Traser Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2008 hebben jullie misschien de 2 die ik zoek_O_1. CJ TO COP MOD (die je een politieagent word uit de game) 2. THE MAFFIA MOD (die the grove street familys omtovert to maffia Ik weet niet of het de goede is GTA San Andreas Cops and Gangsters (mod/expansion) Imagem Con respecto al San Andreas: *More than 30 modifications maps and buildings; *More than 100 modifications of vehicles (cars, motorcycles, helicopters and fixed-wing aircraft); *New skins most of the characters; *More than 20 other modifications involving textures of the world, weapons and ... *New texts and dialogues. http://bokalivre2.blogspot.com/2007/12/gta...-gangsters.html Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2008 Je kunt natuurlijk ook de alpha van alle textures van CJ zo veranderen dat alles doorzichtig wordt, maar nog steeds zullen anderen je herkennen (tenzij je dat ook weer allemaal gaat veranderen; ped.dat wijzigen en een never-wanted-cheat ofzo) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
max_gtafreak Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2008 Aan gezien dat de mensen boven mij zeggen dat het met de texture moet gaan zou ik kort maar krachtig zeggen : Nee (denk ik) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Da Phoenix Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2008 Ik heb SA opnieuw gekocht omdat de oude van mij het niet deed. Nu is mijn vraag. Ik heb de "Homie Mod" waar de béta grove members erin komen. Zijn er ook mods voor de bèta Ballas, Vagos & Aztecs? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fbi-Crew Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2008 heb je een caravan voor vice city?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paolo Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2008 heej ik zoek een mod voor vice city dat (bijna?) alle autos worden vervangen door nieuwere versies bijvoorbeeld de comet word die nieuwste porsche 911 cabrio, en ook dat de gebouwen worden vernieuwt maar dat hoeft natuurlijk niet als die mod er niet is weet er iemand dan of ik een connexxion-bus kan laten rijden door vice city? dus of die bus is gemaakt voor vice city graag zou ik ook willen weten of herbie (die vw kever) en andere beroemde autos (kitt, a-team busje enz.) zijn die ik kan downloaden paolo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2008 heej ik zoek een mod voor vice city dat (bijna?) alle autos worden vervangen door nieuwere versies bijvoorbeeld de comet word die nieuwste porsche 911 cabrio,en ook dat de gebouwen worden vernieuwt maar dat hoeft natuurlijk niet als die mod er niet is weet er iemand dan of ik een connexxion-bus kan laten rijden door vice city? dus of die bus is gemaakt voor vice city graag zou ik ook willen weten of herbie (die vw kever) en andere beroemde autos (kitt, a-team busje enz.) zijn die ik kan downloaden paolo Als je wilt dat alle auto's etc veranderen raad ik je Killerkip's TC mod aan. Die kun je >>hier<< downloaden. Áls je de Killerkip mod instaleert kun je de bestanden gewoon overschrijven als je ook Herby etc. wilt. Klik >>hier<< voor Herbie, en >>hier<< is een Back To The Future mod. Een K.I.T.T en A-team busje vind ik niet, sorry. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Brasco Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2008 Kan iemand de Renault Clio Sport Modden? Ik heb wel een blueprint voor je: Klik hier <- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2008 (bewerkt) Kan iemand de Renault Clio Sport Modden?Ik heb wel een blueprint voor je: Klik hier <- http://www.gta-mania.com/downloads/index.p...view&id=426 http://www.gta-mania.com/downloads/index.p...view&id=765 http://www.gta-mania.com/downloads/index.p...iew&id=1674 http://www.gtainside.com/download.php?do=cat&id=175 http://www.gtainside.com/download.php?do=c...23&orderBy= http://www.gtainside.com/download.php?do=c...32&orderBy= Bewerkt: 10 januari 2008 door GTA_XP Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Brasco Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2008 Bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2008 Er IS een mod die iets van Le Parkour mod heet. Daarmee kun je saltos maken en op je handen staan en zo. En als je ergens vanaf springt maak je een koprol. Ik ben er al heeeeel lang naar opzoek en kan hem nergens vinden Weet iemand hem te vinden? Bedankt:) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2008 Er IS een mod die iets van Le Parkour mod heet.Daarmee kun je saltos maken en op je handen staan en zo. En als je ergens vanaf springt maak je een koprol. Ik ben er al heeeeel lang naar opzoek en kan hem nergens vinden Weet iemand hem te vinden? Bedankt:) Ik denk dat hij >>hier<< te downloaden is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
claud Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2008 ik zoek een trainer die alle mogelijk heden heeft en ook op gta vc:P nfsunderground 2 werkt.ps: geen ultimate trainer die heb ik al De Ultimate Trainer is een van de enigste trainers met veel mogelijkheden. Een trainer voor VC én NFSU 2 bestaat niet. Daar moet je verschillende trainers voor downloaden. o sorry voor de onduidelijkheid! ik bedoelde op de vcunderground 2 mod version waar een vc trainer op werkt ps: vc underground is een modding versie van vc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paolo Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2008 (bewerkt) Als je wilt dat alle auto's etc veranderen raad ik je Killerkip's TC mod aan. Die kun je >>hier<< downloaden. Áls je de Killerkip mod instaleert kun je de bestanden gewoon overschrijven als je ook Herby etc. wilt. Klik >>hier<< voor Herbie, en >>hier<< is een Back To The Future mod. Een K.I.T.T en A-team busje vind ik niet, sorry. heej thanks voor de downloads maar de mod van killerkip heb ik al een paar keer geprobeert te instaleren maar hij doet het niet (goed instaleeren) ik heb het geprobeerd met een nieuwe instalatie van gta mar dan zegt hij tijdens de instalatie (na en paar uur) dat gta3.img niet kon worden aangepast dus stopte hij ermee, ik kan het spel wel starten maar na het laden geef hij een foutmelding en liep hij vast, (gta3.img kon natuurlijk niet goed worden geladen/weergeven) ik heb de howto, faq en readmee al doorgelezen maar ik kon het niet vinden. is er niet een manual instalatie van deze mod? dan kan ik de aangepaste bestanden gewoon in me gta map zetten wat houd die back to the future mod eigenlijk in? het is nogal groot dus t gaat niet alleen om voertuigen enzo. alvast bedankt paolo Bewerkt: 11 januari 2008 door paolo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2008 Ik zoek de mod: dat je een vrijheidsbeeld in gta kan zetten... Weet iemadn of die bestaad? Dank je PS: Hierboven@ Ik weet het niet. Unmountable Tijmen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.