Jump to content

Ik zoek een mod!


Bling

Recommended Posts

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_XP

    63

  • Beagle

    62

  • -Matthijs-

    58

  • Ghost_Rider

    56

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik heb een mod gedownload en dan heb je van alle wapens twee bijvoorbeeld twee m4,s of twee ak,s maar ik weet niet hoe die werkt kan iemand dat uitleggen

Ik neem aan dat je deze mod hebt gedownload, dus ik zal jou even uitleggen hoe je hem installeert. Je moet hem na het downloaden eerst even uitpakken. Dit kan met WinRar of Winzip. De installatie is erg gemakkelijk, je komt in de mod sowieso deze twee bestanden tegen:


  • weapon - #1.dat
  • weapon - #2.dat

Je kiest één van deze twee bestanden. Wat ik opmaak uit de readme, is dat je er één moet kiezen. Zodra je je keuze hebt gemaakt, verander je de naam naar 'weapon'. De extensie '.dat' komt er vanzelf achter. Je kan de naam veranderen door met je rechtermuisknop op het bestand te klikken en te kiezen voor 'naam wijzigen'. Kopieer het bestand dan naar de volgende map: '(C:)' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas' > 'Data'. Vergeet niet een back-up te maken van het reeds bestaande bestand. Veel plezier met de mod!

Link to comment
Delen op andere websites

maar hoe maak je een back-up

Een back-up maken is niet zo moeilijk, het is slechts een kwestie van het kopiëren van een bestand. Het eerste wat je gaat doen is het maken van een map, waarin je je back-up's gaat opslaan. Zorg ervoor dat deze map niet in aanraking komt met bijvoorbeeld GTA. Maar zet hem ergens neer op een veilige plek, zoals Mijn Documenten. Je selecteert dan het bestand waar je een back-up van wilt maken, en je drukt dan op 'CTRL + C'. Je gaat dan naar je map en je drukt daar op 'CTRL + V'. Zoals je ziet, een back-up maken is erg simpel en kost amper tijd. :)

Sneltoetsen:

  • CTRL + C = Kopiëren
  • CTRL + X = Knippen
  • CTRL + V = Plakken

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek de mod voor Nederlandse ondertitels, hier van GTAForum

bedankt

Ik neem aan dat je de Nederlandse ondertiteling voor San andreas bedoeld, dus deze is hier te downloaden. Pak het bestand na het downloaden even uit, en kopieer het bestand 'american.gxt' naar je 'TEXT' map. (C:) > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas' > 'text'. Maak wel een back-up van het reeds bestaande bestand. Veel plezier ermee!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek de mod voor Nederlandse ondertitels, hier van GTAForum

bedankt

Ik neem aan dat je de Nederlandse ondertiteling voor San andreas bedoeld, dus deze is hier te downloaden. Pak het bestand na het downloaden even uit, en kopieer het bestand 'american.gxt' naar je 'TEXT' map. (C:) > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas' > 'text'. Maak wel een back-up van het reeds bestaande bestand. Veel plezier ermee!

Gaat wel lukken, bedankt! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet een andere oplossing, doormiddel van een cheatcode.

Als je OUIQDMW intikt en je gaat in een auto zitten hangt CJ automatisch met z'n sub-machine gun uit het raampje.

Je kan dan vrij richten+schieten en autorijden tegelijk :Y .

Link to comment
Delen op andere websites

Op deze site is een 'Shamal' missile mod te vinden. Je kan hem hier vinden onder aan dit bericht vinden.De mod

deze mod verandert ook de Shamal zelf, maar dan schiet hij wel erg snel rakketten af.

Bij deze mod moet je 'H' indrukken voor missiles. Hier is ook nog een filmpje over de mod: Het filmpje , en de mod

Verder is het niet mogelijk om rakketten en machine guns te installeren. OUIQDMW werkt overigens alleen bij auto's. Dus je zal mods moeten gaan zoeken die er denk ik weinig zijn. Veel succes!

Bewerkt: door Bigstijn
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...