Jump to content

Ik zoek een mod!


Bling

Recommended Posts

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_XP

    63

  • Beagle

    62

  • -Matthijs-

    58

  • Ghost_Rider

    56

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik vroeg me af of de volgende dingen bestaan als ze niet bestaan zou ik het leuk vinden als iemand ze wilt maken :puh: anders moet ff iemand mij uitleggen hoe het moet want ik weet dat niet :D

Auto's blijven komen

Als je een wegblokade maakt en er staan 3 autos komen er meestal geen nieuwe bij, dat vind ik niet erg realistisch/leuk. Daarom zou ik het leuk vinden dat de autos BLIJVEN komen.

Auto's komen in een grotere circel

Als je jouw beeldscherm omlaag (zodat de weg niet zichtbaar is) en weer omhoog doet zijn er weer nieuwe auto's (dit is zeer onhandig als je voor de gein een auto achtervolgt, zodra je moet keren ben je hem al voorgoed kwijt) daarom zou ik het leuker vinden als de autos in een grotere circel dan nu respawnen (komen).

Geen wanted ster bij terugschieten

Soms als er een gang op je gaat schieten wil je terug schieten, zodra je dat doet krijg je een wanted ster. Ik vind dit oneerlijk/niet realistisch.

Geen wanted ster bij helpen van politie

Als de politie iemand achtervolgt (te voet) en je schiet de verdachte neer dan krijg je een wanted ster. Ik vind dit oneerlijk/niet realistisch.

Backup vragen

Als je een auto achtervolgt (voor de gein) en je druk op een toest (voorkeur de "b") dan komt er 1 extra politie auto je helpen (door ook achtervolgen en het rammen van de verdachte) des te vaker je op de toest druk des te meer politie komt er. Je kan de B pas indrukken een tijdje nadat je de auto gevolgt hebt (anders weet het spel niet welke auto je achtervolgt)

Zwaailicht functie

OPTIE 1: Als je 1 keer op [sHIFT] drukt dan gaat het zwaailicht aan, druk je dan nogmaals op shift dan gaat de sirene aan.

OPTIE 2: Als je 1 keer op de rechter [sHIFT] knop druk gaat de sirene aan, nogmaal drukken is uit. Druk je 1 keer op de linker [sHIFT] knop dan gaat het zwaailicht aan en nogmaals drukken is uit.

Aan de kant gaan functie

Zodra je jouw zwaailicht aan hebt gaat 40% aan de kant en STOPT! (rijd niet door, op de afstand waarop ze nu ook aan de kant gaan)

Zodra je jouw zwaailicht aan hebt gaat 30% aan de kant en STOPT! (rijd niet door, als je er vlak achter zit)

Zodra je jouw zwaailicht aan hebt gaat 30% niet aan de kant!

Zodra je jouw sirene aan hebt gaat 70% aan de kant en STOPT (rijd niet door, op de afstand waarop ze nu ook aan de kant gaan)

Zodra je jouw sirene aan hebt gaat 25% aan de kant en STOPT (rijd niet door, als je er vlak achter zit

)

Zodra je jouw sirene aan hebt gaat 5% niet aan de kant!

De autos gaan op een 2 baans weg ritsen (als je links rijd gaan de autos naar rechts, als je rechts rijd gaan de autos naar links) op een 1 baans weg (met tegemoetkomend verkeer) gaan ze naar de stoepkant.

Toeteren

Als je stil staat voor een rood stoplicht toeteren de autos achter je niet meer (dat doen ze nu wel)

Autos aan de kant

Zodra je heel erg aan het bumperkleven bent gaat de auto voor je aan de kant (dit doet 80% van de autos op een 2 baansweg en 40% van de autos op een 1 baansweg).

Veel autos (geparkeerd) op druke plekken

Het zou realistiser zijn als er meer autos stonden:

Bij het strand (bij je 1e safe huis)

Op de parkeerplek van het vliegveld.

Bij het grote winkelcenterum (in de parkeergarage)

Golfterein (voor de ingang ongeveer 4/5 autos extra)

Voor de concerthall van Love Fist (op de stoep 10/12 autos)

Cruisecontrol

Je drukt een toets in en je auto blijft op de zelfde snelheid rijden.

Meer dingen bij de computer zelf

De politie moet af en toe een andere auto achtervolgen (ze achtervolgen nu alleen te voet andere mensen)

Brandweer komt als je auto in brand staat (de auto ontploft pas na 40 minuten in het spel -40 seconde in het echt-)

Mensen gaan in geparkeerde autos

Af en toe moet er een wandelend persoon in een geparkeerde auto stappen, hierdoor komt er meer verschil in de geparkeer autos. Ook moeten soms mensen hun auto parkeren.

Slime autos

Zodra je met een politieauto aan het begin van een weg gaat staan na een kruispunt (op het voorbeeld met de X) dan proberen de autos hier niet meer in te rijden. Zij rijden er alleen niet meer in als je dicht bij het kruispunt staat en sirene/zwaailicht aan hebt.

| |

|X|___

| ___

| |

| |

Handboeien

Zodra je iemand op de grond heb gekregen (met je vuisten) en je drukt op de rechtermuisknop dan doe je de persoon handboeien om. Dit werkt alleen als je als agent bent verkleed. Er komt dan zo'n grote politie bus de verdachte ophalen.

