Jump to content

Ik zoek een mod!


Bling

Recommended Posts

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_XP

    63

  • Beagle

    62

  • -Matthijs-

    58

  • Ghost_Rider

    56

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pooh je gaat nu volledig af op de smaak van anderen. Je vraagt om 'leuke hotrods' maar wat bedoel je met leuk? 'Ze moeten re er goed uitzien' Wat is goed volgens jou? Tja en lelijk chroom blijft een kwestie van smaak en over smaak valt niet te twisten. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Pooh je gaat nu volledig af op de smaak van anderen. Je vraagt om 'leuke hotrods' maar wat bedoel je met leuk? 'Ze moeten re er goed uitzien' Wat is goed volgens jou? Tja en lelijk chroom blijft een kwestie van smaak en over smaak valt niet te twisten. ^_^

als je zelf vindt dit is een leuke post ze maar

Link to comment
Delen op andere websites

@ Agent014 en super BV

Daar bestaan er al verschillenden van. Zoek gewoon eens op een site met veel GTA mods en je zult ze wel tegenkomen. Al deze sites hebben gelukkig een zoekfunctie. www.gtainside.com en gta.filefront.com om er maar eens 2 te nomen.

En die mod zodat je meer auto's in je garage kan zetten bestaat geloof ik ook al. Weet zo even niet meer op welke site, maar hij bestaat (SCM mod dachtik). Zoekt (met Google en met de zoekfunctie op sites met veel mods) en gij zult hoogstwaarschijnlijk vinden!

Ook dit forum heeft een zoekfunctie waarmee je sites kan zoeken waar duizenden mods op staan. In verschillende posts/topics staan lijstjes met sites.

Link to comment
Delen op andere websites

Dus Bijvoorbeeld je bent bij Het strand en je wil naar het politie bureau maar dan raak je opeens weg kwijt dus dan schakel je bijv. zo'n mannetje in die je daar brengt bestaat dat?? of is iemand zo aardig om het te maken je weet maar nooit lol maar in ieder geval bestaat dat ????

>>> Door Wazuup: Samengevoegd met ''ik zoek een mod''.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt natuurlijk een teleport trainer gebruiken.

Maar als je het echt ingame wilt hebben, zal het een SCM mod moeten zijn. Ik ken zo'n mod niet, maar loop wel met plannen om iets soortgelijks te gaan maken in een mod die we willen gaan maken. Hoe het een en ander eruit moet gaan zien, en hoe je kunt aangeven waar je heen wilt, weet ik nog niet. Dus op dit moment kan ik het ook niet even voor je maken.

Hopelijk iemand anders...

Link to comment
Delen op andere websites

hallo,

ik heb gezien zie bijlage dat je de garage kan pimpen,

maar de download link doet het niet :S

kijk de link *link verwijderd doo jeroendjong*

en de screenshot :*screenshot verwijderd door jeroendejong*

ga het ff zelf proberen EERSTE MOD :S

Bewerkt: door jeroendejong
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...