Fg_bentley Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Heye , ik ben een tijdje op zoek naar de nieuwe Mercedes S65 amg 2007 model . Reageren
gta-pilot Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Boven de topic tietel staat ik zoek een mod daar kunt u een aanvraag doe of iemand wil kijken of hij bestaad of u kijkt zelf op www.gta-worldmods.de Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Heb ff gezocht en gevonden. Klik op het plaatje voor de link. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Dat is hem niet hij luijkt er nieteens op dat is een Mclaren Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Volgens die site was het een Mercedes S65 amg Reageren
UlimateGTAFAN Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Weet iemand een goeie mod va nde WTC? Dat je er ook in kan enzo? Reageren
Donwell Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Ik heb eventjes gezocht op internet, en kwam uit op een mod die bij ons op het forum is gemaakt. Erin kunnen is een beetje ver gezocht vrees ik, aangezien je dan wel heel veel werk hebt, maar toch mag het resultaat er zeker wezen. De mod kun je hier bekijken, en hier heb je de downloadlink. Reageren
UlimateGTAFAN Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Ik heb eventjes gezocht op internet, en kwam uit op een mod die bij ons op het forum is gemaakt. Erin kunnen is een beetje ver gezocht vrees ik, aangezien je dan wel heel veel werk hebt, maar toch mag het resultaat er zeker wezen. De mod kun je hier bekijken, en hier heb je de downloadlink. Ik zoek een WTC waar je echt binnen kan Reageren
Donwell Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Zoals je ongetwijfeld weet, bestond het World Trade Center uit enorm veel verdiepingen. Ook in mods die zijn gemaakt, kost het veel tijd om een WTC netjes na te maken. Het kost nog meer tijd, als je élke verdieping helemaal moet inrichten, en dan ook nog eens apart. Dat wordt wel een beetje te gek, vind je niet? Het is dus erg onwaarschijnlijk dat je een betreedbaar WTC vind. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Bestaat er een mod die CJ echt helemaal onzichtbaar kan maken? Reageren
Arthis Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 (bewerkt) Bestaat er een mod die CJ echt helemaal onzichtbaar kan maken? Dit topic is beter op zijn plaats in het topic 'ik zoek een mod'. Ik zal nog even voor je zoeken want ik kan nu nog niet echt iets vinden. Edit: sorry, ik kan niks vinden... Bewerkt: 7 januari 2008 door m.r.gido Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 zou iemand misschien dit topic dan kunnen verplaatsen? Reageren
Donwell Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Echt een mod of cheat is er niet, maar met de CamHack kun je wel onzichtbaar worden. Helaas is het voor andere peds alsof je er nog 'bent', dus als je bijvoorbeeld een gang aanvalt, schieten ze wel op je. De Camhack valt hier te downloaden. Camhack activeer je met Num * en vervolgens wordt je onzichtbaar met Num 1. Reageren
Patrick.L Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 (bewerkt) lees hieronder Bewerkt: 7 januari 2008 door Patrick.L Reageren
Patrick.L Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 hebben jullie misschien de 2 die ik zoek_O_ 1. CJ TO COP MOD (die je een politieagent word uit de game) 2. THE MAFFIA MOD (die the grove street familys omtovert to maffia Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.