ietsAnders0 Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Ik zoek een mod en deze bestaat maar kan hem niet vinden. Het is een Missie mod , je moest toen op 2 knopjes drukken bijvoorbeeld H + N en dan kreeg je een menutje met alle missies en dan kon je 1tje kiezen en dan startte hij die missie en kon je hem spelen . Als iemand deze mod heeft , post hem hier Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 (bewerkt) Ik zoek een mod en deze bestaat maar kan hem niet vinden.Het is een Missie mod , je moest toen op 2 knopjes drukken bijvoorbeeld H + N en dan kreeg je een menutje met alle missies en dan kon je 1tje kiezen en dan startte hij die missie en kon je hem spelen . Als iemand deze mod heeft , post hem hier >>>Klikkie<<< Deze is voor info over de mod. >>>Klikkie<<< om te downloaden. De maker is BC7 en je opent het menu met CTRL + TAB er is ook onderaan het scherm ergens een bestand om te openen met CTRL F12 dan moet je die erbij zetten in je CLEO map want deze Mod loopt op CLEO3 in de bijlage zit het inclusief CLEO3. kopieer en plak het in je SA map maar maak BACK-ups. ik weet niet zeker of het de goede bestanden zijn maar dan moet je maar een PB sturen als het niet klopt je opent met de bestanden in mijn bijlage met of CTRL TAB of met CTRL F12 Bewerkt: 23 juni 2008 door zamg0d1 Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 is er een lcs hud voor gta sa Kun je even duidenlijk zeggen wat je bedoeld? Misschien weet ik wel een link Hij bedoelt een liberty city stories hud (heads up display). Die wil hij in gta san andreas. Reageren
Frooz Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Ik had op youtube een filmpje gezien en die had ufo´s enz. en ook is van een ruimte auto kan iemand mij dezen mod link sturen als iemand die kan vinden teminste! Grtz P.s voor GTA San andreas Reageren
gammie_ Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Hallo Frooz, Welkom op het forum ! Ik heb even voor je gezogd en kwam deze mod tegen: Thegtaplace.com/u.f.o/mod Is dit wat je bedoeld? Anders hoor ik het nog wel. Reageren
Sprunk Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Hallo, Is er een mod waarmee je in de auto kunt zitten voor Vice City en/of San Andreas? Dus dat je het stuur en dashbord etc. ziet? Alvast bedankt Reageren
owner001 Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 ik zoek al hele tijd dese mods voor gta sa: bomberjack voor cj mooie tribel tatoo's die schedel van masters of hardcore als tattoo voor op cj rug nike airmax nickelsen, pittbul of 100% hardcore T-shirts en een kale kop voor cj (voor bij de blank mod) ik hoop heel erg dat iemand 1 of meerdere van dese mods kan vinden of maken voor mij alvast bedankt enne voor mensne dingen gaan denken ja ik hou van hardcore, nee ik ben NIET rasistisch Reageren
Remi-X Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Ik ben op zoek naar de Andromada met werkende klep achterop waarin ik voertuigen kan plaatsen. Ik heb er tot nu toe 1 gevonden, maar god wat is dat kreng lelijk. Op YouTube zie ik juist weer heel veel mooiere... Dus moeten die ook gewoon ergens te downloaden zijn. Heeft iemand een goede link voor me? Reageren
danny18 Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 (bewerkt) Ik zoek een mod dat de multistored carpark die parkeer garage waar je tijdens de missie Gaurdian Angels de ruger moet oppakken is er een mod die dat in een save huis verandert en er ook auto in kan zetten Bestaat zoiets? Want dan kan je lekker veel auto's opslaan. Voor de zekerheid een foto zodat jullie weten welke parkeer garage: Bewerkt: 27 juni 2008 door danny18 Reageren
K.O. Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Ik ben op zoek naar de Andromada met werkende klep achterop waarin ik voertuigen kan plaatsen. Ik heb er tot nu toe 1 gevonden, maar god wat is dat kreng lelijk. Op YouTube zie ik juist weer heel veel mooiere... Dus moeten die ook gewoon ergens te downloaden zijn. Heeft iemand een goede link voor me?Waar heb je al gezocht? Deze 13 pagina's aan vliegtuigen al doorgekeken? Reageren
danny18 Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 (bewerkt) Hallo,Is er een mod waarmee je in de auto kunt zitten voor Vice City en/of San Andreas? Dus dat je het stuur en dashbord etc. ziet? Alvast bedankt Hier een voor vc Bewerkt: 27 juni 2008 door danny18 Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Ik zoek een mod dat de multistored carpark die parkeer garage waar je tijdens de missie Gaurdian Angels de ruger moet oppakken is er een mod die dat in een save huis verandert en er ook auto in kan zetten Bestaat zoiets? Want dan kan je lekker veel auto's opslaan. Voor de zekerheid een foto zodat jullie weten welke parkeer garage: Ik weet wel een mod waarmee je een andere grote garage kan gebruiken als save point en je kan er wel 41 voertuigen in opslaan! Het is de Marina Carpark mod van PatrickW. Je moet wel een nieuw spel starten aangezien het een main.scm mod is. Reageren
Sprunk Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Hallo,Is er een mod waarmee je in de auto kunt zitten voor Vice City en/of San Andreas? Dus dat je het stuur en dashbord etc. ziet? Alvast bedankt Hier een voor vc Bedankt voor de mod die heel mijn GTA VC in de soep laat lopen Reageren
danny18 Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 (bewerkt) Hoezo? Ik heb hem uitgetest en de mod deed het perfect. Ik weet wel een mod waarmee je een andere grote garage kan gebruiken als save point en je kan er wel 41 voertuigen in opslaan! Het is de Marina Carpark mod van PatrickW. Je moet wel een nieuw spel starten aangezien het een main.scm mod is. Zal ik aan het mod request vragen of ze een multistored carpark een garage van zullen maken? Bewerkt: 28 juni 2008 door danny18 Reageren
Timske Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Ik zoek Ash als playermodel.. >Klik< voor filmpje, stuur me een persoonlijk bericht als je het weet. Want ik kijk hier heel af en teo Groeten Tim Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.