-Matthijs- Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2007 Ik zoek een paar MOD waarmee je Verdant Meadows Airstrip wat mooier maarkt. Er zijn aardig wat van die mods te vinden, ik heb er een paar voor je op een rijtje gezet: Verdant Meadows mod I Verdant Meadows mod II Verdant Meadows mod III Verdant Meadows mod IV Hoop dat je er wat mee kan. Lees voor de installatie van de mods de (als het goed is) bijgeleverde readme, en vergeet niet back-up's te maken van de bestanden. Veel plezier ermee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Distortion Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2007 Ik zoek een paar Car Mods,, Die de auto Turismo vervangen,, iemand die wat heeft ^^ ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2007 Is er een mod ofzo ZONDER dat je de instellingen hoeft te veranderen dat je op een persoon kan locken (net zoals dat op de PS2 ed kan)??? Alvast bedankt, MVG JeGe =] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2007 Ik zoek een paar Car Mods,, Die de auto Turismo vervangen,, iemand die wat heeft ^^ ?Je kan elk carmod renamen naar de voertuig die je wilt vervangen Je moet alleen de ****.txd en ***dff hernoemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Distortion Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2007 Ik zoek een paar Car Mods,, Die de auto Turismo vervangen,, iemand die wat heeft ^^ ?Je kan elk carmod renamen naar de voertuig die je wilt vervangen Je moet alleen de ****.txd en ***dff hernoemen. Dus de Carmods, Carcols,,Handlingvan d egetunde autos die codes kan ik gwn allemaal bij turismo zetten ? de de txd bestand moet dan: turismo.txd turismo.dff ? btw roep me ff op op msn voor die lichten nog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2007 Is er een mod ofzo ZONDER dat je de instellingen hoeft te veranderen dat je op een persoon kan locken (net zoals dat op de PS2 ed kan)???Alvast bedankt, MVG JeGe =] Hier heb je geen modificatie voor nodig. Dit is heel makkelijk in te stellen in het spel zelf: je moet de controller op 'Joypad' instellen. Als je geen 'Joypad' gebruikt heb je als nadeel dat je het camerastandpunt niet meer kan draaien, dit kan je alleen oplossen door daadwerkelijk een gamepad te gebruiken. Als je de PS2 gewend bent (zoals ik dat was) raad ik je aan om ook een gamepad te gebruiken die overeenkomsten vertoont met de Dualshock controller van de PS2, ik was voor maar €15 goed voorzien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Distortion Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2007 (bewerkt) ok leuk ik had een turismo veranderd naar een Dodge viper nou wouw ik vragen of iemand voor mij de originale lijnen en bestanden had van een dodge viper Lijnen van: ---------- Carmods Carcols Handling vehicles ----------- en de bestanden: turismo.dff turismo.txd >>> Door _KoE_Mzungu: Onnodige witregels verwijderd. Lees ook mijn PB die ik zojuist gestuurd heb. Laat in het vervolg een mod-tag staan!!<<< //edit: Blaat post kan weg,, hebde bestanden al .. grtz Bewerkt: 16 oktober 2007 door The Distortion Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michilos Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2007 Hallo, weet iemand of er ook formule 1 auto's voor gtra sa zijn en waar ik die kan vinden? Dankje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2007 Hallo, weet iemand of er ook formule 1 auto's voor gtra sa zijn en waar ik die kan vinden? Dankje Ik heb hier een gevonden. Je kan het beste ook zelf zoeken, hier en hier modding sites voor je. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michilos Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2007 Dankje, de mc laren had ik al maar ik kan dr niet in gaan zitten. Heel k*T Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAGamertje Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2007 Ik zoek de Falco nog wat voor Vice City.. een straaljager die kan rollen en loopings kan maken.. en ook heel hoog kan vliegen.. Help mij!! (ook met mun vorige reactie Plz..) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hy luuk Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2007 hoi weet ieand waar ik dezen mod kan downloaden ? kan dat ook met andere voertuigen? http://nl.youtube.com/watch?v=Io50s8yqHcU Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
swallav Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2007 Ik zoek een autospawn mod die ik van uit GTA SA kan gebruiken en waarbij ik ook treinen spawnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2007 Ik zoek een autospawn mod die ik van uit GTA SA kan gebruiken en waarbij ik ook treinen spawnen. Ik ken geen tool waarmee je treinen kan laten spawnen. Enne, eh, waarom in Overige Showroom? Hier kan je je vraag stallen, >>KLIK<< Hier kan je een mod aanvragen, >>KLIK<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superelite1 Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2007 Ik zoek een autospawn mod die ik van uit GTA SA kan gebruiken en waarbij ik ook treinen spawnen. Ik ken geen tool waarmee je treinen kan laten spawnen. Enne, eh, waarom in Overige Showroom? Hier kan je je vraag stallen, >>KLIK<< Hier kan je een mod aanvragen, >>KLIK<< jah met sa autospawner v 1.1 kun je het wel PM me maar ik heb zo geen link dan krijg je hem wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.