GTA-Brains Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Is Wel Goed Hoor;) Verder Als Iemand Nog Eentje Heeft Wil Ik Het Graag Horen;) Reageren
GTA-Brains Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Weet iemand misschien waar ik een skin kan vinden van B.A. Baracus uit de A-Team voor Vice City? Als iemand het weet of het goed kan namaken wil ik het graag horen:D Reageren
K.O. Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 (bewerkt) Je had ze ook beiden in één topic kunnen aanvragen, of (nog beter) een aanvraag indienen in het "Ik zoek een mod"-topic. Anyway, hier is B.A. En hier is er nog eentje. Kijk zelf maar welke je beter vindt. >>> Door Wazuup: Merged dus.<<< Bewerkt: 23 september 2007 door Wazuup Reageren
Crach Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 bedoel je de cola truck (die weet ik zo te vinde) en Verdant midows aircraft grave yard is toch gwoon standaard in het spel toch? hey ik zag dat jij weet waar die trucks te downloaden zijn kun je mij vertellen waar ik die moet halen en wat de code is om zo'n truck te krijgen Reageren
Dexist Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 hai, ik zoek een mod de monster truck in san andreas heeft iets specials he, als je op eenbepaalde knop drukt ( bij mij spatie) kan hij met 4 wielen STUREN nou was mijn vraag is er een mod dat dit ook geld voor andere autos zoals bijvoorbeeld de bullet, of iets ander dat ik het zelf kan doen... ps: ik bedoel dus dat hij met 4 wielen stuurt niet dat hij 4 wiel aandrijving heeft Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Dit is ook in te stellen in de handling.cfg, in dit bestand kan je dit terugvinden: ; (ag) handlingFlags - written in HEX; ; 1st digit 1: 1G_BOOST 2: 2G_BOOST 4: NPC_ANTI_ROLL 8: NPC_NEUTRAL_HANDL ; 2nd digit 1: NO_HANDBRAKE 2: STEER_REARWHEELS 4: HB_REARWHEEL_STEER 8: ALT_STEER_OPT ; 3rd digit 1: WHEEL_F_NARROW2 2: WHEEL_F_NARROW 4: WHEEL_F_WIDE 8: WHEEL_F_WIDE2 ; 4th digit 1: WHEEL_R_NARROW2 2: WHEEL_R_NARROW 4: WHEEL_R_WIDE 8: WHEEL_R_WIDE2 ; 5th digit 1: HYDRAULIC_GEOM 2: HYDRAULIC_INST 4: HYDRAULIC_NONE 8: NOS_INST ; 6th digit 1: OFFROAD_ABILITY 2: OFFROAD_ABILITY2 4: HALOGEN_LIGHTS 8: PROC_REARWHEEL_1ST ; 7th digit 1: USE_MAXSP_LIMIT 2: LOW_RIDER 4: STREET_RACER ; 8th digit 1: SWINGING_CHASSIS Je zult dus in de kolom 'ag' het 2de cijfer moeten veranderen in een 4 om de achterwielen te laten sturen met de knop voor de handrem. Je hebt dan geen handrem meer voor dat voertuig! Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Hierzo speciaal voor jou, nu kan je drugs kopen. http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=259847 Tom Reageren
Proximitus Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 (bewerkt) Ik zoek een chrome shotgun mod. En de shotgun is dit keer echt verchroomd. De shotgun zelf is zilver/grijs, het handvat en het herlaad-dingetje is zwart. Heel strak design, weet niet meer of het een duitse of engelse site was, maar ik geloof een duitse. het was ook enkel de shotgun Plaatje van mod: http://img232.imageshack.us/img232/7126/gallery43pv5.jpg Bewerkt: 28 september 2007 door Proximitus Reageren
GTAGamertje Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Ik zocht een leuke mod en kwam toen op dit filmpje uit (waar trouwens heel veel mods in zitten) maar het gaat mij om de eerste paar filmpjes zoals de loopings en rare wegen ETC. weet iemand die te vinden? Reageren
Big Playahh Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 heey peeps ik zoek een porsche mod met turial voor gta 3 Reageren
Dexist Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 ik zoek een grave digger mod voor gta sa http://www.monstertruckracing.com/gravedig...avedigger47.jpg tja deze mod zoek ik weet iemand waar ik dit kan vinden Reageren
MartyCeha Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 Op ons eigen forumpje nog wel Door Mythbuster en SWYV KLIK. Reageren
paul007 Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Hallo Allemaal, Zijn er misschien mods om het Gimp Suit te vervangen met iets anders? Ik vind het Gimp Suit namelijk niet echt leuk en beetje nutteloos. Weet iemand misschien mods hiervoor? Zo ja? Waar kan ik ze vinden? Alvast Hartelijk Dank. Paul007 Reageren
bramboy Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 (bewerkt) dat kan je kan het zelfs een een trui met broek veranderean als je wilt site: ff zoekne kan er zo snel geen vinden maar GOOGLE is your best friend --->GOOGLE<--- google met zoek opdracht PS: hoort dit niet in het ''ik zoek een mod'' topic? Bewerkt: 29 september 2007 door bramboy Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Weet iemand waar ik de Driver Mod 1.3 kan downloaden? Alvast bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.