezocht Reageren
J-star Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 weet iemand de auto van Face een Corvette, uit The A-Team uiteraard voor S.A. Reageren
Ninoke Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Volgens mij heb je deze optie bij de 'Get CJ high mod', die hier te downloaden is. Ik meende dat de mod het bestand 'main.scm' vervangt, wat dus wil zeggen dat je een 'new game' moet beginnen, zodra je de mod geïnstalleerd hebt. Je huidige savegames doen het namelijk niet meer met de nieuwe 'main.scm' van de mod. Vergeet overigens niet een back-up te maken van het huidige, originele bestand! Veel plezier met de mod verder! Damn, Waarom moet je voor de coolste mods altijd de main.scm vervangen Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Volgens mij heb je deze optie bij de 'Get CJ high mod', die hier te downloaden is. Ik meende dat de mod het bestand 'main.scm' vervangt, wat dus wil zeggen dat je een 'new game' moet beginnen, zodra je de mod geïnstalleerd hebt. Je huidige savegames doen het namelijk niet meer met de nieuwe 'main.scm' van de mod. Vergeet overigens niet een back-up te maken van het huidige, originele bestand! Veel plezier met de mod verder! Damn, Waarom moet je voor de coolste mods altijd de main.scm vervangen Omdat er anders geen scripten bij komt kijken. Alleen dingen vervangen is zonder scripten, dus dan hoef je niets te veranderen in main.scm. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.