Jump to content

Ik zoek een mod!


Bling

Recommended Posts

Er IS een mod die iets van Le Parkour mod heet.

Daarmee kun je saltos maken en op je handen staan en zo.

En als je ergens vanaf springt maak je een koprol.

Ik ben er al heeeeel lang naar opzoek en kan hem nergens vinden :?

Weet iemand hem te vinden?

Bedankt:)

Ik denk dat hij >>hier<< te downloaden is. :)

Thanks MAAR ik heb een vraag over de installatie: Er staan 3 ped.ifp in...

Welke van de 3 moet ik gebruiken zodat ik alle functies kan gebruiken? :{

EDIT: Ik wil ook vragen hoe je een salto maakt enzo want dat vind ik helemaal geweldig :D

Bewerkt: door JeGe
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_XP

    63

  • Beagle

    62

  • -Matthijs-

    58

  • Ghost_Rider

    56

Top Posters In This Topic

Posted Images

o sorry voor de onduidelijkheid! ik bedoelde op de vcunderground 2 mod version waar een vc trainer op werkt

ps: vc underground is een modding versie van vc.

Waarschijnlijk werkt de Ultimate Trainer gewoon met deze mod. Zo niet, dan werkt geen enkele trainer met deze mod. Ik ken de mod verder niet, maar zolang de mod de exe niet vervangt zou de trainer gewoon moeten werken.
Link to comment
Delen op andere websites

Even over de Water Level Customizer mod. Ik heb hem gedownload. Hij staat op mijn computer. Ik moest de hoogtes van de golven etc. instellen. Als je dan op "Set" drukt kreeg ik "water.dat"! Weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen? :7

Link to comment
Delen op andere websites

hallo

ik wil even vraagen of iemand een bloods mod weet die er een beetje mooi uitziet.

ik hoef geen homies want die heb ik al maar ik wil graag sweet,ryder,big smoke,og loc.

als bloods

verder hoef ik niks want dat heb ik al

en JeGe ik heb de mod ook nu als je slaat maak je een salto als je op C drukt doe je een handstand

nieuwe animatie is als je valt en ergens aan hangt bij muur ofzo

alvast bedankt vercetti-pd

Bewerkt: door vercetti-pd
Link to comment
Delen op andere websites

hallo

ik wil even vraagen of iemand een bloods mod weet die er een beetje mooi uitziet.

ik hoef geen homies want die heb ik al maar ik wil graag sweet,ryder,big smoke,og loc.

als bloods

verder hoef ik niks want dat heb ik al

en JeGe ik heb de mod ook nu als je slaat maak je een salto als je op C drukt doe je een handstand

nieuwe animatie is als je valt en ergens aan hangt bij muur ofzo

alvast bedankt vercetti-pd

Ja die gewone salto ken ik maar op een of andere manier moet je ook een backflip kunnen maken.

Kijk maar eens hier.

Link to comment
Delen op andere websites

Even over de Water Level Customizer mod. Ik heb hem gedownload. Hij staat op mijn computer. Ik moest de hoogtes van de golven etc. instellen. Als je dan op "Set" drukt kreeg ik "water.dat"! Weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen? :7

MisterNelisss als je bij het instellen in bij het eerste keer gebruiken de goede directory hebt opgegeven (in de meeste gevallen: C:\Program Files\Rockstar Games\San Andreas als je dat fout hebt gedaan moet je even het programma deleten en weer opnieuw installeren met de goede directory, als je dit gedaan hebt dan zou je gewoon op "set" moeten kunnen drukken, je spel starten en het zou goed moeten zijn. als dit je fout is zou ik zeggen: opgelost. als het nog gebeurt dat er niks word verandert stuur be dan even een screenshot via PB.

Link to comment
Delen op andere websites

Bestaat er een mod dat GTA Sa en GTA VC in 1 zit?

Ja, ik kan hem alleen niet zo snel meer vinden. Hij stond in ieder geval op www.thegtaplace.com

Dat was denk ik GTA:LVS. :clown:

deze mod bracht Vice City en Liberty City (GTA III) in de map van San Andreas. Ik heb zitten zoeken, maar alle downloadlinks lopen dood. Óók de site van GTA:LVS bestaat niet meer. Ik denk zelf dat de mod uitgestorven is aangezien alle links niet meer werken, maar als je even goed zoekt vind je misschien nog ergens een download link. :)

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...