Jump to content

Ik zoek een mod!


Bling

Recommended Posts

Je moet het bestand openen, vervolgens in de vakjes waarden invullen. Bij water level vul je een waarde in voor hoe hoog je het water wil hebben en om de hoogte van golven te regelen vul je een waarde in bij "waves". Na het invullen druk je op SET en dan sluit je hem af, start GTA SA op en klaar. Het kan ook zijn dat je het water te laag hebt ingesteld en dat je het alleen bij de kust ziet. Je zal bijv niet altijd in grove street het effect merken omdat het water onder grove street staat.

Veel succes ermee en als je vragen hebt hoor ik het graag!

Groetjes, :cya:

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_XP

    63

  • Beagle

    62

  • -Matthijs-

    58

  • Ghost_Rider

    56

Top Posters In This Topic

Posted Images

dit werkt dus juist niet :( als ik het invul, komt er bij waves iets raars te staan :duh: iets als: /data/water.dat ofzoiets :? en als ik dan SA opstart, is het water niet veranderd :bonk:

Het probleem is inmiddels opgelost!

Bewerkt: door jesse_gtalover
Link to comment
Delen op andere websites

hai

ik zoek een mod voor GTA SA

namelijk

is er een mod dat je echt moet schakelen tussen de versnellingen van een auto? llijkt met wel tof.

en dan ook half gas kan geven bijvoorbeeld(als je nu gas geeft geeft hij vol gas) maar dit is optioneel

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een `67 Ford Shelby Mustang GT500 Eleanor of iets wat er op lijkt, dat je kan tunen bij de Weel arch angels. Na heel lang zoeken heb ik niks gevonden. dus heeft iemand die of weet je waar je het kan downloaden, ik hoor het graag.

Link to comment
Delen op andere websites

De alfa romeo 147 gta. Weet iemand hoe ik die kan krijgen?

Ik heb hier een Alfa Romeo 147 voor je gevonden. Het is een Franse site overigens, dus mocht je de download niet vinden: druk op 'télécharger' om hem te downloaden. Veel plezier ermee! :)

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...