Jump to content

Ik zoek een mod!


Bling

Recommended Posts

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_XP

    63

  • Beagle

    62

  • -Matthijs-

    58

  • Ghost_Rider

    56

Top Posters In This Topic

Posted Images

Je bent op zoek naar drie mods, dus ik zal ze even opsommen:

1) Ik weet sowieso twee van die meters te vinden, maar ik ben bang dat jij die ook al gezien hebt. Ik noem ze voor de zekerheid toch maar even:

Persoonlijk is de eerste het meest gebruikersvriendelijk. Je download het bestand, je pakt het uit met bijvoorbeeld WinRar en je kopieert alle bestanden naar de volgende map: 'C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas'. Je kunt dan eventueel nog wat instellingen wijzigen, maar dit is niet echt nodig. Druk dan op 'save settings' om de mod te activeren.

De tweede is een meter dit zit inbegrepen bij een (cam)hack. Laat je vooral niet afschriken door hack, want hij is heel makkelijk in gebruik. Je moet hem even downloaden en ook uitpakken. Start dan via de '.exe' de hack en druk in-game op '*' om hem te 'activeren'. Ik moet helaas wel zeggen dat ik met noch 1, noch 2 bekend ben, dus ik hoop dat het je lukt!

2) Je zoekt dus de 'San Andreas Opened Up' mod die hier te downloaden is.

  • Hoe installeer ik hem?
    Pak het bestand uit, en plaats het main en script bestand in de volgende map: 'C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas' > 'Data' > 'Script'.

3) Ik heb hier een mooie 'Hayabusa' gevonden voor je! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Je bent op zoek naar drie mods, dus ik zal ze even opsommen:

1) Ik weet sowieso twee van die meters te vinden, maar ik ben bang dat jij die ook al gezien hebt. Ik noem ze voor de zekerheid toch maar even:

Persoonlijk is de eerste het meest gebruikersvriendelijk. Je download het bestand, je pakt het uit met bijvoorbeeld WinRar en je kopieert alle bestanden naar de volgende map: 'C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas'. Je kunt dan eventueel nog wat instellingen wijzigen, maar dit is niet echt nodig. Druk dan op 'save settings' om de mod te activeren.

De tweede is een meter dit zit inbegrepen bij een (cam)hack. Laat je vooral niet afschriken door hack, want hij is heel makkelijk in gebruik. Je moet hem even downloaden en ook uitpakken. Start dan via de '.exe' de hack en druk in-game op '*' om hem te 'activeren'. Ik moet helaas wel zeggen dat ik met noch 1, noch 2 bekend ben, dus ik hoop dat het je lukt!

deze meters doen het niet volgens mij zijn het ook dezelfde snap ook nie hoe het kan want heb alles geprobeerd

die andere 2 mods doen het wel dank je ervoor :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Je bent op zoek naar drie mods, dus ik zal ze even opsommen:

1) Ik weet sowieso twee van die meters te vinden, maar ik ben bang dat jij die ook al gezien hebt. Ik noem ze voor de zekerheid toch maar even:

Persoonlijk is de eerste het meest gebruikersvriendelijk. Je download het bestand, je pakt het uit met bijvoorbeeld WinRar en je kopieert alle bestanden naar de volgende map: 'C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas'. Je kunt dan eventueel nog wat instellingen wijzigen, maar dit is niet echt nodig. Druk dan op 'save settings' om de mod te activeren.

De tweede is een meter dit zit inbegrepen bij een (cam)hack. Laat je vooral niet afschriken door hack, want hij is heel makkelijk in gebruik. Je moet hem even downloaden en ook uitpakken. Start dan via de '.exe' de hack en druk in-game op '*' om hem te 'activeren'. Ik moet helaas wel zeggen dat ik met noch 1, noch 2 bekend ben, dus ik hoop dat het je lukt!

deze meters doen het niet volgens mij zijn het ook dezelfde snap ook nie hoe het kan want heb alles geprobeerd

die andere 2 mods doen het wel dank je ervoor :tu:

Nee, dat had ik ook maar toen had ik GTA opnieuw geinstalleerd, (niet voor de meters maar omdat hij crashte)

toen ging k een nieuw game stondt er in 1 keer een meter :dans:

Vreemd, maar goed

J-Star

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, Ik heb een vraag aan de modders onder ons.. zouden jullie de speedway baan uit Blijham na willen(kunnen) maken? zou je mij via pb op de hoogte willen houden?

hier een site van hoe de baan er uit ziet: http://www.baansportblijham.nl/fotos

Alvast bedankt.

Ps: voor als dit topic verkeerd staat verplaats hem dan even ik kon nergens een topic vinden voor ideeén van nieuwe mods.

GtaSlave

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een mod een mercedes benz limosine

in .VCM formaat maar kan hem niet vinden

en omdat jullie al wat meer ervaring hebben

met vele mod site's vraag ik het maar even aan jullie

ik heb google al gebruikt maar kwam er niet uit ik kreeg allemaal onzin op mijn scherm

over gta sa

Link to comment
Delen op andere websites

Link to comment
Delen op andere websites

Heey

Wie heeft er een Bentley Continental GT voor me?

De buitenkant en binnenkant moeten er perfect uitzien!

En de besturen het liefst ook :D

Alvast Bedankt

Vinnie

>>> Door Wazuup: Samengevoegd met het ik zoek een mod topic.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...