Jump to content

Ik zoek een mod!


Bling

Recommended Posts

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_XP

    63

  • Beagle

    62

  • -Matthijs-

    58

  • Ghost_Rider

    56

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ken zo'n mod in ieder geval niet, maar als ie inderdaad niet bestaat, zou ik even hier kijken :bier:

(Zeeeer waarschijnlijk zou dit een SCM mod moeten zijn. Je savegames zullen niet meer werken en je zult overnieuw moeten beginnen)

Bewerkt: door K.O.
Link to comment
Delen op andere websites

ik ben op zoek naar een wtc mod??

Ik heb direct op de eerste hit van Google de mod gevonden, namelijk hier. Geeft eigenlijk al wel een beetje aan hoe klein de moeite is om hem even te zoeken. Hoe dan ook, lees de readme even door voor de installatie of vraag anders, indien je er niet uitkomt, ons even. Veel plezier ermee! :)

Link to comment
Delen op andere websites

hallo, ik heb een vraag . :D

Ik wil graag weten. Ik heb die mod in me game gezet van die Runner, Gilera Runner ( Scooter)

Ik nu graag weten waar ik hem kan vinden :D , Ik ken hem maar niet vinden in de game :N .

Kan mischien een van jullie mij vertellen waar ik hem vind :eten: Hartelijk bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb die mod in me game gezet van die Runner, Gilera Runner ( Scooter)

Ik nu graag weten waar ik hem kan vinden :D , Ik ken hem maar niet vinden in de game :N .

Kan mischien een van jullie mij vertellen waar ik hem vind :eten: Hartelijk bedankt.

Dit hangt ervan af welk voertuig jij hebt vervangen voor die scooter. Op >deze pagina< van WikiGTA staan alle voertuigen van SA, als je op het voertuig klikt wat jij vervangen hebt zal je een gedetailleerde beschrijving zien en een link naar de vindplaatsen van dat voertuig, mits het überhaupt vindplaatsen heeft. Als het geen vindplaatsen heeft zal je rond moeten rijden totdat jij je scooter tegenkomt. Succes ^_^
Link to comment
Delen op andere websites

Kleine toevoeging op de post van _KoE_Mzungu:

Indien je de motor, met welke reden dan ook, niet kunt vinden of er op elk gewenst punt gebruik van wilt maken, heb ik nog een andere oplossing voor je. Je zou eventueel een carspawner kunnen gebruiken. Hiermee kun je vervolgens een bepaald voertuig op elk gewenst punt spawnen, dus zoektochten worden overbodig.

Geschikte opties:

  • Noobmode 2.0 (verplicht om een nieuwe game te starten, huidige savegames worden onbruikbaar).
  • Willekeurige carspawner, waarbij het niet verplicht is om een nieuwe game te starten.

Indien je écht niet weet voor welk voertuig je de gedownloade scooter vervangen hebt, kun je hem door middel van één van de hierboven genoemde opties proberen op te zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand waar ik een mod voor het A-Team Van kan vinden voor gta vice city? Graag een mod gebasseerd op het echte A-Team busje, en niet met allerlei veranderingen enz. als het kan wil ik het geluid er ook graag bij hebben maar dat hoeft niet persee, want het gaat mij echt om het busje.

post-47490-1190487565_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...