DenkaanHenk Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2007 Ja die mod is er, en die mod is wel hier te downloaden. Veel plezier ermee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
johansforum Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2008 Beste gta forum leden! Ik heb een trainer nodig waarmee je auto's kan spawnen. Ik heb er zelf al een gedownload maar als ik een auto wil spawnen met de toesen gebeurd er niets en als ik op spawn car druk word het spel afgesloten! kAN IEMAND ME HELPEN!!!!??? ALVAST 100% GROTE DANK! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2008 Och, een beetje googelen, en je hebt er zo ééntje gevonden hoor... Neem bijvoorbeeld deze Carspawner, het enige wat je moet weten is het ID van de wagen die je op WikiGTA kunt vinden, of in het bestandje 'Vehicles.IDE' in je GTA SA Data map. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacobus Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2008 hey hoe kom ik aan de back to the future mod. lijkt me lollig. jacobus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
geso Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2008 Pemp zoek eens op gtainside.com Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
laverd3 Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2008 weet er misschien iemand een mod waardoor je met alle vriendinnen 100% hebt? of dat je gewoon alle speciale kleding hebt. een savegame is ook goed maar die dan graag graag comptabel met noobmode v2 alsvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2008 Ik heb >>>hier<<< een download voor je gevonden met een 100 % Savegame voor de Noobmode versie 2, ik hoop voor je dat alle vriendinnen ook gedate zijn zodat je alle pakken hebt. Veel plezier ermee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
laverd3 Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2008 (bewerkt) dankje, maar sorry. ik speel al met deze savegames en volgens mij zit er geen een bij met alle vriendinnen helemaal gedate. maar bedankt voor het zoeken Bewerkt: 2 januari 2008 door laverd3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mister-justin Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2008 (bewerkt) je heb toch zo'n mod dat je de lichten van je auto en de moter kan aan/uitzetten? Waar kan ik hem downloaden? Bewerkt: 2 januari 2008 door mister-justin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2008 (bewerkt) Ik ben de hele tijd opzoek naar een 50 Cent Skin en Kleren als iemand weet waar ik die kan downloaden zeg het dan alsjeblieft veel succses. P.S Je mag er kleren bij doen als je wilt het is niet verplicht. Bewerkt: 2 januari 2008 door gta player10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2008 Ik ben de hele tijd opzoek naar een 50 Cent Skin en Kleren als iemand weet waar ik die kan downloaden zeg het dan alsjeblieft veel succses. P.S Je mag er kleren bij doen als je wilt het is niet verplicht. Misschien is >>deze<< of >>deze<< download dan wat? Als je ze niks vind moet je even verder zoeken met >>Google<<. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
webcrtor Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2008 heey allemaal ik zoek een opel astra en als iemand hem kan maken zit er een bleu print bij en ik bedoel dus niet de nieuwe versie als je niet weet welke kijk effe naar de bleu print hier de link dit is de opel astra die ik zoek (het is een blueprint) alvast bedankt voor de hulp >>> Door Wazuup: Samengevoegd met ''ik zoek een mod''.<<< Hier is ie te downloaden: http://www.gtamods.de/filen_Opel_Astra_GTC_2004.php Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
webcrtor Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2008 heey allemaal ik zoek een opel astra en als iemand hem kan maken zit er een bleu print bij en ik bedoel dus niet de nieuwe versie als je niet weet welke kijk effe naar de bleu print hier de link dit is de opel astra die ik zoek (het is een blueprint) alvast bedankt voor de hulp >>> Door Wazuup: Samengevoegd met ''ik zoek een mod''.<<< Hier is ie te downloaden: http://www.gtamods.de/filen_Opel_Astra_GTC_2004.php Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
claud Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2008 ik zoek een trainer die alle mogelijk heden heeft en ook op gta vc:P nfsunderground 2 werkt. ps: geen ultimate trainer die heb ik al Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2008 ik zoek een trainer die alle mogelijk heden heeft en ook op gta vc:P nfsunderground 2 werkt.ps: geen ultimate trainer die heb ik al De Ultimate Trainer is een van de enigste trainers met veel mogelijkheden. Een trainer voor VC én NFSU 2 bestaat niet. Daar moet je verschillende trainers voor downloaden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.