-eend- Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2008 Is er een haleluja? Oftewel een opoe fiets? Voor SA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2008 Hey, Ik ben op zoek naar een mod voor een snelheidsmeter in GTA San Andreas. Ik ben al de hele dag aant zoeke. Doe ik iets verkeerd of is het gwoon onvindbaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2008 Niet onvindbaar hoor, maar als je op 'Speed o meter' had gezocht had je hem zeker gevonden. Hij is op diverse moddingsites te downloaden, hier is de link op The GTA Place. Hij is heel simpel in gebruik, je hoeft hem alleen even te downloaden om hem vervolgens uit te pakken met WinRAR. Rest je alleen nog even het programma op te starten en klaar. Veel plezier! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2008 Dank, Weet er misschien iemand hoe je de snelheid van een auto kan veranderen. moet dit met Vehicles.IDE?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
laverd3 Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2008 (bewerkt) Dank,Weet er misschien iemand hoe je de snelheid van een auto kan veranderen. moet dit met Vehicles.IDE?? ja, gebruik hiervoor GTASA handling editor. ik zoek de link even voor je op. ja, gebruik hiervoor GTASA handling editor. ik zoek de link even voor je op. Gevonden! GTASA Handling Editor Bewerkt: 3 januari 2008 door laverd3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2008 (bewerkt) Misschien een domme vraag, maar hoe werkt het programma? Wat is een File Path?? Laat maar,kheb het al Dank je Bewerkt: 3 januari 2008 door Kloep Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
J-star Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2008 Zoek op een aantal sites bijv: www.thegtaplace.com Maar dit topic hoort hier niet thuis J-Star Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerZero86 Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2008 Wie van jullie weet er een echtgoede trainer voor gta san andreas? Iets zoals de Ultimate Trainer van GTA: VC. Want de trainers die ik download doen het meestal niet heel goed. Alvast bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arthis Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2008 Wie van jullie weet er een echtgoede trainer voor gta san andreas? Iets zoals de Ultimate Trainer van GTA: VC. Want de trainers die ik download doen het meestal niet heel goed.Alvast bedankt! Ik vind dit een hele fijne trainer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerZero86 Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2008 srry, niks persoonlijks, maar ik vind dit niet echt een trainer. Heeft lithjoe er geen voor sa gemaakt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2008 (bewerkt) srry, niks persoonlijks, maar ik vind dit niet echt een trainer. Heeft lithjoe er geen voor sa gemaakt? Wat dacht je van de GTA San Andreas Admin Console? Eindeloze mogelijkheden: spawn een auto die (...)-proof is, regel je health, je muscle level enzovoort. Hier vind je hem. Er staan foto's bij die je een duidelijk beeld geven van deze soort 'Trainer'. Druk hier om de GTA SA Admin Console te downloaden. Bewerkt: 4 januari 2008 door Velaro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2008 Ik zoek deze mod voor GTA SA http://www.pu.nl/fotopopup.jsp?image=21038...&height=700 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2008 Ik zoek deze mod voor GTA SAhttp://www.pu.nl/fotopopup.jsp?image=21038...&height=700 Dan moet ik je teleurstellen. dat is geen mod. Ze hebben de radar en de HUD van SA er gewoon opgeplakt, die mannetjes er ook opgeplakt, en de auto's zien er niet zo uit in SA. Dit is gewoon een screen van NFSU of NFSU 2 waar 2 auto's op staan. Dus je moet niet meteen alle screens gaan geloven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA freakje Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2008 Hallo allemaal. Ik zoek een mod dat je de freight wagon van de goederentrein kan veranderen in een gesloten wagon. (Zie wikigta aanhangers:freight box) eronder staat deze wagon is niet in het spel beschikbaar en kan alleen ingame komen door te modden. >>>door mezelf:ik wil hem graag hebben<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2008 Ik zoek deze mod voor GTA SAhttp://www.pu.nl/fotopopup.jsp?image=21038...&height=700 Dan moet ik je teleurstellen. dat is geen mod. Ze hebben de radar en de HUD van SA er gewoon opgeplakt, die mannetjes er ook opgeplakt, en de auto's zien er niet zo uit in SA. Dit is gewoon een screen van NFSU of NFSU 2 waar 2 auto's op staan. Dus je moet niet meteen alle screens gaan geloven. Jammer, maar in ieder heeeeeeeeel veel bedankt voor de moeite. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.