Politie past op

Zodra je de auto uit stapt blijft de politie achter hun auto staan (als je natuurlijk een wanted lvl hebt) en er rent niemand op je af

. Ze rennen pas op je af als jij gaat schieten.

Bij 1 wanted ster:

Politie achtervolgt je en neemt geen risico, als je te snel gaat haken ze af (zoals ze dat nu doen)

Bij 2 wanted sterren:

Politie achtervolgt je en proberen achter je te blijven, zodra ze over de stoep moeten of te gevaarlijk moeten inhalen haken ze af. (vanaf hier komen de spijkermatten)

Bij 3 wanted sterren:

Ze hebben een helicopter, waarom gevaarlijk doen? Ze nemen evenveel risico als bij 1 ster, wel komen er nu wegblokades. Voor deze blokades staat een file van andere weggebruikers.

Bij 4 wanted sterren:

Even veel risico als 2 sterren en de blokades.

Bij 5 wanted sterren:

Ze nemen al het risico, rijden zo hard mogelijk, komen naast je rijden (als het lukt) en schieten met hun geweer naar je (vanuit de auto)

Bij 6 wanted sterren:

Ze nemen al het risico. Ook natuurlijk de tanks.

Voetgangers moven!

Zodra je over de stoep rijd gaat bijna iedereen (90%) aan de kant!

Knipperlicht

Als je licht op de rechter/linker key drukt gaat je knipperlicht aan (hij gaat weer uit als je nogmaals drukt) (het werkt net zoals de sirene)

Dat was de waslijst :puh: Meer kon ik niet verzinnen. Ik zou het fijn vinden als iemand iets wilt maken of als er al zoiets bestaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen wat een waslijst zeg. :7

Maar ik heb een bekeken wat je opgenoemt heb en ik denk dat uhm 90 níét kan. Dat zijn allemaal dingen die niet te veranderen zijn omdat de game-engine dat simpel weg niet kan , hij is gewoon zo slim niet. Je had er ook staan dat mensen soms een auto moeten pakken van een parkeerplaats: Ook dat is niet te doen denk ik , maar mensen parkeren zelf wel op sommige plaatsen hun auto en stappen ook daadwerkelijk uit , dat is nog wel te veranderen maar dan waarschijnlijk alleen de positie waar ze dat doen.

Over die cruisecontrol: Het is niet mogelijk om het te scripten maar met een race stuurtje of iets dergelijks kan je dat ook doen :7

Je ideeen voor de sirene: Onmogelijk te maken , daar zou je een compleet nieuw spel moeten maken.

De handboeien: Zou alleen mogelijk kunnen zijn met een missie , daarbuiten zou enorm moeilijk zijn.

De knipperlichten: Nagenoeg onmogelijk.

Greetz :sigaar:

[edit]Ik zie net dat het voor VC is , daar parkeren ze helemaal niet. :7

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

ik zoek spiderman mod dit wat ie in dit filmpje kan wil ik ook graag kunnen met die mod

dus zou vijn vinden als iemand me kon helpen want ik kan het zelf niet vinden

>>> Door Wazuup: Samengevoegd met het ''ik zoek een mod'' topic.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

ben hier net nieuw maar ben al behoorlijk bezig met modden :tu:

heb net de san andreas modern mod gedownload en geïnstaleerd :Y

als ik hem opstart ziet het eruit alsof het gelukt is met het scherm voordat je het menu krijgt :Y

als ik nu een nieuw spel start en ik ben in de game zie ik niks nieuws :N

balen dus weet iemand hoe dit komt of hoort dit zoo

Ps. is er een mod dan je een naviegatiesysteem of tomtom hebt. kan wel op de kaat klikken dan heb je zoon rood rond

dingetje op je kaart

alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

maar in welke winkel kan ik die gimps vinde of zo iets ?

De Gimp outfit is niet te vinden in een winkel, want het is een 'special outift'. Je krijgt hem tijdens de missie 'Key to her Heart', waarin je onder andere een XXX-shop in moet om het pak te halen. Hij zal daarna in je warderobe te kiezen zijn, onder het kopje 'special outfits'. Je vindt een warderobe in sommige save-houses. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi, ik zoek mods voor reclame borden voor de grote reclame borden met lampen en zonder en enventueel nog posters op de muur en of gemodde gebouwen die wel het zelfde omvang houden

Zulke kleine mods zijn meer dan genoeg te vinden. Ik raad je aan hier eens te kijken, daar vind je volgens mij best veel kleine mods. Daarnaast kun je ook altijd in dit topic een kijkje nemen, daar staan heel wat sites op een rijtje voor je. Overigens gaat het installeren gewoon met de IMG Tool, hoe dat in zijn werking gaat lees je hier. Succes! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...