Jump to content

Ik zoek een mod!


Bling

Recommended Posts

Ik ben op zoek naar een teleport modificatie voor GTA:SA op de PC die ervoor zorgt dat met een bepaalde 'hotkey' (toetscombinatie) CJ teleporteert naar de plaats van de marker Marker.gif. Dus heel simpel: marker plaatsen, toetsen indrukken en voila! Graag geen reacties / antwoorden met andere teleporters, ik ben al in het bezit van de 'San Andreas Place Manager'.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_XP

    63

  • Beagle

    62

  • -Matthijs-

    58

  • Ghost_Rider

    56

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ben op zoek naar een teleport modificatie voor GTA:SA die ervoor zorgt dat met een bepaalde 'hotkey' (toetscombinatie) CJ teleporteert naar de plaats van de marker Marker.gif. Dus heel simpel: marker plaatsen, toetsen indrukken en voila! Graag geen reacties / antwoorden met andere teleporters, ik ben al in het bezit van de 'San Andreas Place Manager'.

Edit @ DaH: Eigenlijk hoort dat topic daar niet thuis DaH, het is een uitzondering op de regel dat mod-gerelateerde topics niet in de SA-fora thuishoren. ^_^

Volgens mij kan dit alleen op de ps2 versie van het spel......

Bij mij tenminste wel. :puh:

Ik heb nog gekeken maar kan niks vinden als een mod voor de pc versie. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Heej,

Ik zoek een Snelheidsmeer voor San Andreas die automatisch opstart als ik San Andreas ook opstart.

Dus dat ik niet elke keer als ik San andreas op 3 moet drukken ofzo..

het zou ook fijn zijn als het er een beetje flex uitziet:D

PS: kom niet met antwoorden zoals ; Zoek op google ... of iets dergelijks.

Dat heb ik al lang gedaan..

b.v.b

Link to comment
Delen op andere websites

als dat een filmpje is moet er een mod voor zijn :schater: ik heb ergens anders op dit forum gezien die was bezig met die mod. Ik zoek wel ff voor je.

EDIT: Gevonden. Of hij af is weet ik niet. Dat moet je maar even vragen

EDIT3: Burrito in A-team style

post-47175-1171219978.jpg

Oja, ik ga de velgen niet doen.. en de kleur doe ik via carcols bestand(vandaar dat hij gewoon wit met de foute kleur grijs is, in plaats van zwart en de goede kleur grijs..)

Bewerkt: door Remcconen
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet niet op de kleuren kijken. Dat doet hij via CarColors Bestand carcols.cfg. Als je hem dan goed instaleerd heb je de goede kleuren

EDIT:

Ik zoek 2 MOD's:

  • Een MOD voor SA van een Formula 1 wagen. ik weet dat hij bestaat maar ik kan hem niet vinden.
  • Ik zoek voor SA/SA-MP met een race circuit voor Karts. Of ik wil een MOD of een server voor SA-MP. Dan graag het Address.

Bewerkt: door Remcconen
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek 2 MOD's:

  • Een MOD voor SA van een Formula 1 wagen. ik weet dat hij bestaat maar ik kan hem niet vinden.
  • Ik zoek voor SA/SA-MP met een race circuit voor Karts. Of ik wil een MOD of een server voor SA-MP. Dan graag het Address.

Link to comment
Delen op andere websites

Opzoek naar een mod maar je kunt hem niet vinden (na echt heel goed gezocht te hebben op google of een andere zoekmachine)? Vraag het hier aan, ervaren modders zijn al veel mods tegengekomen en weten hem vaak snel op te zoeken.

Dit is niet hetzelfde als modding request (wat bedoeld is voor mods die nog niet bestaan en gemaakt moeten worden).

Ik weet niet wat een <Mod> is maar ik wil graag , het spel Scooter Painter met (aerox) downloaden en spelen , dus waar moet ik zoeken ? alvast bedankt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Opzoek naar een mod maar je kunt hem niet vinden (na echt heel goed gezocht te hebben op google of een andere zoekmachine)? Vraag het hier aan, ervaren modders zijn al veel mods tegengekomen en weten hem vaak snel op te zoeken.

Dit is niet hetzelfde als modding request (wat bedoeld is voor mods die nog niet bestaan en gemaakt moeten worden).

Ik weet niet wat een <Mod> is maar ik wil graag , het spel Scooter Painter met (aerox) downloaden en spelen , dus waar moet ik zoeken ? alvast bedankt :puh:

Welkom op het forum Drumbo!

Een mod is een bestandje dat een bestaand voorwerp vervangt in een spel. (zoiets)

Van Scooter Painter heb ik eigenlijk nog nooit gehoord...

Link to comment
Delen op andere websites

Heey,

Ik heb eigenlijk 2 ideeën:

1. Dat de politie niet zo gestrest is, dat als je zelf politie bent dat je dan ook suspects gevangen kunt nemen en dat politie net als in GTA IV je zoekt inplaats voor je neus te spawnen en met een klein waterpistooltje op je schiet... :duh:

2. Dat de schade aan de auto's een klein beetje (HEEL VEEEL) mooier wordt, dus dat ook het dak kapot kan, deuken mooier zijn, auto smerig word etc.

(misschien staat het er al tussen maar ik ga geen 28 pagina's lezen :zz::duh:)

Link to comment
Delen op andere websites

Voor beide leden willen ik met klem adviseren om eens wat vaker de zoekfunctie te gebruiken, overigens heb ik alleen maar in dit topic gezocht ...

Heej,

Ik zoek een Snelheidsmeer voor San Andreas die automatisch opstart als ik San Andreas ook opstart.

Dus dat ik niet elke keer als ik San andreas op 3 moet drukken ofzo..

het zou ook fijn zijn als het er een beetje flex uitziet:D

PS: kom niet met antwoorden zoals ; Zoek op google ... of iets dergelijks.

Dat heb ik al lang gedaan..

b.v.b

>>snelheidsmeer<< overigens kan het helpen om de volgende keer met snelheidsmeter te zoeken i.p.v. snelheidsmeer :7
Hey, ik zoek een carspawner voor VC.

Geen heel modpakket maar alleen een carspawner... :cya:

>>carspawner<<

Ik wens beide leden nog vele zoekopdrachten toe en natuurlijk veel plezier ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Heey,

Ik heb eigenlijk 2 ideeën:

1. Dat de politie niet zo gestrest is, dat als je zelf politie bent dat je dan ook suspects gevangen kunt nemen en dat politie net als in GTA IV je zoekt inplaats voor je neus te spawnen en met een klein waterpistooltje op je schiet... :duh:

2. Dat de schade aan de auto's een klein beetje (HEEL VEEEL) mooier wordt, dus dat ook het dak kapot kan, deuken mooier zijn, auto smerig word etc.

(misschien staat het er al tussen maar ik ga geen 28 pagina's lezen :zz::duh: )

Ik denk eerlijk gezegd niet dat dit bestaat... Ik download best veel voor zowel SA als VC maar ik ben dit nog nooit tegengekomen.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...