Jump to content

Ik zoek een mod!


Bling

Recommended Posts

Ik zoek een nieuw safehouse, totaal nieuw interieur en garage, het liefst niet al te groot maar wel wat groter dan de standaard safehouses.

Als iemand een nieuw safehouse voor me kon vinden zou dat geweldig zijn!

Greets :cya:

GTA GG :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_XP

    63

  • Beagle

    62

  • -Matthijs-

    58

  • Ghost_Rider

    56

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik heb een filmpje gevonden HIER

weet iemand waar ik deze mod kan download

die CJ in max payne vranderd

Ik heb hier even een mod voor max payne en een paar andere characters, zoals claude uit gta III. Hier is de link: Klik, met de mod komt ook mona in het spel. Het is denk ik wel mogelijk om alleen max payne te instaleren, je hebt wel de img tool nodig om skins te instaleren!

Bewerkt: door Bigstijn
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een filmpje gevonden HIER

weet iemand waar ik deze mod kan download

die CJ in max payne vranderd

Ik heb hier even een mod voor max payne en een paar andere characters, zoals claude uit gta III. Hier is de link: Klik, met de mod komt ook mona in het spel. Het is denk ik wel mogelijk om alleen max payne te instaleren, je hebt wel de img tool nodig om skins te instaleren!

oke bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

hallo iedereen is er een carspawner mod (buiten de noobmode) die met een gevorderde savegame kan worden geïnstalleerd zodat ik niet opnieuw hoef te beginnen.want ik heb niet echt zin om trg opnieuw te beginnen want ik heb nu mods geïnstalleerd (carmods) maar nu doet mijn savegame het niet meer :N hoe kan ik dit oplossen?

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf raad ik je deze carspawner aan: Klik, je download hem start San Andreas op en laad een savegame, ga op een willekeurige plek staan en ga naar bureaublad en start de Carspawner op, druk op inject, en dan Start Trainer, je kan nu een id aanklikken of op een naam van een auto klikken. Het werkt heel gemakkelijk en je hoeft alleen maar te klikken en hij spawnt voor je neus ;).

Link to comment
Delen op andere websites

wow bedankt stijnie _O_

alleen nog een probje als ik sa opstart en ik ga op munh savegame werkt ie nietmeer :duh: moet ik alle mods weghalen en dan nog ies proberen en als dat niet werkt ik was juist voorbij de missie burning desire.en weet je toevallig de id's want die weet ik allemaal niet van die auto's

>>> Door Bling: Dubbelpost samengevoegd. Je kunt in het vervolg gewoon de "Bewerk"-knop gebruiken, waar je zo te zien al eerder gebruik van had gemaakt. <<<

Bewerkt: door Bling
Link to comment
Delen op andere websites

alleen nog een probje als ik sa opstart en ik ga op munh savegame werkt ie nietmeer :duh: moet ik alle mods weghalen en dan nog ies proberen en als dat niet werkt ik was juist voorbij de missie burning desire.en weet je toevallig de id's want die weet ik allemaal niet van die auto's

Heb je wel de goede versie voor mods? Hoe kan ik zien welke versie ik heb?

V1.00: Je kan dit nergens zien, op deze versie zijn mods bespeelbaar.

V1.1: Je kan dit rechtsonder in het hoofdmenu zien, er zijn een aantal bug's gefixt en je kan mods bespelen.

V2.00: Je kan dit ook rechtsonder in het hoofdmenu zien, helaas kan je op deze versie niet modden.

Ik heb Versie 2.00 maar ik wil toch mods bespelen? Dan moet je deze patch, hij zal je huiddige versie in V1.00 veranderen (Tenzij je hem al hebt): Downgrader

Link to comment
Delen op andere websites

Nu het toch over Carspawners in San Andreas gaat wil ik mijn vrag ook even stellen als dat kan/mag.

Ik zoek een soort carspawner die we hier op de site ook hebben die van GTA Vice City die trainer daarmee kun je acheterelkaar door spawnen het duur maar 1 sec en de andere auto komt. Maar met die van San Andreas moet CJ eerst weer bukken en dan staat ie er pas. Dus is mijn vraag is er een carspawner die acher elkaar auto's spawnd.

Alvast bedankt :tu: .

MVG,

gtaman122

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...