CoolieJoolie Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Ik ben opzoek naar een aantal alcatraz mods, graag met nederlandse uitleg erbij hoe je het moet installeren. Reageren
Issie3222 Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 (bewerkt) Dag iedereen, Ik had laatst nog op een youtube filmpje gezien dat iemand een Euro teken (€) had in plaats van het Dollar teken ($). Dus ik wou dat ik ook een euro teken voor mijn geld had, dus ik had ergens gelezen dat je in de ''hud'' moest klooien en de dollar met een euro teken moest vervangen. nou dat heb ik gedaan, en toen ik SA opstarte zag ik er totaal geen verschil in... Dus is mijn vraag: Hoe kan ik dat veranderen? of beter nog: Waar kan ik het downloaden zodat het veranderd wordt?. Hier nog een plaatje ervan: Bewerkt: 8 juni 2008 door Issie3222 Reageren
K.O. Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 (bewerkt) Ik heb net eens in hud.txd gekeken met TXD Workshop, en volgens mij staat daat het euroteken niet in. Daar staat alleen radar_cash, maar dat is het symbool dat wordt gebruikt op je radar voor de missies van Catalina. Ik ben wel deze mod voor eurobiljetten tegengekomen. Ook is er deze Euroteken mod, maar dan voor VC. Ik zal nog ff verder zoeken; laat het je wel horen als ik nog iets vind. Edit: gevonden: klik! Het dollarteken werd gewoon uit fonts.txd gehaald, dus dat bestand had je moeten wijzigen om het euro teken te krijgen. Deze mod heeft dat al voor je gedaan. Ook staat hud.txd erbij, omdat de radaricoontjes voor Catalina's missies ook te veranderen in eurotekens. Bewerkt: 8 juni 2008 door K.O. Reageren
Issie3222 Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 (bewerkt) Ow!, was dat die voor Catalina?! oeps dan heb ik toch wat fouts gedaan, Ik dacht namelijk dat het de Dollar teken (rechts-bovenin) zou vervangen. Ik zal ook zelf eens gaan zoeken... Edit: Ow, Jij bent snel zeg!, Bedankt voor je hulp K.O. Bewerkt: 8 juni 2008 door Issie3222 Reageren
conversuh Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Hallo, ik zoek een mod die alle wegen van san andreas een mooier look geven, net zoals het prentje hierboven met het euroteken in plaats van dollarteken. Reageren
CoolieJoolie Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 (bewerkt) Hallo, ik zoek een mod die alle wegen van san andreas een mooier look geven, net zoals het prentje hierboven met het euroteken in plaats van dollarteken. Ik denk dat Srt3 wel wat voor je is, hierin word niet alleen de wegen veranderd, maar ook veel andere dingen zoals gras of bomen. Link: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=238737 Bewerkt: 9 juni 2008 door CoolieJoolie Reageren
warhoofd3 Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 Als ik zin heb in grote explosies, versper ik vaak de snelweg om wat auto's te verzamelen. Maar als er een stuk of 15 zijn, komen er geen nieuwe meer aanrijden. Is er een mod die ervoor zorgt dat er meer auto's gespawnd kunnen worden(die aan komen rijden)? Of een edit in een bestand? Als ik een carspawner gebruikt stopt hij ook met spawnen na iets van 100 autos Reageren
Dinkydau Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 Probeer het eens met Hydras of Vortrexes, die ontploffen meerdere malen waardoor de explosie nog groter en spectaculairder is. Reageren
jeroen3nl Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 ik zoek een drift mod genaamd NISSAN ONEVIA heeft iemand die gevonden om te downloaden onevia is 240sx voorkant en s13 achterkant PS: een nissan skyline r30 (die van king_maccer) met lowrider velgen en dikke uitlaat voor download (ik zie plaatjes zat) Reageren
CoolieJoolie Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 Ik ben op zoek naar een mod welke net zo als ENBseries de grashpcs(Wtf. hoe typ je dat?) verbetert. Alleen dan minder beter dan de enbseries en welke geen shaders gebruikt, want mijn videokaart gebruikt geen shaders. Reageren
claud Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 (bewerkt) hey ik ben eindelijk in lc op een plekje in chinatown maar weet iemand ook een mod die het interieur gehaal afmaakt en solid maakt? ik ben er nu met een trainer jetpack bezichtig ondertussen alles maar mag ik die mod? Bewerkt: 14 juni 2008 door claud Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Dat kan al helemaal niet, want in Chinatown is niks solid. Ik weet zelfs bijna zeker dat Chinatown er nog niet eens in zit. >>Hier<< is een mod die Librty City solid maakt, waardoor je dus kunt lopen op stukken waar je normaal doorheen viel. Reageren
klikoe Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Ik zoek een weapon spawner mod. Niet te ingewikkeld alleen maar een weapon spawner. klikoe Reageren
Indycar series Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 Ik zoek een automod namelijk de Porsche RS Spyder (Ja, die racewagen ) Ik vind hem wel stoer en zou hem in SA willen hebben. Reageren
jeroen3nl Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 Kan ieman ff voor mij een mod torturial zoeken (hoe ik een auto "from scratch"kan bouwen ik kan niks vinden alvast bedankt laterz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.