Dago58x Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 Ik weet niet welke mod dat is , maar toevallig zag ik op Youtube een gozer video aan het maken van SA naar VC. Ik keek het even helemaal en hij was ook nog in VC. Als je dat bedoelt , weet ik helaas die mod niet. Maar ik kan wel het link geven hoe die eruit zag. (Als je het wilt natuurlijk.) Reageren
Bling Geplaatst: 14 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 Dat was denk ik GTA:LVS. deze mod bracht Vice City en Liberty City (GTA III) in de map van San Andreas. Ik heb zitten zoeken, maar alle downloadlinks lopen dood. Óók de site van GTA:LVS bestaat niet meer. Ik denk zelf dat de mod uitgestorven is aangezien alle links niet meer werken, maar als je even goed zoekt vind je misschien nog ergens een download link. GTA: LVS ken ik niet, maar weet wel dat deze omschrijving (ook) aan de modificatie GTA United voldoet. Bij deze modificatie worden, net zoals in de post van ..::GhostRider::.. beschreven wordt, Vice City en Liberty City vervangen voor de originele SA-map. -- Topic samengevoegd met het gebruikelijke topic. -- Reageren
Rickjez Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 Wie heeft er een yamaha aerox mod voor me? of een Beta Ark mod? zo ja, kan iemand dan even link sturen? Reageren
Visser23 Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 (bewerkt) Hier is een Yamaha Aerox Project. Deze is niet af. Verder heb ik even gezocht op diverse mod sites maar ik kwam geen 1 tegen. Bewerkt: 16 januari 2008 door visser23 Reageren
laverd3 Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 ik ben op zoek naar die ene mod van dat je in allerlei huizen kan en ook in LS airport alvast bedankt! Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 ik ben op zoek naar die ene mod van dat je in allerlei huizen kan en ook in LS airportalvast bedankt! De mod valt >>hier<< te downloaden. Reageren
casanova Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Hallo, Ik niet echt op zoek naar een mod, maar meer naar een goeie handeling voor de savanna, want ik word er helemaal gek van hoe dat ding rijd. Nu vind ik het wel belangrijk dat hij wel nogsteeds bij de Loco Low Co getuned kan worden. Alvast bedankt! Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Kan Iemand me een site geven waar de De WTC Kan Downloaden PS: In heel mooi detail? Dank je! Unmountable Tijmen Reageren
dukeboy Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 ik heb de eleanor mod staan in SA en ik vroeg me af of er ook een roestige skin voor bestond? of kan eventueel iemand deze maken voor mij? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Ik heb >>hier<< een WTC mod gevonden. Reageren
Timske Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Ik zoek een Downhill parkour !! Weet je ereen PM me please Groeten Tim Reageren
Forgotten Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 kan iemand mij een mod geven als ie bestaat voor in word gta san andreas lettertype? bij voorbaat dank, Forgotten Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 (bewerkt) kan iemand mij een mod geven als ie bestaat voor in word gta san andreas lettertype?bij voorbaat dank, Forgotten De letters ''Grand Theft Auto'' worden met >>Pricedown<< font en ''San Andreas'' met het >>Diploma<< font. EDIT Oops, klein foutje gemaakt. :$ Dankje voor melden Bigstijn. Bewerkt: 21 januari 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 (bewerkt) kan iemand mij een mod geven als ie bestaat voor in word gta san andreas lettertype?bij voorbaat dank, Forgotten De letters ''Grand Theft Auto'' worden met >>Pricedown<< font en ''San Andreas'' met het >>Pricedown<< font. Je maakt een klein foutje, want het San Andreas wordt niet met Pricedown geschreven, maar met Diploma Regular. De link die ik gegeven heb lijd naar de download database van het forum. Je moet het instaleren door naar 'Deze Computer'> 'C:'> 'Windows'> 'fonts'. Je moet in fonts de bestanden neerzetten, je moet wel iets dergelijks zoals Winrar of winzip hebben om het .rar bestand uittepakken, dit kan je hier vinden: >Klik< . Bewerkt: 21 januari 2008 door Bigstijn Reageren
Marvin... Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Ik heb een banshee gemod en nu is het een Dodge Viper, maar als ik instap staat er gewoon Banshee, hoe kan ik dat aanpassen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.