Galiorix Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2007 (bewerkt) Een carspawner kan je wel gebruiken om aan die auto te komen. Ik heb geen link, maar google ongetwijfelt wel Greetz @hieronder: Bedankt voor je 'aanvulling' Bewerkt: 7 oktober 2007 door Galiorix Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bigstijn Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2007 FBI-truck, ik las dat die ook nog te verkrijgen is via modden. kan iemand mij helpen? Je hoeft niet eens te modden wil je de FBI-truck hebben, je hoeft slechts deze: Carspawner te instaleren. Ga op een willekeurige plek staan en voer het ID 528 in. Nu zal er een FBI-truck spawnen. Je kan eventueel op internet zoeken naar mods maar met deze carspawner spawnt hij met de eigen handling wat wel handig is bij voertuigen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paul007 Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2007 Hallo allemaal, is er misschien een mod voor het T-shirt van Sweet of Smoke ingame te dragen? Zelf ben ik namelijk helemaal gek op dit kledingstuk XD Alvast Bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2007 haiik zoek een mod voor GTA SA namelijk is er een mod dat je echt moet schakelen tussen de versnellingen van een auto? llijkt met wel tof. en dan ook half gas kan geven bijvoorbeeld(als je nu gas geeft geeft hij vol gas) maar dit is optioneel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2007 FBI-truck, ik las dat die ook nog te verkrijgen is via modden. kan iemand mij helpen? Ja, je kan de FBI truck verkrijgen door te modden! >>KLIK<< voor de tut Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrI3sT Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2007 hey is er een mod om die modder van de zijkant van de ranger te krijgen want het is echt oerlelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hy luuk Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2007 ik zek een mod dat de geliuden van de autos heel erg egt en mooi worden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2007 hey is er een mod om die modder van de zijkant van de ranger te krijgen want het is echt oerlelijk Die is er zeker, klik hier om de mod te downloaden. Overigens is het een mod die het vuil van elk voertuig vervangt, maar ik neem aan dat dat niet zo erg is. Na het downloaden pak je het bestand uit met WinRar of Winzip en plaats je het bestand 'vehicle.txd' in: 'C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas' > 'Models' > 'Generic'. Vergeet overigens niet een back-up te maken van het bestand, voor het geval de mod niet meer bevalt of het fout gaat. Veel plezier ermee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2007 ik zek een mod dat de geliuden van de autos heel erg egt en mooi worden Nou jongen, wat je vraagt, vergt veel oefening en geduld. Als je de geluiden gaat vervangen, dan heb je de kans dat ze niet meer goed zijn. Er zijn tot nu toe maar liefst 37 voertuigengeluiden. >>KLIK<< voor de geluidenmods. En dan wil je zeker ook nog weten hoe je de geluiden kunt vervangen, heh! voor de videotut hoe jegeluiden kunt vervangen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marsters,Lights Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2007 he,mensen in welk progamma kan je gebouwen maken in san andreas en waar kan ik het downloaden?? :? :? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jero_en Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2007 ik weet niet of dat iemand de serie Farscape kent maar zou iemand een mod willen maken waarin die desert eagle word vervangen door zo'n handwapen uit de serie? http://www.treksf.com/collection/main.php?..._serialNumber=2 of weet iemand toevallig met welk programma je wapens van San andreas kunt modden/zelf maken, want dan zou ik het zelf kunnen proberen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Distortion Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2007 (bewerkt) Dit zijn twee filmpjes van autos met een ander moter geluid de 2e movie heeft ook een ander moter geluid plus ander kleur licht http://www.youtube.com/watch?v=ngG6A5LcNR4...ted&search= Kan iemand weten waar ik die geluiden kan downloaden ? en hoe ik ze moet veranderen ? dat zal echt top zijn,, want het is echt gaaf en hoe je de kleur van je licht moet veranderen wat je op tweede movie ziet De koplampen die licht M.V.G Chris Bewerkt: 8 oktober 2007 door The Distortion Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hy luuk Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2007 (bewerkt) is er ook een andere manier ? Bewerkt: 8 oktober 2007 door hy luuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2007 Dit zijn twee filmpjes van autos met een ander moter geluid de 2e movie heeft ook een ander moter geluid plus ander kleur licht http://www.youtube.com/watch?v=ngG6A5LcNR4...ted&search= Kan iemand weten waar ik die geluiden kan downloaden ? en hoe ik ze moet veranderen ? dat zal echt top zijn,, want het is echt gaaf en hoe je de kleur van je licht moet veranderen wat je op tweede movie ziet De koplampen die licht M.V.G Chris Er heeft iemand precies dezelfde vraag als jij gesteld Lees jij wel? Hier even een quote: ik zek een mod dat de geliuden van de autos heel erg egt en mooi worden Nou jongen, wat je vraagt, vergt veel oefening en geduld. Als je de geluiden gaat vervangen, dan heb je de kans dat ze niet meer goed zijn. Er zijn tot nu toe maar liefst 37 voertuigengeluiden. >>KLIK<< voor de geluidenmods. En dan wil je zeker ook nog weten hoe je de geluiden kunt vervangen, heh! voor de videotut hoe jegeluiden kunt vervangen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Distortion Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2007 Heel erg bedankt voor je hulp , weet iemand ook hoe je die kleur licht kan veranderen van video 2 ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.