Jump to content

Ik zoek een mod!


Bling

Recommended Posts

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_XP

    63

  • Beagle

    62

  • -Matthijs-

    58

  • Ghost_Rider

    56

Top Posters In This Topic

Posted Images

weet iemand waar de SA mod installer nog maar weer staat en die ene mod waardoor gta v2 en alle savegames

naar v1 veranderen

alvast bedankt :tu:

Ik ken 2 mod installers, dus ik geef ze je ook even:

Om het spel zelf te downgraden moet je even deze patch downloaden. Let er op dat die patch er enkel voor zorgt dat je kan modden, dus hij zorgt er niet voor dat je ook met V1 savegames kan spelen. Hiervoor moet je de 'main.scm' en 'script.img' hebben van V1. Ik heb ze voor je in mijn bijlagen gedaan. Na het downloaden moet je het bestand even uitpakken, en de bestanden kopiëren naar: 'C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas'. Maak wel back-up's van je huidige savegame!

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik zoek iets van een script mod of iets ander wat er op lijk, zodat bijvoorbeeld de deur van area51 open staat, of bijvoorbeeld die van het politieburea.

Bestaat daar iets voor? want bij sa:mp staan die deuren wèl open

>>> Door Bling: Samengevoegd met "Aanvraagtopic voor modificaties". <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad je aan de 'Enterable Buildings' mod te downloaden. Met deze mod kun je een hele hoop gebouwen in, waaronder 'Area 51'. De mod is overigens hier te downloaden. Raadpleeg voor installatie even de readme, of vraag anders ons. Overigens zorgt de mod er geloof ik voor dat de 'main.scm' vervangen wordt, dat betekent dus een 'new game'. Veel plezier ermee!

Edit: Sorry, ik heb je verkeerd begrepen. Volgens mij krijg je met deze mod enkel een marker.

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek die ene mod die de lichtsterkte+weer aan de tijd meeveranderd. Dus als het 00.00 is, dat het pikkedonker is. Die mod heb ik ergens gezien, maar ik was een andere aan het zoeken. Nu ben ik de plaats vergeten dus vraag ik het jullie maar =D

Link to comment
Delen op andere websites

hoe kan je eigenlijk en mod plaatsen(ps)ik heb al gedowngrade!!!!!!!!

en hoe werkt dat dan???

ohh sorry,ik heb al iets,tog bedankt voor als iemand nog wou reageren!!!

Bewerkt: door jobator
Link to comment
Delen op andere websites

hoe kan je eigenlijk en mod plaatsen(ps)ik heb al gedowngrade!!!!!!!!

en hoe werkt dat dan???

Ik neem aan dat je het over een voertuig hebt. Deze kun je installeren met een aantal soorten progamma's. De progamma's die ik het beste vind, zijn de IMG Tool en GGMM. Voor beide progamma's zijn er tutorials te vinden, waarin wordt uitgelegd je een voertuig installeert. De tutorial voor de IMG Tool is hier te vinden, en de (video)tutorial voor GGMM is hier te vinden. Feitelijk gezien wordt daar alles uitgelegd wat je moet weten. Maar als je toch nog vragen hebt, kunnen deze natuurlijk altijd gesteld worden.

Edit:

Aha, je bent er al uit. Succes dan verder!

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Ik was wat aan het rondkijken voor mods, toen ik deze tegenkwam. Het gaat mij niet om de Cola truck, maar om die mod op de achtergrond, dat is ongetwijfeld het Verdant Meadows Aircraft Graveyard.

Weet iemand waar je die kan downloaden? Als hij überhaupt te downloaden is?

post-35804-1172087591.jpg

Plaatje van http://gta.gamigo.de

Ik heb deze mod ook, ziet er leuk uit

hier is de link: http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=1404

veel plezier

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...