Ottoman 47 Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2007 Waar staat de CARWASH Mod ?! Please geef antwoord?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
osmgek11 Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2007 (bewerkt) Hij staat in het Textures & moddeling Showroom hier de Directe Link: Car washmod Bewerkt: 15 november 2007 door osmgek11 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dukeboy Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2007 ik zoek leuke hotrods maar ze moeten re er goed uitzien de meeste die ik tegekom zijn er met lelijk chroom of slecht afgewerkt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2007 Pooh je gaat nu volledig af op de smaak van anderen. Je vraagt om 'leuke hotrods' maar wat bedoel je met leuk? 'Ze moeten re er goed uitzien' Wat is goed volgens jou? Tja en lelijk chroom blijft een kwestie van smaak en over smaak valt niet te twisten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dukeboy Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2007 Pooh je gaat nu volledig af op de smaak van anderen. Je vraagt om 'leuke hotrods' maar wat bedoel je met leuk? 'Ze moeten re er goed uitzien' Wat is goed volgens jou? Tja en lelijk chroom blijft een kwestie van smaak en over smaak valt niet te twisten. als je zelf vindt dit is een leuke post ze maar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Agent014 Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2007 heey... Ik zou graag een A-team busje willen voor in Sanandreas..is die te maken..ben ik hier voor in het juiste forum? greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
super BV Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2007 Heey, A- Team busje lijkt mij ook wel vet ja!! Weet er iemand mischien ook of er iets is waardoor je veel meer auto's in de hangar kan zetten op je eigenvliegveld? Alvast bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2007 @ Agent014 en super BV Daar bestaan er al verschillenden van. Zoek gewoon eens op een site met veel GTA mods en je zult ze wel tegenkomen. Al deze sites hebben gelukkig een zoekfunctie. www.gtainside.com en gta.filefront.com om er maar eens 2 te nomen. En die mod zodat je meer auto's in je garage kan zetten bestaat geloof ik ook al. Weet zo even niet meer op welke site, maar hij bestaat (SCM mod dachtik). Zoekt (met Google en met de zoekfunctie op sites met veel mods) en gij zult hoogstwaarschijnlijk vinden! Ook dit forum heeft een zoekfunctie waarmee je sites kan zoeken waar duizenden mods op staan. In verschillende posts/topics staan lijstjes met sites. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2007 heey...Ik zou graag een A-team busje willen voor in Sanandreas..is die te maken..ben ik hier voor in het juiste forum? greetz Met een beetje zoekwerk heb ik het A-team busje toch gevonden. Alstjeblieft> Klik hier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fbi-Crew Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2007 Dus Bijvoorbeeld je bent bij Het strand en je wil naar het politie bureau maar dan raak je opeens weg kwijt dus dan schakel je bijv. zo'n mannetje in die je daar brengt bestaat dat?? of is iemand zo aardig om het te maken je weet maar nooit lol maar in ieder geval bestaat dat ???? >>> Door Wazuup: Samengevoegd met ''ik zoek een mod''.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2007 Je kunt natuurlijk een teleport trainer gebruiken. Maar als je het echt ingame wilt hebben, zal het een SCM mod moeten zijn. Ik ken zo'n mod niet, maar loop wel met plannen om iets soortgelijks te gaan maken in een mod die we willen gaan maken. Hoe het een en ander eruit moet gaan zien, en hoe je kunt aangeven waar je heen wilt, weet ik nog niet. Dus op dit moment kan ik het ook niet even voor je maken. Hopelijk iemand anders... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
casanova Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2007 heey allemaal! Ik ben al een tijdje op zoek naar een Chevy '60 Impala Lowrider. Ik kan hem dus echt niet vinden, misschien hebben jullie meer geluk! alvast bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeroendejong Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2007 (bewerkt) hallo, ik heb gezien zie bijlage dat je de garage kan pimpen, maar de download link doet het niet :S kijk de link *link verwijderd doo jeroendjong* en de screenshot :*screenshot verwijderd door jeroendejong* ga het ff zelf proberen EERSTE MOD :S Bewerkt: 23 november 2007 door jeroendejong Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjoef Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2007 (bewerkt) Ik zoek een mod waarbij je kleine rampjes kan spawnen, zoals bij sommige severs in SAMP. Bestaat die mod??? @hierboven: Dat is geen mod, dat is een filmpje Bewerkt: 21 november 2007 door tjoef Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Agent014 Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2007 haha ja dat zag ik ook die had ik ook al gevonden inelkgeval bedankt voor het zoeken.....hoop dat iemand ook nog de goede mod kan vinden xD thnx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.