Jump to content

Ik zoek een mod!


Bling

Recommended Posts

Nu het toch over Carspawners in San Andreas gaat wil ik mijn vrag ook even stellen als dat kan/mag.

Ik zoek een soort carspawner die we hier op de site ook hebben die van GTA Vice City die trainer daarmee kun je acheterelkaar door spawnen het duur maar 1 sec en de andere auto komt. Maar met die van San Andreas moet CJ eerst weer bukken en dan staat ie er pas. Dus is mijn vraag is er een carspawner die acher elkaar auto's spawnd.

Kijk in de link van mijn vorige post, en als je geen Duits begrijpt, kijk dan hier :) Gewoon een sneltoets instellen en go! :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_XP

    63

  • Beagle

    62

  • -Matthijs-

    58

  • Ghost_Rider

    56

Top Posters In This Topic

Posted Images

Een mod dat andere characters oneindig leven geeft.

Bijvoorbeeld als je Ryder moet beschermen of met iemand anders loopt dat je niet opeens wordt overreden, of dat je zo'n doos probeert te stelen in een huis maar net als je er 1 oppakt gaat Ryder opeens dood, das irritant.

Link to comment
Delen op andere websites

Eejj!

Weet iemand waar ik een echte wielrenfiets kan vinden? Met echt van die dunne banden enzo.

Hopelijk kan iemand me helpen!

tada een nieuwe fies voor onze ganggast

http://gta-worldmods.planet-multiplayer.de...;contentid=3102

Heel erg bedankt! Zo'n mooie bedoelde ik nou. ^_^

Edit: Oei, hij doet het niet, de eerste 2 rooie hebben alleen maar een .txd bestand, de gele wielrenfiets heeft wel een .txd en een .dff bestand en als ik die in het spel zet en erop ga zitten crasht het spel.

Heeft iemand misschien een andere wielrenfiets voor me?

Bewerkt: door GTA Ganggast
Link to comment
Delen op andere websites

ik zal weer eff zoeken.

EDIT:kon niks vinden.

>>> Door Bling: Gelieve pas te posten als je de betreffende mod gevonden hebt, of weet te vinden. ;) <<<

Oke, bedankt voor de hele goede hulp!

Ik heb het nu eens opnieuw geprobeerd, alleen heb ik de BMX bestanden veranderd naar Mountainbike bestanden, nu doet ie het prima en ook de wielen staan nu gewoon op de grond. (Bij de BMX stonden de wielen in de grond, en kon ik er ook niet op zitten want dan crashte me spel.

Heel erg bedankt! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo beste forummers :D .

Ik zoek een auto spawner voor GTA San Andreas maar niet de 150+ trainer waar je helemaal moet bukken voor een auto :N en ook niet dat je codes moet invoeren ik wil er graag één waar je heel snel auto's kan spwanen dat je hele grote explosies kan krijgen.

Bijv de GTA Vice City trainer van Little Joeh die in de download database staat _O_ .

Ik hoop dat iemand er één heeft en als ie er één heeft dan graag zonder virussen spyware en andere troep die slecht is voor je PC.

MVG,

gtaman122

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo beste forummers :D .

Ik zoek een auto spawner voor GTA San Andreas maar niet de 150+ trainer waar je helemaal moet bukken voor een auto :N en ook niet dat je codes moet invoeren ik wil er graag één waar je heel snel auto's kan spwanen dat je hele grote explosies kan krijgen.

Bijv de GTA Vice City trainer van Little Joeh die in de download database staat _O_ .

Ik raad je aan eens op deze pagina te kijken. Daar vind je een complete lijst met trainers, waarvan de bovenste ('Car Spawn Trainer v0.2') en de onderste ('Vehicle Spawn Trainer v1.1') het dicht bij jouw omschrijving in de buurt komen. Ik raad je aan beide eens te downloaden en te proberen. Overigens moeten trainers bijna altijd naar de San Andreas map gekpieert worden ('C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas'), dus het is aan te raden dat ook te doen. Vanaf daar kun je de trainer starten, en indien nodig, in-game switchen via 'ALT' + 'TAB'.

Link to comment
Delen op andere websites

hey mensen

ik ben op zoek naar een mod om ervoor te zorgen dat je autos op de packer kan zetten zonder dat ze eraf vallen.

ik heb al gezocht met google, maar kan niks vinden.

het is voor gta san andreas

m.o.d

met de packer kan je al auto's opzetten en vervoeren!alleen moet je met numpad 8 en 2 die bovenste auto"plank" bewegen.

en ik zoek een mod waarmee de kart in een off-road kart verandert,en ja die bestaat.

ik had hem eerst,maar heb hem niet meer op mun hdd staan :N

en ik heb al gezocht,dus als iemand me wilt helpen

bedankt

owja,het is voor gta sa

Bewerkt: door feki122
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...