Jump to content

Ik zoek een mod!


Bling

Recommended Posts

Ik weet niet welke mod dat is , maar toevallig zag ik op Youtube een gozer video aan het maken van SA naar VC.

Ik keek het even helemaal en hij was ook nog in VC. Als je dat bedoelt , weet ik helaas die mod niet. Maar ik kan wel het link geven hoe die eruit zag. ;)

(Als je het wilt natuurlijk.)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_XP

    63

  • Beagle

    62

  • -Matthijs-

    58

  • Ghost_Rider

    56

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat was denk ik GTA:LVS. :clown:

deze mod bracht Vice City en Liberty City (GTA III) in de map van San Andreas. Ik heb zitten zoeken, maar alle downloadlinks lopen dood. Óók de site van GTA:LVS bestaat niet meer. Ik denk zelf dat de mod uitgestorven is aangezien alle links niet meer werken, maar als je even goed zoekt vind je misschien nog ergens een download link. :)

GTA: LVS ken ik niet, maar weet wel dat deze omschrijving (ook) aan de modificatie GTA United voldoet. Bij deze modificatie worden, net zoals in de post van ..::GhostRider::.. beschreven wordt, Vice City en Liberty City vervangen voor de originele SA-map.

-- Topic samengevoegd met het gebruikelijke topic. --

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik niet echt op zoek naar een mod, maar meer naar een goeie handeling voor de savanna,

want ik word er helemaal gek van hoe dat ding rijd. :duh:

Nu vind ik het wel belangrijk dat hij wel nogsteeds bij de Loco Low Co getuned kan worden.

Alvast bedankt! :D

Link to comment
Delen op andere websites

kan iemand mij een mod geven als ie bestaat voor in word gta san andreas lettertype?

bij voorbaat dank,

Forgotten

De letters ''Grand Theft Auto'' worden met >>Pricedown<< font en ''San Andreas'' met het >>Diploma<< font. :)

EDIT Oops, klein foutje gemaakt. :$ Dankje voor melden Bigstijn. :Y

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Link to comment
Delen op andere websites

kan iemand mij een mod geven als ie bestaat voor in word gta san andreas lettertype?

bij voorbaat dank,

Forgotten

De letters ''Grand Theft Auto'' worden met >>Pricedown<< font en ''San Andreas'' met het >>Pricedown<< font. :)

Je maakt een klein foutje, want het San Andreas wordt niet met Pricedown geschreven, maar met Diploma Regular. De link die ik gegeven heb lijd naar de download database van het forum. Je moet het instaleren door naar 'Deze Computer'> 'C:'> 'Windows'> 'fonts'. Je moet in fonts de bestanden neerzetten, je moet wel iets dergelijks zoals Winrar of winzip hebben om het .rar bestand uittepakken, dit kan je hier vinden: >Klik< :).

Bewerkt: door Bigstijn
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...