Jump to content

Ik zoek een mod!


Bling

Recommended Posts

Ik heb een banshee gemod en nu is het een Dodge Viper, maar als ik instap staat er gewoon Banshee, hoe kan ik dat aanpassen?

De namen van de zenders, auto's en meer veranderen doe je als volgt:

Tekst kun je verandere met een tool genaamd 'GXT Editor'. Die kun je >>hier downloaden. Je kan met deze tool in-game tekst veranderen zoals ondertiteling, maar geen tekst wat op billboards en gebouwens staat. Dan meot je gaan texture modden.

Als ie gedownloadt is open je American.gxt, die vindt je in C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\text. Als hij geöpend is moet je even zoeken, want er zitten namelijk veel teksten in de .gxt.

Veel succes. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_XP

    63

  • Beagle

    62

  • -Matthijs-

    58

  • Ghost_Rider

    56

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik Wil Graag Nike Air max BW in de binco ofsow,,Zou uik echt heel erg blij mee zijn
Nike Air Force ook goed? Klik

Hier ook nog een aantal resultaten:

- Skins -> Nike Air-Force | Autor: $ ICH $ | 522 Downloads

- Skins -> Blue Nike Air Force One | Autor: Evj | 1069 Downloads

- Skins -> Nike Air Force 1 | Autor: Evj | 420 Downloads

- Skins -> Jamaica Skin | Autor: Pépe | 263 Downloads

- Skins -> Nike Air Force Ones in Purple and Blue | Autor: DBrizzle | 679 Downloads

- Skins -> Nike Air Force One Camouflage | Autor: Ketch@p | 1488 Downloads

- Skins -> Nike Air Force One | Autor: YoungBuck | 5052 Downloads

- Skins -> Nike Air Force Schuhe | Autor: Euro 2005 | 8035 Downloads

- Skins -> Nike Air Force 1 rot | Autor: Jay - Z | 4514 Downloads

- Skins -> Nike Air Force 1 Jamaica Edition | Autor: Jay - Z | 1905 Downloads

- Skins -> Nike Air Jordan T-Shirt | Autor: lamase | 1468 Downloads

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een banshee gemod en nu is het een Dodge Viper, maar als ik instap staat er gewoon Banshee, hoe kan ik dat aanpassen?

De namen van de zenders, auto's en meer veranderen doe je als volgt:

Tekst kun je verandere met een tool genaamd 'GXT Editor'. Die kun je >>hier downloaden. Je kan met deze tool in-game tekst veranderen zoals ondertiteling, maar geen tekst wat op billboards en gebouwens staat. Dan meot je gaan texture modden.

Als ie gedownloadt is open je American.gxt, die vindt je in C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\text. Als hij geöpend is moet je even zoeken, want er zitten namelijk veel teksten in de .gxt.

Veel succes. :tu:

Het lukt nog steeds niet! Ik heb GXT editor en daarmee heb ik american.gxt geopent maar wat moet ik nu veranderen, ik heb banshee verandert in "Dodge Viper" maar er staat nog gewoon banshee als ik instap, hoe moet ik verder?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, nu werkt het wel bij de andere auto's, maar volgens mij is de CRC32 naam verandert, ik had hem per ongeluk gewijzigt!! (de naam die vooraan staat met die getalletjes en letters door elkaar). Kan iemand die doorgeven?

Heb hem al :Y !

En dank je wel ..::GhostRider::..!! :tu: :tu: :tu:_O_

Bewerkt: door Marvin...
Link to comment
Delen op andere websites

hallo,

Ik ben op zoek naar een goeie handeling voor een savanna, ik vind het wel belangrijk dat hij dan nogsteeds in de lowrider garage kan.

Als er toevallig een programma is waarmee je alle handelings kunt aanpassen is dat ook goed :D

Bedankt! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Echt één directe mod die alles veranderd niet, denk ik. Maar op internet zijn wel allemaal aparte mods te vinden die allemaal apart een auto hebben, dat moet niet zo moeilijk te vinden zijn. Als je even goed zoekt, heb je op het laatst alle voertuigen vervangen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dit geloof je vast niet maar ik zoek dat je andere brandweer en ambulance er in kan zetten?

Ik kan gewoon echt niks vinden!

Weten jullie wat

het is voor gta sa.

Hieronder Ik heb hem: De Mercedes

Unmountable Tijmen :7

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...