_KoE_Mzungu Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 Kan ieman ff voor mij een mod torturial zoeken (hoe ik een auto "from scratch"kan bouwen ik kan niks vinden alvast bedankt laterzAls ik jou was zal ik even gaan kijken in de modding fora, ik denk dat je daar tig tuts kan vinden: >>klikkerdeklikklik<< succes Reageren
klikoe Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Bestaat er een radio die je ook kan gebruiken als je loopt?? Zo ja waar, want dan luister ik net zo'n leuk nummer lig ik op zijn kop. klikoe Reageren
jeroen3nl Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 ik kan daar niks bij vinden ik heb een torturial nodig maar youtube heeft nik fatsoenlijks gwoon how looneytoon43 en en king_maccer hun custom autos maken is dat nou zo moeilijk Reageren
warhoofd3 Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 Ik ben op zoek naar een mod welke net zo als ENBseries de grashpcs(Wtf. hoe typ je dat?) verbetert. Alleen dan minder beter dan de enbseries en welke geen shaders gebruikt, want mijn videokaart gebruikt geen shaders. Dat is idd een manier voor spectaculaire explosies, maar bij 100 van die dingen zie je er toch niet veel verschil in Maar ik wil echt eens de engine van GTA op de proef stellen met heeeeeeeeeel veel auto'tjes(eerst onverwoestbare auto's aan, duizenden spawnen, onverwoestbaar uit). Ook leuk voor op Youtube. Voor de mensen die mijn vraag nog niet hebben gezien: Hoe verander je het limiet van het maximum aantal gespawnde/aanwezige auto's? Het limiet zit nu op ongeveer 100, ik wil meer auto's. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 Ik zoek een weapon spawner mod.Niet te ingewikkeld alleen maar een weapon spawner. klikoe Dat kán met de NoobMode, maar dan moet je wel New Game starten Bestaat er een radio die je ook kan gebruiken als je loopt??Zo ja waar, want dan luister ik net zo'n leuk nummer lig ik op zijn kop. klikoe Die is er volgens mij niet. Je kán een mod aanvragen Of gewoon een FM radio aan zetten en de rest van de Audio uitzeten Reageren
gangster007 Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 is er een lcs hud voor gta sa Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 is er een lcs hud voor gta sa Kun je even duidenlijk zeggen wat je bedoeld? Misschien weet ik wel een link Reageren
007 Harings Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 is er ook een mod van james bond of spulle van james bond voor versie 2 van san andreas. Reageren
Arthis Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Mischien kan je die beter hier aanvragen Reageren
Dastard Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Denk van wel, maar je gaat dan wel je SA moeten downgraden, want op V2 modden, kan niet. Reageren
jeroen3nl Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 ik moet een nissan skyline ER34 stock hebben voor mn volgende youtube.com fimpje Reageren
GTA Haas Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Weet iemand waar ik de Gumball 3000 Mod kan downloaden voor GTA San Andreas?Bij voorbaat dank Reageren
Big Boss Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Ik zoek deze mod: Als je de sirene aan doet gaan de voor- en achterlichten ook flikkeren. Het moet dus ook wel werken met SA-MP, dat is wel een must voor mij. Reageren
007 Harings Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 is er ook een mod van james bond voor versie 2? Reageren
jurgen1 Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 ik snap je niet helenmaal maar als je gta sa v2.0 bedoeld daar kan je niet in mode Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.