Teqskater Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 (bewerkt) @$NeoSyp$ en andere geintereseerd in mijn topic Dat is de kaart die ik bedoel, maar ik had op een site (weet niet zeker of het deze was) die kaart gedownload voor in het spel. hij zat in het bestand gta3.img. ik kon de kaart dan in het spel op mn minimap zien en in het pauze menu. ik zou deze kaart graag weer in mn spel krijgen. wie kan mij helpen. @_KoE_Mzungu Bedankt voor het welkom. en ik gebruik ALTIJD de zoekmachine. ik was gewoon mischien niet duidelijk genoeg. mijn excuses daarvoor. EDIT: Via die site van die ian of hoe die goede man ook heete vond ik deze text: "i didnt create the radar mod". Ik ben die dus gaan zoeken via goochel en kwam op deze site uit: http://grandtheftauto.filefront.com/file/D...Radar_Mod;49777 Ik ben hem nu aant installeren en ik raad deze mod iedereen aan. hij zou hier in de downloads section moeten komen. Bedankt mensen! Bewerkt: 21 mei 2008 door Teqskater Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 (bewerkt) Dat is de kaart die ik bedoel, maar ik had op een site (weet niet zeker of het deze was) die kaart gedownload voor in het spel. hij zat in het bestand gta3.img. ik kon de kaart dan in het spel op mn minimap zien en in het pauze menu. ik zou deze kaart graag weer in mn spel krijgen. wie kan mij helpen.Dan bedoel je dus niet apart de kaart maar de modificatie waarin die kaart gebruikt is. Dat is toch wel een groot verschil. Ik vroeg mij al af waarom jou topic was samengevoegd met dit topic, maar waarschijnlijk had één van de moderators een helderziend moment. Edit: Mooi dat je 'm zelf gevonden hebt en uiteindelijk, alhoewel via een omweg, toch door ons op het goede spoor bent gebracht. Bewerkt: 21 mei 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
Jusser Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Ik zoek de mod, die je de optie geeft om de lichten van je auto uit te zetten, en je auto helemaal uit te zetten en andersom natuurlijk Mvg -T Heb ik een bestandje voor: L = voor de lichten I = voor de motor D3D9.dll Hee man Thnx!! bestaat er zo iets ook voor vc? zou wel tof zijn.. srry voor het gezeik trouwens.. heb het probleem maar in mn eentje opgelosd Reageren
warhoofd3 Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Hoi, als ik zin heb in grote explosies, versper ik vaak de snelweg om wat auto's te verzamelen. Maar als er een stuk of 15 zijn, komen er geen nieuwe meer aanrijden. Is er een mod die ervoor zorgt dat er meer auto's gespawnd kunnen worden(die aan komen rijden)? Of een edit in een bestand? Thanks, Timmyhawky Reageren
Basssss Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Hoi,als ik zin heb in grote explosies, versper ik vaak de snelweg om wat auto's te verzamelen. Maar als er een stuk of 15 zijn, komen er geen nieuwe meer aanrijden. Is er een mod die ervoor zorgt dat er meer auto's gespawnd kunnen worden(die aan komen rijden)? Of een edit in een bestand? Thanks, Timmyhawky Er zijn wel Mods die met een drukknop een willekeurig voertuig laten spawnen, kijk maar ff hier bij de Download-catergorie. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Als ik jou was zou ik gewoon een carspawner gebruiken, een tooltje wat makkelijk te installeren is en het spel verder niet modificeert. Zorg er wel voor dat je de draw distance op maximaal zet anders zullen voertuigen verdwijnen op de achtergrond terwijl je druk bezig bent nieuwe voertuigen te spawnen. Een carspawner is het snelst gevonden met de zoekfunctie, succes. Reageren
warhoofd3 Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Bedankt voor de reacties, ik heb al een carspawner(GTA SA admin). Maar het gaat mij om auto's die aan komen rijden, op de wegen met mensjes erin. Als je die wegen opstopt en er zijn heel veel auto's in beeld, stoppen ze met komen. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Ja zo is het spel gemaakt, er was hier laatst nog iemand die vroeg om een mod voor meer (druk) verkeer, die bestaat helaas niet. Er zijn wat dat betreft maar weinig mogelijkheden. Reageren
warhoofd3 Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Ja zo is het spel gemaakt, er was hier laatst nog iemand die vroeg om een mod voor meer (druk) verkeer, die bestaat helaas niet. Er zijn wat dat betreft maar weinig mogelijkheden. Ik heb veel ervaring met hex editors, dus ik denk dat ik zelf wel een mod kan schrijven. Weet iemand misschien in welk bestand staat hoe het verkeer/de spel engine zich gedraagt? Zelf uitzoeken duurt een beetje lang Reageren
pax Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Ik zoek een Scania truck in army style om te vervangen met de Barracks. iemand een idee waar ik die kan vinden? Reageren
nielsjansen Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 is er ook een mod waardoor je een soort navigatiesysteem krijgt net zoiets als in need for speed.niels weet niemand dit niels Reageren
jeffcoboy Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Weet er iemand waar ik het nederlandse taalbestand van GTA San Andreas kan vinden? Reageren
Sprunk Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Hallo, Weet iemand of er ook een mod is om de knipperlichten in GTA SA en of VC / GTA3 te laten werken, ik ben er al lang naar op zoek. Groeten Tommatje Reageren
joppie Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Hiero... Deze moet je plaatsen in je GTA San Andreas directory in de map text. Maak wel een backup van je american.gxt. Reageren
max_gtafreak Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Ja ik zoek een knipperlichtmod voor cleo3 als het kan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.