-Paul Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Ik zoek ee mod, of een soort progamma. Het is dat je de Gang Auto's kan veranderen Dus bijvoorbeeld: Bij Grove Street NRG-500 en INFERNUS ofzo En bij ballas: Kart en Bullet ofzo Die zoek ik Alvast bedankt =D Reageren
jimi Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Hallo! Misschien is dit de verkeerde plaats om dit topic te plaatsen, maar aangezien ik in het request forum nooit antwoord heb gekregen probeer ik het hier Weet iemand of er een Peugeot 207 (CC of SW, maakt niet uit) bestaat voor GTASA. Heb al gebprobeerd om van Mafia naar GTASA te converteren maar dit is niet gelukt. Alvast bedankt! Reageren
joppie Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Ik zoek ee mod, of een soort progamma. Het is dat je de Gang Auto's kan veranderenDus bijvoorbeeld: Bij Grove Street NRG-500 en INFERNUS ofzo En bij ballas: Kart en Bullet ofzo Die zoek ik Alvast bedankt =D Dat kun je in de map: GTA San Andreas/data/cargrp.dat. Je ziet er vanzelf Ballas of grove achter staan. Reageren
Jacobus Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 ik heb genoeg van gta sa op deze saaie manier kunnen jullie me aan een paar vette total conversions helpen???? jacobus Reageren
Basssss Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 (bewerkt) Laat maar. Toch niet, heb goed gezocht, maar niet gevonden. Een mod die het vlieghoogte limiet weghaald. (of jetpack hoogte limiet.) Bewerkt: 29 mei 2008 door Basssss Reageren
Megan Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Hi, kan iemand deze auto maken voor in gta vice city dat bord van boven niet natuurlijk alvast bedanlt Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Dat moet je >>hier<< doen . Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Laat maar. Toch niet, heb goed gezocht, maar niet gevonden. Een mod die het vlieghoogte limiet weghaald. (of jetpack hoogte limiet.) Die wil ik ook, waar heb je die gevonden? Reageren
max_gtafreak Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Ik zoek de Driver mod 1.22 voor gta sa Reageren
~Victorious~ Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Ik had vroeger een Xzibit voor San Andreas modificatie, maar nu dus niet meer. En ik vind hem niet meer dus: Please GTAF Find my Xzibit. grtz ~Victorious~ Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Ik zoek de Cleo3 gravity gun mod voor SA. Met die mod had je een wapen waarmee je auto´s en mensen op kon pakken en weg kon schieten net als in Half Life 2. Reageren
Basssss Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Laat maar. Toch niet, heb goed gezocht, maar niet gevonden. Een mod die het vlieghoogte limiet weghaald. (of jetpack hoogte limiet.) Die wil ik ook, waar heb je die gevonden? Ik heb hem niet, ik zoek hem. Reageren
jeroen3nl Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 http://video.aol.com/video-detail/gta-san-.../975936225' beste forumgenoten ik zou het heel fijn vinden als iemand de toyota levin weet te vinden in het bovenstaande filmpje Reageren
Dinkydau Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Weet iemand ondertussen waar je die mod kan downloaden om voertuigen te spawnen als je er tegen aan rijdt? Zoals in deze video: Reageren
Vegeta Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Ik wil weten hoe je een scooter zoals de faggio kan versnellen in sanandreas ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.