GTA_XP Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 een leviathan of een cargo bob of niet soms? yep, de leviathan, en om alles te linken...nee is er nog niet, er zijn al mensen mee bezig maar dat zeggen ze altijd... Misschien is dit iets? >>KLIK<< Reageren
GTA Haas Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 (bewerkt) ik zoek een mercedes-benz DTM voor gta san andreas maar ik kan hem niet vinden op sites of op een zoekmachine als iemand het weet laat het me weten alvast bdankt Bewerkt: 15 december 2007 door gta player10 Reageren
GTA freakje Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 ik zoek een mod die een bepaalde trailer vervangt voor een caravan.(als er een auto bij moet die hem kan trekken is het helemaal goed! )ik wil wel graag dat die caravan een interieur heeft waar je in kan. GTA freakje Reageren
Koen729 Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Ik zoek de mod die 2 nieuwe homies brengt, degene die je met de Cutscene van Los Desperados ziet. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 Ik heb een paar maanden terug een keer ergens een mod gevonden die heel het spel gta san andreas bedekt met een laagje sneeuw. Maar alleen kan ik die niet meer terug vinden. Dus mijn vraag weet iemand die voor mij nog te vinden? Andere sneeuw mods zijn ook goed zolang ze maar het hele spel met sneeuw bedekken. En nog 1 dingetje ik zoek ook nog een sneeuwscooter mod of andere sneeuwvoertuigen mods. Alvast bedankt. Reageren
Donwell Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 Er zijn verschillende mods hiervoor, maar ik heb deze gevonden. Let niet op 'V2.0' bovenaan, dat is de versie van de mod, en niet voor GTA San Andreas. Dus zolang je V1 van GTA San Andreas hebt, kun je deze gebruiken. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 Er zijn verschillende mods hiervoor, maar ik heb deze gevonden. Let niet op 'V2.0' bovenaan, dat is de versie van de mod, en niet voor GTA San Andreas. Dus zolang je V1 van GTA San Andreas hebt, kun je deze gebruiken. OKe maar ik heb v2 van san andreas maar ik heb hem wel naar v1 gepatcht. En hoe moet ik hem downloaden? waar moet ik op klikken ? want ik zie niks staan. Reageren
Think Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 Zo te zien, moet je eerst aanmelden, voor je kan downloaden. De downloadknop staat onder die 2 screeshots. hier is nog een andere link waar je de mod kan downloaden. Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 Bij Gta 3 en bij vice city vliegen de vliegtuigen zeg maar automatisch maar bij SA niet is er een mod voor dat mensen in de vliegtuigen (dus te piloten) stappen of gwn dat dat ze op stijgen en landen maar dat je zelf ook gwn in de vliegtuigen kunt vliegen Reageren
KillerXL Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 haay, ik zoek een mod waarmee je in auto´s motors enz. de snelheid kunt zien. (dat er bijvoorbeeld in de hoek een metertje staat) het liefst ook in km per uur Reageren
dukeboy Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 haay, ik zoek een mod waarmee je in auto´s motors enz. de snelheid kunt zien.(dat er bijvoorbeeld in de hoek een metertje staat) het liefst ook in km per uur speedometer hierzo Reageren
KillerXL Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 haay, ik zoek een mod waarmee je in auto´s motors enz. de snelheid kunt zien.(dat er bijvoorbeeld in de hoek een metertje staat) het liefst ook in km per uur speedometer hierzo thanks Reageren
dexter909 Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 Ik zoek The Fast And The Furious - Tokyo Drift Voertuigen en The Dukes Of Hazzard Return Of The General Lee Auto die vin ik chil Reageren
dukeboy Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 Ik zoek The Fast And The Furious - Tokyo Drift Voertuigen en The Dukes Of Hazzard Return Of The General Lee Auto die vin ik chil general lee dukes of hazzard hier heb je the general mijn favo mod Reageren
dexter909 Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 Nice ! Heeft ieamnd leuke auto's van tokyo drift? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.