Ghost_Rider Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 Ik zoek een hele goede drift Akina Downhill(Voor GTA SA) Pls nu nog want ik wil hem vandag nog testen.... Dankewel alsvast Misschien is >>deze<< wat? Reageren
dexter909 Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 (bewerkt) Het is gelukt maar ik wil de hele tijd een vette auto er in zetten en de hele tijd loopt hij vast Die auto is : 1154534212_fnf3.Nissan.Sylvia.Beta1.0.by.Djblackpearl hijs echt super stoer alleen als ik hem wil spamen dan sluit gta sa af Bewerkt: 22 december 2007 door dexter909 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Het is altijd handig om een back up te maken van je GTA San Andreas folder, want dan kun je als het niet lukt de mod weer ongedaan maken. Heb je wel versie 1 van GTA San Andreas? Als je versie 2 hebt lukt het niet om mods te instaleren, en met versie 1 wel. Hier kun je GTA San Andreas downgraden naar versie 1. Reageren
dexter909 Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 (bewerkt) ik heb hem al voor een andere mod gedaan Heeft iemand nog een downhill? Heeft er mss iemand een paar super gaven drift car's van die auto's waar bij het net lijkt opf je alleen op velg rijd maar tog nog band om heen zit ? EDIT : Arg srry ik had moeten editen :'( Bewerkt: 25 december 2007 door Wazuup Reageren
hc4l Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 hoi ik zoek naar een mod van een fendt 936 weet iemand of die er is of kan iemand hem maken voor me? Reageren
mister-justin Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Ik vraag nogmaals of iemand ergens voor gta een nissan qashqai kan vinden of maken en die modeleren Ik heb blueprints nissan qashqai blueprint Alvast bedankt Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Heb je een mod waar mee je grbracht word met een taxi nar waar je maar wilT ---------------------------------- Ps: Voor Gta:Vice City Reageren
anton Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 (bewerkt) heey allemaal ik zoek een opel astra en als iemand hem kan maken zit er een bleu print bij en ik bedoel dus niet de nieuwe versie als je niet weet welke kijk effe naar de bleu print hier de link dit is de opel astra die ik zoek (het is een blueprint) alvast bedankt voor de hulp >>> Door Wazuup: Samengevoegd met ''ik zoek een mod''.<<< Bewerkt: 27 december 2007 door anton Reageren
JasonStatham Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 heey allemaal ik zoek een opel astra en als iemand hem kan maken zit er een bleu print bij en ik bedoel dus niet de nieuwe versie als je niet weet welke kijk effe naar de bleu print hier de link dit is de opel astra die ik zoek (het is een blueprint) alvast bedankt voor de hulp >>> Door Wazuup: Samengevoegd met ''ik zoek een mod''.<<< Heej dit zijn een 15 mods van opels waaronder ook astra's klikkerdeklikklak MvG, GTA-fan2 Reageren
anton Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 heey allemaal ik zoek een opel astra en als iemand hem kan maken zit er een bleu print bij en ik bedoel dus niet de nieuwe versie als je niet weet welke kijk effe naar de bleu print hier de link dit is de opel astra die ik zoek (het is een blueprint) alvast bedankt voor de hulp >>> Door Wazuup: Samengevoegd met ''ik zoek een mod''.<<< Heej dit zijn een 15 mods van opels waaronder ook astra's klikkerdeklikklak MvG, GTA-fan2 bedankt voor de reactie maar ik zoek echt die opel astra van de blueprint Reageren
tinyq Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 weet iemand waar je tuning parts kunt vinden voor een camper of een nieuwe look ofzo bedankt alvast Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Tsja je zou op GTAinside kunnen kijken, daar zijn ze erg uitgebreid aan voertuigen mods. Bij de Texturen pagina op GTAinside staan ook leuke mods. Veel plezier ermee. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 ik heb 'm wel gevonden alleen is het een zwaar getunde versie dervan http://www.gtainside.com/download.php?do=c...=7&orderBy= helemaal onderan. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 heeft iemand een goeie TC mod voor Gta San Andreas laat het effe weten of stuur de site alvast BDANKT Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 San Vice is wel een goede Total Conversion mod, in San Vice word je San Andreas map vervangen door de Vice City map. Er zitten nieuwe missies in, en er zit zelfs een nieuw groot vrachtschip in vlakbij het vliegveld. Kortom San Vice is de moeite waard om te downloaden en te instaleren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.