Honkbal95 Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2007 ik zoek de c-47 douglas mod voor de nevada. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wtc Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2007 Kijk zelf maar op deze trailer: http://youtube.com/watch?v=pSxJWU7yXWY Maar... waar kan je deze downloaden? Help? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Think Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2007 Volgens is deze vraag nog onlangs gesteld... hier kun er een downloaden. of hier. Ik heb ze zelf niet gedownload, dus ik kan niet garanderen of deze goed zijn. Volgens mij wel.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2007 Grappig, die Snowmod heb ik namelijk ook Je moet dan beschaikken over GAMI en GTA Snow Andreas. Die versie dat je met GAMI kan installeren is 450 MB. En de versie dat alles installeert in één keer zonder te kiezen is 750 MB! Hier is de link naar de Snowmod: >>KLIK<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wtc Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2007 Grappig, die Snowmod heb ik namelijk ook Je moet dan beschaikken over GAMI en GTA Snow Andreas. Die versie dat je met GAMI kan installeren is 450 MB. En de versie dat alles installeert in één keer zonder te kiezen is 750 MB! Hier is de link naar de Snowmod: >>KLIK<< Bedankt, werkt fijn! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Soul Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2007 Het lijkt op sommige plaatsen wel zand Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2007 Het lijkt op sommige plaatsen wel zand Nee hoor Letterlijk heel het de wereld in SA ligt onder de sneeuw Moet je eens uitproberen en reizen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2007 De mod ziet er leuk uit, alleen sneeuw in de woestijn is niet echt realistish. Dat blijft namelijk niet liggen, maar verder ga ik de mod wel mischien een keer downloaden. Het is denk ik zeker de moeite waard. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2007 De mod ziet er leuk uit, alleen sneeuw in de woestijn is niet echt realistish. Dat blijft namelijk niet liggen, maar verder ga ik de mod wel mischien een keer downloaden. Het is denk ik zeker de moeite waard. De mod heet ook niet voor niks GTA Snow Andreas. Die mod 450 MB in GAMI Plus 44 nieuwe voertuigen en realistische wapens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerXL Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2007 ik zoek een mod/trainer/wat dan ook waarmee je in een keer alle mods kan verwijderen die er zijn aangebracht in GTA san andreas. (dus zegmaar gta sa in een keer helemaal gereset krijgen) bestaat zo'n mod? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2007 ik zoek een mod/trainer/wat dan ook waarmee je in een keer alle mods kan verwijderen die er zijn aangebracht in GTA san andreas. (dus zegmaar gta sa in een keer helemaal gereset krijgen)bestaat zo'n mod? Nee, maar je kan het beste SA opnieuw instaleren, Hierna is je SA weer clean. Je savegames blijven staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerXL Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2007 ik zoek een mod/trainer/wat dan ook waarmee je in een keer alle mods kan verwijderen die er zijn aangebracht in GTA san andreas. (dus zegmaar gta sa in een keer helemaal gereset krijgen)bestaat zo'n mod? Nee, maar je kan het beste SA opnieuw instaleren, Hierna is je SA weer clean. Je savegames blijven staan. okey Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fg_bentley Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2007 Hee , ik ben op zoek naar een tweetal mods namelijk : -Een Bentley Continental GT mod -Een Range Rover Sport mod ( dus niet de Vogue ) . Met vriendelijke groet Frank Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazuup Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2007 Als je nou even bovenaan dit forum keek, dan zag je vast wel het topic ''Ik zoek een mod!'' staan... Samengevoegd dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dexter909 Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2007 Ik zoek een hele goede drift Akina Downhill(Voor GTA SA) Pls nu nog want ik wil hem vandag nog testen.... Dankewel alsvast Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.