DenkaanHenk Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2007 Ik zoek een mod dat er een aantal gebouwen open gauw waar je normaal nooit in kan , kan iemand die voor me opzoeken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GT-Aap Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2007 Mijn vraag is: Bestaat er een mod waarmee je de namen van voertuigen die je zelf in SA zet, toch nog de juiste naam kan geven? Want als je er een herplaats behoudt die dezelfde naam als zijn voorganger. En als die er is, waarmee kan ik hem dan installeren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
yvea0 Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2007 Ik zoek naar een mod voor SA, waarmee het spel alles onthoud, bijv: ik steel een auto in Las Venturas. Ik zet hem ergens neer. En ik neem het vliegtuig naar Los Santos Kom ik later trug, staat hij er nog steeds weet iemand waar ik zo een mod kan krijgen? Ik heb er een gevonden op gtagarage, maar als ik op download klik staat er: 403 - Forbidden :S:S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bram beys Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2007 hier is een filmpje over de parachute : http://youtube.com/watch?v=1WPvw9M2Um4 plz ik vind hem egt ni Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2007 hier is een filmpje over de parachute : http://youtube.com/watch?v=1WPvw9M2Um4plz ik vind hem egt ni Zoals je misschien al aan de naam ziet, staat er achter ''preview''. Dit kan beteken dat hij nog WIP is ( Work In Porgress, Nog bezig). Misschien is dit ook de redenen waarom je de batmobile en deze parachute niet kunt vinden. In de video info stond ook een site, registreer je daar eens op en kijk eens. Misschien dat ze de mod alleen daar hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bram beys Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2007 hier is een filmpje over de parachute : http://youtube.com/watch?v=1WPvw9M2Um4plz ik vind hem egt ni Zoals je misschien al aan de naam ziet, staat er achter ''preview''. Dit kan beteken dat hij nog WIP is ( Work In Porgress, Nog bezig). Misschien is dit ook de redenen waarom je de batmobile en deze parachute niet kunt vinden. In de video info stond ook een site, registreer je daar eens op en kijk eens. Misschien dat ze de mod alleen daar hebben ok , ik zal dat doen bedankt voor de uitleg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gameygames Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2007 Heey Mensen, Ik wil graag een mod van een Nederlandse : - Ambulance - Brandweer Auto - Politie Auto ( met ls , lv en sf ) - Brandweer Auto met ladder - Poltie Auto voor buiten de stad - Brandweer auto voor buiten stad ( met van die grote banden die op de veluwe rijden ) Ik ben ook erg dankbaar als er sirenes van zijn , Want ik kan zelf niet echt modden ( nog nooit gedaan ) Groetjes Julian Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xanderlechtx Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2007 hi iedereen, ik zoek een ford mondeo de nieuwste kan iemand zegge waar ik hem kan vinden of dat iemand hem kan maken voor mij? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forgotten Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2007 heb de snelheidsmeter gedownload van gtagarage.com maar dan doet ie het niet en heb wel alles correct gedaan. ik weet het past niet in dit topic maar kon zogauw niks anders vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-wuppie Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2007 hey ik zoek een leuke mod warrbij je een superheld word maakt nie uit welke alles is goed kan iemand mij helpen plz alvast thnx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2007 hey ik zoek een leuke mod warrbij je een superheld word maakt nie uit welkealles is goed kan iemand mij helpen plz alvast thnx Ik heb hier een Spiderman skin mod gevonden. Hier is nog een Hulk skin, en hier is een comics skin pack. Hier zitten The Hulk, Spiderman, Wolverine, batman en Venom. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ddsp Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2007 kan iemand me helpen?????????? kan je in de garage van je eige vliegveld modden???? zo ja kan iemand dan voor mij de garage van han maken uit tokio drift als je me kan helpen veel respect THX ~DDSP~ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Paul Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2007 Ik zie bij een aantal filmpjes dat de gangs helemaal veranderd zijn, dus ook Grove st. Die zijn dan echt vet! Wat is de download daarvan? En leg er even bij uit hoe ik het moet installeren. Bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WackoX Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2007 Ik zoek naar een mod voor SA, waarmee het spel alles onthoud, bijv: ik steel een auto in Las Venturas.Ik zet hem ergens neer. En ik neem het vliegtuig naar Los Santos Kom ik later trug, staat hij er nog steeds weet iemand waar ik zo een mod kan krijgen? Ik heb er een gevonden op gtagarage, maar als ik op download klik staat er: 403 - Forbidden :S:S Ik denk zelf dat dat geeneens bestaat, want dan zou hij bij elke auto wèèr en wèèr een script moeten aanmaken, dat gaat ook als de tuinkabouter van je geheugen af :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ddsp Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2007 ik zoek al heel lang een model voor een yamaha aerox..ik heb er nog geen kunnen vinden, er is er hier wel een bezig op het forum om er 1 te maken maar dat duurt waarschijnlijk nog even.. dus weet iemand een yamaha aerox te vinden voor SA? PROBBER HET EENS OP GTA INSIDE EN DAN BIKES EN DAN OP ROLLERS DAAR STAAN ALLEMAAL SCOOTERS p.s. je zoekt hem toch voor gta san andreas hea greedz `~ddsp~` Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.