Boris H. Geplaatst: 1 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 Je moet het bestand openen, vervolgens in de vakjes waarden invullen. Bij water level vul je een waarde in voor hoe hoog je het water wil hebben en om de hoogte van golven te regelen vul je een waarde in bij "waves". Na het invullen druk je op SET en dan sluit je hem af, start GTA SA op en klaar. Het kan ook zijn dat je het water te laag hebt ingesteld en dat je het alleen bij de kust ziet. Je zal bijv niet altijd in grove street het effect merken omdat het water onder grove street staat. Veel succes ermee en als je vragen hebt hoor ik het graag! Groetjes, Boris H. Reageren
jesse_gtalover Geplaatst: 1 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 dit werkt dus juist niet als ik het invul, komt er bij waves iets raars te staan iets als: /data/water.dat ofzoiets en als ik dan SA opstart, is het water niet veranderd Reageren
jesse_gtalover Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 (bewerkt) dit werkt dus juist niet als ik het invul, komt er bij waves iets raars te staan iets als: /data/water.dat ofzoiets en als ik dan SA opstart, is het water niet veranderd Het probleem is inmiddels opgelost! Bewerkt: 2 oktober 2007 door jesse_gtalover Reageren
Dexist Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 hai ik zoek een mod voor GTA SA namelijk is er een mod dat je echt moet schakelen tussen de versnellingen van een auto? llijkt met wel tof. en dan ook half gas kan geven bijvoorbeeld(als je nu gas geeft geeft hij vol gas) maar dit is optioneel Reageren
mister-justin Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Heeft iemand een nissan qashqai voertuig klaar om in SA te zetten? >>> Door Wazuup: Zucht...kijk toch eens in de belangrijke topics balk bovenaan...merged.<<< Reageren
EricR Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Ik zoek een `67 Ford Shelby Mustang GT500 Eleanor of iets wat er op lijkt, dat je kan tunen bij de Weel arch angels. Na heel lang zoeken heb ik niks gevonden. dus heeft iemand die of weet je waar je het kan downloaden, ik hoor het graag. Reageren
L Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Verschillende Ford Mustang zijn via deze link te vinden. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Maar niet de goede! Jij zoekt een Shelby terwijl je in de foute caterogie zoekt!? Kijk eens toch, precies wat jij wilt! Shelby's die jij vraagt! >>KLIKJE 1<< >>KILKJE 2<< Reageren
L Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 De alfa romeo 147 gta. Weet iemand hoe ik die kan krijgen? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 (bewerkt) De alfa romeo 147 gta. Weet iemand hoe ik die kan krijgen? Ik heb hier een Alfa Romeo 147 voor je gevonden. Het is een Franse site overigens, dus mocht je de download niet vinden: druk op 'télécharger' om hem te downloaden. Veel plezier ermee! Bewerkt: 6 oktober 2007 door -Matthijs- Reageren
EricR Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Maar niet de goede! Jij zoekt een Shelby terwijl je in de foute caterogie zoekt!? Kijk eens toch, precies wat jij wilt! Shelby's die jij vraagt! >>KLIKJE 1<< >>KILKJE 2<< Maar die kan je niet tunen bij de weel arch angels of zoiets. Reageren
joppie Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Hoi, Ik zoek een mod waar vast iedereen wel een x van heeft gehoord. Namelijk de: Tropic View. Maar dan de gene ZONDER een bloot wijf in de boot. Alvast bedsnkt. (geef alleen de link maar) Reageren
GTA_XP Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Maar niet de goede! Jij zoekt een Shelby terwijl je in de foute caterogie zoekt!? Kijk eens toch, precies wat jij wilt! Shelby's die jij vraagt! >>KLIKJE 1<< >>KILKJE 2<< Maar die kan je niet tunen bij de weel arch angels of zoiets. Tsja, dan maar de makers mailen dan maar. Reageren
L Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 FBI-truck, ik las dat die ook nog te verkrijgen is via modden. kan iemand mij helpen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.