Jump to content

Ik zoek een mod!


Bling

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Ik ben er weer!(zei ik dat een maand of 2 geleden ook niet? :puh: )

Ik zoek een mod voor een airbus a380.

Kan hem echt neit vinden.Weten juie er misschien 1?

Hij mag alles vervangen.

Alvast bedankt en groeten van...

RS-modder(waarom kan ik eigenlijk dan neit modden? :puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_XP

    63

  • Beagle

    62

  • -Matthijs-

    58

  • Ghost_Rider

    56

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik weet sowieso twee tellers te vinden:

Nummer 1 is zeer gemakkelijk in gebruik. Je download het bestand, je pakt het uit en je kopieert alle bestanden naar de volgende map: 'C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas'. Mocht je er baat bij hebben, dan kun je nog wat instellingen wijzigen. Druk dan op 'save settings' om de mod te activeren.

De tweede is een meter dit zit inbegrepen bij een camhack. Laat je vooral niet afschriken door hack, want hij is heel makkelijk in gebruik. Het enige wat je moet doen, is hem starten en ingame op '*' drukken om het te activeren. Echter ben ik verder niet bekend met de hack, dus ik hoop dat hij het doet. Veel succes ermee! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Is er een mod waarmee je een stuntpark ergens in SA kan maken?

Het is geen mod maar een programma waarmee je objecten kunt neerzetten

in SA. Het heet Map Editor, oftewel MEd.

Klik voor de video-tut hoe het werkt.

>>KLIK<<, je moet wel Duits kunnen begrijpen.

Klik voor MEd.

>>KLIK<<

Ik ken geen duits,maar het zou niet zo moeilijk zijn. Maar bedankt voor het zoeken GTA_XP ^_^

EDIT: Het filmpje is voor versie > 0.3 en die downlaod is 0.21a ,en kan met die versie niks aanpassen.Dus is er misschien een andere tool om dingen aan te kunnen passen?

Bewerkt: door Indycar series
Link to comment
Delen op andere websites

Voor zover ik weet zijn er geen mods waarbij je Vice City in San Andreas zult krijgen. Wel heb ik ooit een keer een mod gezien waar het andersom was, dus dat San Andreas in Vice City veranderde (met de betere textures van San Andreas). Daarvoor kun je bijvoorbeeld deze mod eens bekijken, die GTA III en San Andreas in Vice City brengt. ;)

[@ xgaming] Ah oke, toch wel...

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

Voor zover ik weet zijn er geen mods waarbij je Vice City in San Andreas zult krijgen. Wel heb ik ooit een keer een mod gezien waar het andersom was, dus dat San Andreas in Vice City veranderde (met de betere textures van San Andreas). Daarvoor kun je bijvoorbeeld deze mod eens bekijken, die GTA III en San Andreas in Vice City brengt. ;)

Er bestaat wel degelijk een mod die VC in SA zet. Het heet VC2SA, zelf nog niet geprobeerd, je kan hem hier downloaden. Veel plezier ermee :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

is misschien een domme vraag maar weet iemand waar ik mod kan downloaden voor de speed teller die het wel doet had er 2 gevonden maar allebei doen ze het niet

komt misschien omdat ik v2 heb maar heb die patch er al op gezet

en ik zoek de mod waar de eilanden allemaal open zijn en de politie niet gelijk als je er toch doorheen gaat achter je aan komt

alvast bedankt :tu::D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...