Jump to content

Ik zoek een mod!


Bling

Recommended Posts

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_XP

    63

  • Beagle

    62

  • -Matthijs-

    58

  • Ghost_Rider

    56

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zou iemand die handleiding willen vertalen? Snap er namelijk geen zak van... :duh:

Installation:

BACK UP ALL THE FILES YOU EDIT / REPLACE!!

TOOLS NEEDED: IMG TOOL

PLAYER FILES

All files in the following folders must be placed into your: PLAYER.IMG FILE

LOCATED:

ROCKSTAR\GTA SAN ANDREAS\MODELS\"PLAYER.IMG FILE"

CLARK KENT BETA

CLASSIC SUPERMAN BETA

SUPERMAN RETURNS BETA

SHARED PARTS

FLYING ABILITY

The following files must be placed into your: SCRIPT FOLDER

LOCATED:

ROCKSTAR\GTA SAN ANDREAS\DATA\SCRIPT

MAIN.SCM

SCRIPT.IMG

LOADING SCREENS

The following files must be placed into your: TXD FOLDER

LOCATED:

ROCKSTAR\GTA SAN ANDREAS\MODELS\TXD

LOADSCS.TXD

SUPER STRENGTH

I've created a small mod with the GTA Ultimate editor, to give Clark/Superman Super Strength. Just double

click the icon and select your gta san andreas folder where your gta_sa.exe is located.

Location:

Rockstar\gta san andreas\

The following folders must be placed into your: GTA3.IMG FILE

LOCATED:

ROCKSTAR\GTA SAN ANDREAS\MODELS\ "GTA3.IMG"

Super Tags Choose which Folder:

Classic Superman Tags

or

Superman Returns Tags

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet of het een bestaande modis, maar kan geen kwaad om het eens rap te vragen zeker?

bestaat er ergens een mod waardoor je garages groter worden, of gewoon een eiland waar je wagens kan parkeren en kan opslaan?

ik vind namelijk dat ik te weinig wagens kan opslaan, vervelend om van garage naar garage te rijden

kan iemand me helpen met een gelijkaardige mod?

thx :tu:

bestaat die want nu sta ik op verbant medows 8 wagens is nog niet genoeg

Deze mod bestaat niet. Want het is in de .exe ingesteld van hoeveel auto's in een garage kunnen, en de .exe valt heel moeilijk te modden omdat hij hardcoded is. Hier vind je nog wat (kleine) info over deze vraag.

in die link die je gaf staat er dat iemand schreef : dan laat ik ze maar ernaast spawnen

wat wordt er dan bedoeld met dat spawnen, gewoon buiten parkeren en de volgende keer dat je speelt dat hij er nog staat?

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet of het een bestaande modis, maar kan geen kwaad om het eens rap te vragen zeker?

bestaat er ergens een mod waardoor je garages groter worden, of gewoon een eiland waar je wagens kan parkeren en kan opslaan?

ik vind namelijk dat ik te weinig wagens kan opslaan, vervelend om van garage naar garage te rijden

kan iemand me helpen met een gelijkaardige mod?

thx :tu:

bestaat die want nu sta ik op verbant medows 8 wagens is nog niet genoeg

Deze mod bestaat niet. Want het is in de .exe ingesteld van hoeveel auto's in een garage kunnen, en de .exe valt heel moeilijk te modden omdat hij hardcoded is. Hier vind je nog wat (kleine) info over deze vraag.

in die link die je gaf staat er dat iemand schreef : dan laat ik ze maar ernaast spawnen

wat wordt er dan bedoeld met dat spawnen, gewoon buiten parkeren en de volgende keer dat je speelt dat hij er nog staat?

Spawnen wordt bedoeld dat je het voertuig voor je neus laat verschijnen.

Dat kan door met behulp van de Crazy Trainer, daarmee kan je elk voertuig laten spawnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een water tool waarmee je water kan verhogen/lagen voor sa.

Ik heb even voor je gezocht en ik ben hier een water editor tegengekomen. Enkel de eerste link werkt, dus die moet je even downloaden. Ik weet niet precies wat je ermee wil doen, maar op dezelfde pagina vind je ook een handige tutorial. Veel plezier ermee in ieder geval! :)

Edit: Balen, ik zie nu pas dat ie voor Vice City is. Ik kom overigens alleen maar editors tegen voor Vice City, dus ik weet niet of er één is voor SA. Er was hier wel één op het forum te vinden, maar die links zijn helaas dood.

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...