-eend- Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2007 Die superman mod, had 'm ergens gezien maar kan m niet meer terug vinden.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2007 Die superman mod, had 'm ergens gezien maar kan m niet meer terug vinden.. Hier, alsjeblieft >>KLIK<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-eend- Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2007 Zou iemand die handleiding willen vertalen? Snap er namelijk geen zak van... Installation: BACK UP ALL THE FILES YOU EDIT / REPLACE!! TOOLS NEEDED: IMG TOOL PLAYER FILES All files in the following folders must be placed into your: PLAYER.IMG FILE LOCATED: ROCKSTAR\GTA SAN ANDREAS\MODELS\"PLAYER.IMG FILE" CLARK KENT BETA CLASSIC SUPERMAN BETA SUPERMAN RETURNS BETA SHARED PARTS FLYING ABILITY The following files must be placed into your: SCRIPT FOLDER LOCATED: ROCKSTAR\GTA SAN ANDREAS\DATA\SCRIPT MAIN.SCM SCRIPT.IMG LOADING SCREENS The following files must be placed into your: TXD FOLDER LOCATED: ROCKSTAR\GTA SAN ANDREAS\MODELS\TXD LOADSCS.TXD SUPER STRENGTH I've created a small mod with the GTA Ultimate editor, to give Clark/Superman Super Strength. Just double click the icon and select your gta san andreas folder where your gta_sa.exe is located. Location: Rockstar\gta san andreas\ The following folders must be placed into your: GTA3.IMG FILE LOCATED: ROCKSTAR\GTA SAN ANDREAS\MODELS\ "GTA3.IMG" Super Tags Choose which Folder: Classic Superman Tags or Superman Returns Tags Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2007 Yo -eend-! Kijk hier eens: >>KLIK<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lowflyer Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2007 ik weet niet of het een bestaande modis, maar kan geen kwaad om het eens rap te vragen zeker?bestaat er ergens een mod waardoor je garages groter worden, of gewoon een eiland waar je wagens kan parkeren en kan opslaan? ik vind namelijk dat ik te weinig wagens kan opslaan, vervelend om van garage naar garage te rijden kan iemand me helpen met een gelijkaardige mod? thx bestaat die want nu sta ik op verbant medows 8 wagens is nog niet genoeg Deze mod bestaat niet. Want het is in de .exe ingesteld van hoeveel auto's in een garage kunnen, en de .exe valt heel moeilijk te modden omdat hij hardcoded is. Hier vind je nog wat (kleine) info over deze vraag. in die link die je gaf staat er dat iemand schreef : dan laat ik ze maar ernaast spawnen wat wordt er dan bedoeld met dat spawnen, gewoon buiten parkeren en de volgende keer dat je speelt dat hij er nog staat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2007 ik weet niet of het een bestaande modis, maar kan geen kwaad om het eens rap te vragen zeker?bestaat er ergens een mod waardoor je garages groter worden, of gewoon een eiland waar je wagens kan parkeren en kan opslaan? ik vind namelijk dat ik te weinig wagens kan opslaan, vervelend om van garage naar garage te rijden kan iemand me helpen met een gelijkaardige mod? thx bestaat die want nu sta ik op verbant medows 8 wagens is nog niet genoeg Deze mod bestaat niet. Want het is in de .exe ingesteld van hoeveel auto's in een garage kunnen, en de .exe valt heel moeilijk te modden omdat hij hardcoded is. Hier vind je nog wat (kleine) info over deze vraag. in die link die je gaf staat er dat iemand schreef : dan laat ik ze maar ernaast spawnen wat wordt er dan bedoeld met dat spawnen, gewoon buiten parkeren en de volgende keer dat je speelt dat hij er nog staat? Spawnen wordt bedoeld dat je het voertuig voor je neus laat verschijnen. Dat kan door met behulp van de Crazy Trainer, daarmee kan je elk voertuig laten spawnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WackoX Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2007 weet iemand een mod waardoor de police maverick kan schieten Hierzo. Is een trojan horses niet downloaden dus! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2007 Ik zoek een water tool waarmee je water kan verhogen/lagen voor sa. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2007 (bewerkt) Ik zoek een water tool waarmee je water kan verhogen/lagen voor sa. Ik heb even voor je gezocht en ik ben hier een water editor tegengekomen. Enkel de eerste link werkt, dus die moet je even downloaden. Ik weet niet precies wat je ermee wil doen, maar op dezelfde pagina vind je ook een handige tutorial. Veel plezier ermee in ieder geval! Edit: Balen, ik zie nu pas dat ie voor Vice City is. Ik kom overigens alleen maar editors tegen voor Vice City, dus ik weet niet of er één is voor SA. Er was hier wel één op het forum te vinden, maar die links zijn helaas dood. Bewerkt: 14 augustus 2007 door -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Centerparcs Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2007 Ik heb bij iemand een mod gezien waarmee er een soort achtbaan op de mount chilliad kwam. Ik kan hem niet vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foll93 Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2007 weet iemand of er ook een Saab 96 te downloaden valt voor gta? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2007 Ik had er wel een op gta garage gevonden maar die zijn nog nie te downloaden maarja bedankt voor je hulp ik zoek zelf wel verder. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gamer_edo Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2007 weet er iemand of er een mod is waarbij je kan bijtanken zoja, kan je de site dan geven aub p.s. als je nog andere leuke mods ken kan je die dan ook zeggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gnome718 Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2007 weet iemand of er ook een Saab 96 te downloaden valt voor gta? ik heb wel een saab9000 voor je gevonden klik hier voor de saab9000 :tu: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bigstijn Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2007 Misschien zou deze mod van pas kunnen komen: Klik. Deze mod heeft een petrol (Fuel) meter. Ik weet niet of je ook kan bijtanken. Dat zou jezelf even moeten testen. Je kan dit trouwens beter in dit topic posten: Klik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.