GTA_XP Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2007 Heel erg bedankt voor je hulp, weet iemand ook hoe je die kleur licht kan veranderen van video 2 ? Om welke lichten gaat het om? Om de autolichten of straatlichten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Distortion Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2007 (bewerkt) Heel erg bedankt voor je hulp, weet iemand ook hoe je die kleur licht kan veranderen van video 2 ? Om welke lichten gaat het om? Om de autolichten of straatlichten? http://www.youtube.com/watch?v=ngG6A5LcNR4...ted&search= De autolichten Bewerkt: 8 oktober 2007 door The Distortion Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2007 Heel erg bedankt voor je hulp, weet iemand ook hoe je die kleur licht kan veranderen van video 2 ? Om welke lichten gaat het om? Om de autolichten of straatlichten? http://www.youtube.com/watch?v=ngG6A5LcNR4...ted&search= De autolichten >>KLIK<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Distortion Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2007 (bewerkt) oh damn jij bent goed lol bedankt man Bewerkt: 9 oktober 2007 door The Distortion Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hy luuk Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2007 bij mij werkt het licht onder de auto niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2007 (bewerkt) bij mij werkt het licht onder de auto niet Je moet de namen die je in de .rar vind renamen naar de naam die in de particles zitten. De namen zijn bijvoorbeeld deze: Hernoem een licht dat je in afbeelding ziet. Klik dan op Alpha en importeer het licht en sla het dan op Dat zijn de onderlichten van voertuigen. Bewerkt: 9 oktober 2007 door GTA_XP Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Distortion Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2007 waar is workshop te vinden ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2007 waar is workshop te vinden ? >>KLIKJE<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2007 Ik zoek een mod dat een of meerdere van de Las Venturas missies veranderen , kan iemand me daar mee helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2007 Je kon toch ook een pakje van superman?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2007 Dat klopt, hier vind je de Superman mod. Hiermee bezit je alle krachten die Superman ook heeft, en kun je dus enorm hard lopen, slaan, en zelfs vliegen. Mocht je problemen hebben over de installatie van deze mod, hier op het forum heeft iemand een handige tutorial hierover gemaakt. Deze kun je hier vinden. Mochten er nog vragen zijn, je kunnen je vast wel helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2007 ...en nog zoveel meer! Kijk alleen hier al eens! Hier is je Superman pakje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
YAVV Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2007 hallo ik zoek een chevrolet avalanche mod ik kon niks vinden weet iemand waar ik hem wel kan vinden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Distortion Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2007 Ik zoek een drift mod [nee geen handling lijn] Maar ik bedoel een map , net zoals de Sakina Drift mod Dat heele grote drift map weet iemand waar ik meer drift maps kan vinden ? m.v.g Chris Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2007 Ik zoek een drift mod[nee geen handling lijn] Maar ik bedoel een map , net zoals de Sakina Drift mod Dat heele grote drift map weet iemand waar ik meer drift maps kan vinden ? m.v.g Chris Maar natuurlijk zijn er nog meer driftmaps >>KLIK<< voor de driftmaps! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.