LangePeter Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2007 owja en ik ben opzoek naar een hayabusa om de pcj 600 te vervangen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2007 Je bent op zoek naar drie mods, dus ik zal ze even opsommen: 1) Ik weet sowieso twee van die meters te vinden, maar ik ben bang dat jij die ook al gezien hebt. Ik noem ze voor de zekerheid toch maar even: Speed-0-meter 1 Speed-0-meter 2 (camhack) Persoonlijk is de eerste het meest gebruikersvriendelijk. Je download het bestand, je pakt het uit met bijvoorbeeld WinRar en je kopieert alle bestanden naar de volgende map: 'C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas'. Je kunt dan eventueel nog wat instellingen wijzigen, maar dit is niet echt nodig. Druk dan op 'save settings' om de mod te activeren. De tweede is een meter dit zit inbegrepen bij een (cam)hack. Laat je vooral niet afschriken door hack, want hij is heel makkelijk in gebruik. Je moet hem even downloaden en ook uitpakken. Start dan via de '.exe' de hack en druk in-game op '*' om hem te 'activeren'. Ik moet helaas wel zeggen dat ik met noch 1, noch 2 bekend ben, dus ik hoop dat het je lukt! 2) Je zoekt dus de 'San Andreas Opened Up' mod die hier te downloaden is. Hoe installeer ik hem?Pak het bestand uit, en plaats het main en script bestand in de volgende map: 'C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas' > 'Data' > 'Script'. 3) Ik heb hier een mooie 'Hayabusa' gevonden voor je! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LangePeter Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2007 Je bent op zoek naar drie mods, dus ik zal ze even opsommen:1) Ik weet sowieso twee van die meters te vinden, maar ik ben bang dat jij die ook al gezien hebt. Ik noem ze voor de zekerheid toch maar even: Speed-0-meter 1 Speed-0-meter 2 (camhack) Persoonlijk is de eerste het meest gebruikersvriendelijk. Je download het bestand, je pakt het uit met bijvoorbeeld WinRar en je kopieert alle bestanden naar de volgende map: 'C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas'. Je kunt dan eventueel nog wat instellingen wijzigen, maar dit is niet echt nodig. Druk dan op 'save settings' om de mod te activeren. De tweede is een meter dit zit inbegrepen bij een (cam)hack. Laat je vooral niet afschriken door hack, want hij is heel makkelijk in gebruik. Je moet hem even downloaden en ook uitpakken. Start dan via de '.exe' de hack en druk in-game op '*' om hem te 'activeren'. Ik moet helaas wel zeggen dat ik met noch 1, noch 2 bekend ben, dus ik hoop dat het je lukt! deze meters doen het niet volgens mij zijn het ook dezelfde snap ook nie hoe het kan want heb alles geprobeerd die andere 2 mods doen het wel dank je ervoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dukeboy Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2007 bestaan er skins voor de hermes om hem meer op een customcar te laten lijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
varial Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2007 hey ik zoek iemand die een tattoo kan maken een fc groningen logo namelijk ^^ voor de onderarm if possible Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2007 bestaad er een mod die regendruppels in sneeuwvlokken veranderd??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
J-star Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2007 Je bent op zoek naar drie mods, dus ik zal ze even opsommen:1) Ik weet sowieso twee van die meters te vinden, maar ik ben bang dat jij die ook al gezien hebt. Ik noem ze voor de zekerheid toch maar even: Speed-0-meter 1 Speed-0-meter 2 (camhack) Persoonlijk is de eerste het meest gebruikersvriendelijk. Je download het bestand, je pakt het uit met bijvoorbeeld WinRar en je kopieert alle bestanden naar de volgende map: 'C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas'. Je kunt dan eventueel nog wat instellingen wijzigen, maar dit is niet echt nodig. Druk dan op 'save settings' om de mod te activeren. De tweede is een meter dit zit inbegrepen bij een (cam)hack. Laat je vooral niet afschriken door hack, want hij is heel makkelijk in gebruik. Je moet hem even downloaden en ook uitpakken. Start dan via de '.exe' de hack en druk in-game op '*' om hem te 'activeren'. Ik moet helaas wel zeggen dat ik met noch 1, noch 2 bekend ben, dus ik hoop dat het je lukt! deze meters doen het niet volgens mij zijn het ook dezelfde snap ook nie hoe het kan want heb alles geprobeerd die andere 2 mods doen het wel dank je ervoor Nee, dat had ik ook maar toen had ik GTA opnieuw geinstalleerd, (niet voor de meters maar omdat hij crashte) toen ging k een nieuw game stondt er in 1 keer een meter Vreemd, maar goed J-Star Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LangePeter Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2007 ja bij mij staat er nu ook in 1x eentje hahaha wel beter alleen heb ik een vage turismo nu ff kijken of ik daar ander voor kan vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Las Vegas Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2007 (bewerkt) Ik zoek een goede mooie mod voor LED lampjes ( niet bij paint stipjes maken en dan met txd workshop in particle stoppen) Bewerkt: 24 augustus 2007 door linx2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GtaSlave Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2007 Hallo, Ik heb een vraag aan de modders onder ons.. zouden jullie de speedway baan uit Blijham na willen(kunnen) maken? zou je mij via pb op de hoogte willen houden? hier een site van hoe de baan er uit ziet: http://www.baansportblijham.nl/fotos Alvast bedankt. Ps: voor als dit topic verkeerd staat verplaats hem dan even ik kon nergens een topic vinden voor ideeén van nieuwe mods. GtaSlave Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mixie100 Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2007 Ik zoek een mod een mercedes benz limosine in .VCM formaat maar kan hem niet vinden en omdat jullie al wat meer ervaring hebben met vele mod site's vraag ik het maar even aan jullie ik heb google al gebruikt maar kwam er niet uit ik kreeg allemaal onzin op mijn scherm over gta sa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazuup Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2007 Linx2, dit is nou al weer de derde keer dat ik een topic van jou moet samenvoegen met het ''ik zoek een mod'' topic. Leer eens opletten man.. Samengevoegd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2007 Ik zoek een goede mooie mod voor LED lampjes ( niet bij paint stipjes maken en dan met txd workshop in particle stoppen) Leer zoeken http://www.gtainside.com/download.php?do=c...12&orderBy= http://www.gtainside.com/download.php?do=c...49&orderBy= http://www.gtainside.com/download.php?do=c...30&orderBy= http://www.gtainside.com/download.php?do=c...52&orderBy= Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
breadfish_gta Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2007 weet iemand een mod voor sneeuw? ook een mod dat er sneeuwvlokken komen in plaats van de regen? liefst alle Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
99vinnie99 Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2007 Heey Wie heeft er een Bentley Continental GT voor me? De buitenkant en binnenkant moeten er perfect uitzien! En de besturen het liefst ook Alvast Bedankt Vinnie >>> Door Wazuup: Samengevoegd met het ik zoek een mod topic.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.