GTA_XP Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2007 (bewerkt) weet iemand een mod waardoor de police maverick kan schieten EDIT Eros heeft m gevonden^^ Bewerkt: 9 augustus 2007 door GTA_XP Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2007 weet iemand een mod waardoor de police maverick kan schieten Hierzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lowflyer Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2007 ik weet niet of het een bestaande modis, maar kan geen kwaad om het eens rap te vragen zeker? bestaat er ergens een mod waardoor je garages groter worden, of gewoon een eiland waar je wagens kan parkeren en kan opslaan? ik vind namelijk dat ik te weinig wagens kan opslaan, vervelend om van garage naar garage te rijden kan iemand me helpen met een gelijkaardige mod? thx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-_- Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2007 maak de staren leeg steet een auto en een race baan of bij eht vliegve;d Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Anton van Hussel Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2007 heeft iemand mods voor de marquis mooie graag bijvoorbeeld dat hij wel zeilen heeft want ik heb wel gevraagd voor mods maar daar komt niemand mee. p.s. niet de american flag mod. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dukeboy Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2007 ik weet niet of het een bestaande modis, maar kan geen kwaad om het eens rap te vragen zeker?bestaat er ergens een mod waardoor je garages groter worden, of gewoon een eiland waar je wagens kan parkeren en kan opslaan? ik vind namelijk dat ik te weinig wagens kan opslaan, vervelend om van garage naar garage te rijden kan iemand me helpen met een gelijkaardige mod? thx bestaat die want nu sta ik op verbant medows 8 wagens is nog niet genoeg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Las Vegas Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2007 Heeft iemand een mod waarmee je geld kan storten en op kan nemen? >>> Door Wazuup: Samengevoegd met het ''ik zoek een mod'' topic.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bramboy Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2007 (bewerkt) de title en ondertitle zeggen het al. Ik zoek een mod voor SA waar alles in ale winkel en restoorants 1 of 0 dollar is kan iemand mijn helpen Bewerkt: 11 augustus 2007 door bramboy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Siriouz Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2007 dit hoort toch in modding request? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2007 Ik kan zo 1 2 3 geen mod vinden die jij bedoelt, maar je kunt dit ook zelf maken, ook al kost het wat tijd. Ga naar je Gta: San Andreas map en open de "data" map. Hierin staat een bestandje "Shopping.dat" (of in ieder geval iets met "shopping"). Open dit bestand met kladblok (dubbelklik, programma in een lijst selecteren en kies kladblok). Nu zie je overal namen staan van dingen die je kunt kopen. Daarachter staat een getal, wat het bedrag bepaald. Eenvoudig genoeg kun je nu dus gewoon de getallen aanpassen en opslaan en op deze manier kun je dus zelf de prijzen modificeren . Succes, Grtz Puma. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2007 ik weet niet of het een bestaande modis, maar kan geen kwaad om het eens rap te vragen zeker?bestaat er ergens een mod waardoor je garages groter worden, of gewoon een eiland waar je wagens kan parkeren en kan opslaan? ik vind namelijk dat ik te weinig wagens kan opslaan, vervelend om van garage naar garage te rijden kan iemand me helpen met een gelijkaardige mod? thx bestaat die want nu sta ik op verbant medows 8 wagens is nog niet genoeg Deze mod bestaat niet. Want het is in de .exe ingesteld van hoeveel auto's in een garage kunnen, en de .exe valt heel moeilijk te modden omdat hij hardcoded is. Hier vind je nog wat (kleine) info over deze vraag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bramboy Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2007 Ik kan zo 1 2 3 geen mod vinden die jij bedoelt, maar je kunt dit ook zelf maken, ook al kost het wat tijd.Ga naar je Gta: San Andreas map en open de "data" map. Hierin staat een bestandje "Shopping.dat" (of in ieder geval iets met "shopping"). Open dit bestand met kladblok (dubbelklik, programma in een lijst selecteren en kies kladblok). Nu zie je overal namen staan van dingen die je kunt kopen. Daarachter staat een getal, wat het bedrag bepaald. Eenvoudig genoeg kun je nu dus gewoon de getallen aanpassen en opslaan en op deze manier kun je dus zelf de prijzen modificeren . Succes, Grtz Puma. ik ga het proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dukeboy Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2007 ik zou graag onder water wat meer willen verzonken schepen en wat meer beweging van dieren is dit mogelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thebeste Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2007 Ik zoek een Mod waarmee ik auto's in GTA vice City Kan plaatsen ick heb al supper goed gezocht maar kan hm gewoon niet vinden wil iemand alle 2 de mods geven de img tool 1.3 en de wagen mod het liefste vandaag nog! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bramboy Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2007 Ik kan zo 1 2 3 geen mod vinden die jij bedoelt, maar je kunt dit ook zelf maken, ook al kost het wat tijd.Ga naar je Gta: San Andreas map en open de "data" map. Hierin staat een bestandje "Shopping.dat" (of in ieder geval iets met "shopping"). Open dit bestand met kladblok (dubbelklik, programma in een lijst selecteren en kies kladblok). Nu zie je overal namen staan van dingen die je kunt kopen. Daarachter staat een getal, wat het bedrag bepaald. Eenvoudig genoeg kun je nu dus gewoon de getallen aanpassen en opslaan en op deze manier kun je dus zelf de prijzen modificeren . Succes, Grtz Puma. ik ga het proberen het is gelukt ik heb een 1 dollar mod Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.