Jump to content

Ik zoek een mod!


Bling

Recommended Posts

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_XP

    63

  • Beagle

    62

  • -Matthijs-

    58

  • Ghost_Rider

    56

Top Posters In This Topic

Posted Images

Je had ze ook beiden in één topic kunnen aanvragen, of (nog beter) een aanvraag indienen in het "Ik zoek een mod"-topic. Anyway, hier is B.A.

En hier is er nog eentje. Kijk zelf maar welke je beter vindt.

>>> Door Wazuup: Merged dus.<<<

Bewerkt: door Wazuup
Link to comment
Delen op andere websites

bedoel je de cola truck (die weet ik zo te vinde) en Verdant midows aircraft grave yard is toch gwoon standaard in het spel toch?

hey ik zag dat jij weet waar die trucks te downloaden zijn kun je mij vertellen waar ik die moet halen en wat de code is om zo'n truck te krijgen

Link to comment
Delen op andere websites

hai,

ik zoek een mod

de monster truck in san andreas heeft iets specials he, als je op eenbepaalde knop drukt ( bij mij spatie) kan hij met 4 wielen STUREN

nou was mijn vraag is er een mod dat dit ook geld voor andere autos zoals bijvoorbeeld de bullet, of iets ander dat ik het zelf kan doen...

ps:

ik bedoel dus dat hij met 4 wielen stuurt

niet dat hij 4 wiel aandrijving heeft

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is ook in te stellen in de handling.cfg, in dit bestand kan je dit terugvinden:

; (ag) handlingFlags - written in HEX

;

; 1st digit 1: 1G_BOOST 2: 2G_BOOST 4: NPC_ANTI_ROLL 8: NPC_NEUTRAL_HANDL

; 2nd digit 1: NO_HANDBRAKE 2: STEER_REARWHEELS 4: HB_REARWHEEL_STEER 8: ALT_STEER_OPT

; 3rd digit 1: WHEEL_F_NARROW2 2: WHEEL_F_NARROW 4: WHEEL_F_WIDE 8: WHEEL_F_WIDE2

; 4th digit 1: WHEEL_R_NARROW2 2: WHEEL_R_NARROW 4: WHEEL_R_WIDE 8: WHEEL_R_WIDE2

; 5th digit 1: HYDRAULIC_GEOM 2: HYDRAULIC_INST 4: HYDRAULIC_NONE 8: NOS_INST

; 6th digit 1: OFFROAD_ABILITY 2: OFFROAD_ABILITY2 4: HALOGEN_LIGHTS 8: PROC_REARWHEEL_1ST

; 7th digit 1: USE_MAXSP_LIMIT 2: LOW_RIDER 4: STREET_RACER

; 8th digit 1: SWINGING_CHASSIS

Je zult dus in de kolom 'ag' het 2de cijfer moeten veranderen in een 4 om de achterwielen te laten sturen met de knop voor de handrem. Je hebt dan geen handrem meer voor dat voertuig! ^_^
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een chrome shotgun mod. En de shotgun is dit keer echt verchroomd. De shotgun zelf is zilver/grijs, het handvat en het herlaad-dingetje is zwart. Heel strak design, weet niet meer of het een duitse of engelse site was, maar ik geloof een duitse. het was ook enkel de shotgun

Plaatje van mod:

http://img232.imageshack.us/img232/7126/gallery43pv5.jpg

Bewerkt: door Proximitus
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo Allemaal,

Zijn er misschien mods om het Gimp Suit te vervangen met iets anders? Ik vind het Gimp Suit namelijk niet echt leuk en beetje nutteloos. Weet iemand misschien mods hiervoor? Zo ja? Waar kan ik ze vinden? Alvast Hartelijk Dank.

Paul007

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...