Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik wil weten hoe je een scooter zoals de faggio kan versnellen in sanandreas ?

Een nieuwe handling In de handeling. (nog iets) zetten

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GTA_XP

63

• Beagle

62

• -Matthijs-

58

• Ghost_Rider

56

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik ben opzoek naar een aantal alcatraz mods, graag met nederlandse uitleg erbij hoe je het moet installeren.

Geplaatst:

Is er voor GTA: Sa een car pack, waar alle vehicle worden verandert?

Ik wil ook dat de handling niet wordt verandert, want anders gaat SA:MP heel raar uitzien!

OTTO :cab:

Geplaatst:

Ik wil ook dat de handling niet wordt verandert, want anders gaat SA:MP heel raar uitzien!

dan moet je een total conversion downloaden daar veranderen meestal alle auto's

kijk dan es op

thegtaplace.com

grandtheftauto.filefront.com

gtagaming.nl

gtainside.com

gtacrime.nl

hopelijk kan je hier wat mee!!! :cya:^_^^_^^_^^_^^_^

Geplaatst:

Ik heb mijn faggio vervangen door een gilera runner maar nu wil ik dat ie sneller gaat waar moet ik een code ofzo veranderen ??

Geplaatst:
Weet iemand ondertussen waar je die mod kan downloaden om voertuigen te spawnen als je er tegen aan rijdt?

Zoals in deze video:

volgens mij is dit niet gewoon dat je het voertuig spawnt als je ertegen aanrijdt, maar drukt hij gewoon ongelooflijk veel keer 8er elkaar op de spawn-toets (bij mij CTRL+C, zelfde effect), met een gewone carspawner.

en die vind je hier:

>>klikkie<<

Geplaatst:

Dus er is niet iets zoals een carspawner die het voertuig spawnt waar je tegen aan rijdt?

Wat jammer, maar toch bedankt voor de hulp.

Geplaatst:

Ik heb ooit een keer een mod pack gehad voor gta III maar dat ben ik nu kwijt. En ik zou die graag weer eens willen spelen. Het is al een paar jaar geleden dat ik hem gespeelt hebt en ik weet niet meer zo gek veel van de mod. Maar dit weet ik nog wel:

- Bijna alle auto´s vervangen

- De snelste auto was de tank, die vervangen was door een sportwagen met machinegeweren er op.

- Je kon ook op motoren rijden (zoals in vc)

- Veel billboards veranderd

Geplaatst:

EH yow forum mannekes ik ben al twee maand aan het zoeken

naar een AE86 toyota levin maakt niet uit welke zie filmpje
Geplaatst:

Ik zoek een mod, waar je van binnen een auto stuurt, en dat je ook 'freecam' inclusief erbij hebt. :clown:

OTTO :eten:

Geplaatst:
Ik zoek een mod, waar je van binnen een auto stuurt, en dat je ook 'freecam' inclusief erbij hebt. :clown:

OTTO :eten:

Ik weet niet wat je precies bedoelt, maar wellicht dat je met de SA Cam Hack verder komt. Deze 'mod' maakt het mogelijk vanalles met de camera te veranderen, dus de optie waar jij het over hebt zit er vast tussen.
Geplaatst:

Start de snelkoppeling, dan krijg je een schermpje te zien met twee knoppen en aan balkje.

Hoef je verder niet aan te komen.

Start je GTA SA en dan ingame druk je op * op je numpad. om hem in te schakelen.

Uitschakelen doe je met deze: / op je numpad.

Veel plzier!

Geplaatst:

Ik zoek een mod die de standaard taxi uit san andreas vervangt met een realistische wagen ,een taxi die je in het dagelijkse leven kan tegen komen een gewone audi ofzo.

Geplaatst:

dan moet je een total conversion downloaden daar veranderen meestal alle auto's

kijk dan es op

thegtaplace.com

grandtheftauto.filefront.com

gtagaming.nl

gtainside.com

gtacrime.nl

hopelijk kan je hier wat mee!!! :cya:^_^^_^^_^^_^^_^

Ik kan hem helaas niet vinden. :N

Weten jullie niet waar de car pack is, want als er méér mensen aan iets zoeken zijn, krijg je hem sneller dan met één. :puh:

OTTO :duh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...