Jump to content

Ik zoek een mod!


Bling

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_XP

    63

  • Beagle

    62

  • -Matthijs-

    58

  • Ghost_Rider

    56

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik zoek een mod die een bepaalde trailer vervangt voor een caravan.(als er een auto bij moet die hem kan trekken is het helemaal goed! :tu: )ik wil wel graag dat die caravan een interieur heeft waar je in kan.

GTA freakje :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een paar maanden terug een keer ergens een mod gevonden die heel het spel gta san andreas bedekt met een laagje sneeuw.

Maar alleen kan ik die niet meer terug vinden. :N

Dus mijn vraag weet iemand die voor mij nog te vinden?

Andere sneeuw mods zijn ook goed zolang ze maar het hele spel met sneeuw bedekken.

En nog 1 dingetje ik zoek ook nog een sneeuwscooter mod of andere sneeuwvoertuigen mods. :dans:

Alvast bedankt. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn verschillende mods hiervoor, maar ik heb deze gevonden. Let niet op 'V2.0' bovenaan, dat is de versie van de mod, en niet voor GTA San Andreas. Dus zolang je V1 van GTA San Andreas hebt, kun je deze gebruiken. :)

OKe maar ik heb v2 van san andreas maar ik heb hem wel naar v1 gepatcht.

En hoe moet ik hem downloaden? waar moet ik op klikken ? want ik zie niks staan. :?

Link to comment
Delen op andere websites

Bij Gta 3 en bij vice city vliegen de vliegtuigen zeg maar automatisch maar bij SA niet is er een mod voor dat mensen in de vliegtuigen (dus te piloten) stappen of gwn dat dat ze op stijgen en landen maar dat je zelf ook gwn in de vliegtuigen kunt vliegen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...