Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GTA_XP

63

• Beagle

62

• -Matthijs-

58

• Ghost_Rider

56

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Boven de topic tietel staat ik zoek een mod daar kunt u een aanvraag doe of iemand wil kijken of hij bestaad of u kijkt zelf op www.gta-worldmods.de

Geplaatst:

Ik heb eventjes gezocht op internet, en kwam uit op een mod die bij ons op het forum is gemaakt. Erin kunnen is een beetje ver gezocht vrees ik, aangezien je dan wel heel veel werk hebt, maar toch mag het resultaat er zeker wezen. :) De mod kun je hier bekijken, en hier heb je de downloadlink. :)

Geplaatst:
Ik heb eventjes gezocht op internet, en kwam uit op een mod die bij ons op het forum is gemaakt. Erin kunnen is een beetje ver gezocht vrees ik, aangezien je dan wel heel veel werk hebt, maar toch mag het resultaat er zeker wezen. :) De mod kun je hier bekijken, en hier heb je de downloadlink. :)

Ik zoek een WTC waar je echt binnen kan :tu:

Geplaatst:

Zoals je ongetwijfeld weet, bestond het World Trade Center uit enorm veel verdiepingen. Ook in mods die zijn gemaakt, kost het veel tijd om een WTC netjes na te maken. Het kost nog meer tijd, als je élke verdieping helemaal moet inrichten, en dan ook nog eens apart. Dat wordt wel een beetje te gek, vind je niet? :) Het is dus erg onwaarschijnlijk dat je een betreedbaar WTC vind. ;)

Geplaatst: (bewerkt)
Bestaat er een mod die CJ echt helemaal onzichtbaar kan maken?

Dit topic is beter op zijn plaats in het topic 'ik zoek een mod'. Ik zal nog even voor je zoeken want ik kan nu nog niet echt iets vinden.

Edit: sorry, ik kan niks vinden...

Bewerkt: door m.r.gido
Geplaatst:

Echt een mod of cheat is er niet, maar met de CamHack kun je wel onzichtbaar worden. Helaas is het voor andere peds alsof je er nog 'bent', dus als je bijvoorbeeld een gang aanvalt, schieten ze wel op je. De Camhack valt hier te downloaden. Camhack activeer je met Num * en vervolgens wordt je onzichtbaar met Num 1. ;)

Geplaatst:

hebben jullie misschien de 2 die ik zoek_O_

1. CJ TO COP MOD

(die je een politieagent word uit de game)

2. THE MAFFIA MOD

(die the grove street familys omtovert to maffia

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...