DenkaanHenk Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2007 Kan iemand alle total conversions voor San Andreas op een rij zetten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kidco5 Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2007 Ik heb ooit op dit forum een mod gezien (GTA SA) waarmee je vanuit FPV uit je wagen kon kijken. Ik ben deze mod kwijtgeraakt en ik weet niet meer waar ik hem vond. Ik heb de zoekfunctie gebruikt en bij de downloads uitgekamd maar niks gevonden... Kan iemand me helpen aub? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAGamertje Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2007 (bewerkt) Heey iedereen dit is mijn 3e reactie op deze topic waar ik van die andere 2 geen antwoord heb gekregen.. Ik zoek nu de mod voor Vice City : Marks Mountain is die al heel lang gereleased en kan ik hem niet vinden? of moet die nog uitkomen? Oh en misschien ook een savegame voor Marks Fun Island 2.2 die helemaal uitgespeeld is (ook de normale, niet Fun Island Missies). Edit xD Ik zoek nu ook deze F1 Wagen (zie bijlage) (niet de race track want die heb ik al) als iemand het weet zeg het me dan please.. ik wil hem heel graag Bewerkt: 6 november 2007 door GTAGamertje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rocker4slash Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2007 hoe kom je aan een minibike dan en snelheidsmeters en alles das lauw man zeg plz ff:D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2007 Hier is er één, scroll even naar beneden. >>KLIK<< En hier één, >>KLIK<< Voor de snelheidsmeter, heb je Windows Vista, dan gebruik je deze, >>KLIK<< Heb je Windows XP, gebruik je deze, >>KLIK<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
L Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2007 (bewerkt) De mod dat je niet van een motor kan vallen, Ik dacht dat ie wel bestond, klopt dat? en hoe kan ik daaraan komen? bvd Bewerkt: 9 november 2007 door Wazuup Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2007 De "steed" mod, gemaakt door demarest. Zijn eigen site is down, maar je kunt hem vast met google wel ergens anders vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
L Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2007 Weet iemand misschien hoe ik aan deze wayfarer kan komen? alvast bedankt. Edit: pardon, dit hoort natuurlijk in het mod-aanvraag gedeelte. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joopie123 Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2007 Weet iemand of er een mod is voor de citroen cx? Misschien kan iemand er een maken, ik ben er zelf niet echt goed in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ottoman 47 Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2007 Is er ook een mod dat je gang aan het rijden is een jij zit chill op de achter Ik zie de gang van CJ altijd gangster kledingen aan heeft maar die kledingen wil ik veranderen naar een smoking of zo is daar een programma voor of een mod DOEI Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
YAVV Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2007 weet iemand of er een mod is van het A - Team busje ? ik heb echt heel wat sites afgezocht maar kon niks vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2007 Kent iemand deze wielmod? Deze wiel is niet origineel van de PLymouth Fury, het is een wielmod. Maar ik weet niet hoe die heet, kent iemand toevallig dit wiel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Admiral Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2007 Ik wil ook héél graag modden, maar ik heb geen idee hoe dat moet. Kan iemand dat mij vertellen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
T-Designz Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2007 Veerkeerde topic vriend Maar nu je er om vraag geef ik wel andwoord. Klik maar hier op >>> Door _KoE_Mzungu: Onnodige quotes verwijdert, quote alleen datgene waar je op wilt reageren. Behalve als dat de laatste post is, dan is natuurlijk geen quote nodig. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeroendejong Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2007 jah, ik wil een minibike, heb veel gezocht, ik heb wat gevonden, maar die vind ik "niet zo mooi" en ik wil die van dit filmpje : Jeroen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.