GTA Monster Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Versie 1.0 van GTA SA. main.scm en script.img in .zip betandje. Alvast bedankt, GTA Monster Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 (bewerkt) Versie 1.0 van GTA SA. main.scm en script.img in .zip betandje.Alvast bedankt, GTA Monster Ik heb ze hier wel ff in de map Alleen moet je nu wel opnieuw beginnen. BIJLAGE INMIDDELS VERWIJDERD! Bewerkt: 1 juli 2008 door zamg0d1 Reageren
papa_junss_ Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 ik heb een vraag.. kan je de auto ramen niet tinten.. dus donker maken.? Reageren
Rj4 Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Hoi, ik heb GTA San Andreas V2 ( met downgrade ), ik zoek dus een programmatje voor GTA San Andreas waar je IN het spel een auto kan selecteeren ( Zon programmatje bestaat, ooit gezien op YOUTUBE ) Alvast bedankt! Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Ik denk dat je een carspawner bedoeld, een carspawner is een tooltje en geen modificatie. Met andere woorden: dat werkt ook met versie 2, downgraden is dus niet nodig om dat te gebruiken. Je kan >hier< een carspawner downloaden of zoek anders zelf even met een zoekmachine zoals google. Reageren
Dinkydau Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 (bewerkt) Versie 1.0 van GTA SA. main.scm en script.img in .zip betandje.Alvast bedankt, GTA Monster Ik heb ze hier wel ff in de map Alleen moet je nu wel opnieuw beginnen. Dat is een rar bestand, en waarschijnlijk kan GTA Monster dat niet openen anders vroeg die waarschijnlijk niet speciaal om .zip: http://rapidshare.com/files/126026180/script.zip Edit: Ik denk dat je een carspawner bedoeld, een carspawner is een tooltje en geen modificatie. Met andere woorden: dat werkt ook met versie 2, downgraden is dus niet nodig om dat te gebruiken. Je kan >hier< een carspawner downloaden of zoek anders zelf even met een zoekmachine zoals google. Ook hier weer hulp van iemand die niet leest. Een auto spawnen IN het spel zegt ie toch? Voorzover ik weet kan dat met de noobmode, te downloaden bij de downloads van www.gtagames.nl Misschien is er nog een handiger programma dat niet meteen je spel opnieuw laat beginnen, maar dat ken ik niet en zou dat programma ook zelf graag zien verschijnen. Bewerkt: 30 juni 2008 door Dinkydau Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Ik heb hier de Carspawner als trainer waar je de ID in moet voeren Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Ik denk dat je een carspawner bedoeld, een carspawner is een tooltje en geen modificatie. Met andere woorden: dat werkt ook met versie 2, downgraden is dus niet nodig om dat te gebruiken. Je kan >hier< een carspawner downloaden of zoek anders zelf even met een zoekmachine zoals google. Ook hier weer hulp van iemand die niet leest.Een auto spawnen IN het spel zegt ie toch? Voorzover ik weet kan dat met de noobmode, te downloaden bij de downloads van www.gtagames.nl Misschien is er nog een handiger programma dat niet meteen je spel opnieuw laat beginnen, maar dat ken ik niet en zou dat programma ook zelf graag zien verschijnen. Ook hier weer iemand die de klok heeft horen luiden maar niet weet waar de klepel hangt. Met een carspawner spawn je voertuigen in je spel en je hoeft geen nieuw spel te starten, werkt met alle savegames o.i.d.. En ja dat kan OOK met de n00bmod, maar die zorgt vaak meer voor problemen dan gemak. Reageren
Dinkydau Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Er is hier blijkbaar een misverstand. Als ik dat bericht van Rj4 lees ga ik ervan uit dat hij bedoelt een carspawner die je in het spel moet installeren. Met een carspawner die naast GTA runt kan je voorzover ik weet geen voertuigen selecteren in het spel. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Er is hier blijkbaar een misverstand.Als ik dat bericht van Rj4 lees ga ik ervan uit dat hij bedoelt een carspawner die je in het spel moet installeren. Met een carspawner die naast GTA runt kan je voorzover ik weet geen voertuigen selecteren in het spel. Je kan 'hot-keys' instellen bij die carspawner, bijvoorbeeld: CRTL+I = Infernus. Dan hoef je het spel niet te verlaten (Alt-Tab) en krijg je direct je Infernus of welke auto je ook hebt ondergebracht onder een hot-key. Het mooie is dat je die hot-keys zelf kan instellen en dus aanpassen aan je eigen stijl. Reageren
Dinkydau Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Heel handig allemaal maar waar is die informatie voor nodig? Met die 211 hotkeys die je uit je hoofd moet leren kan je nogsteeds geen auto selecteren. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Kan iemand met deze plaatje mods maken? Dit vliegtuig vliegt niet maar scheert over het water als een speedboat maar stuurt als een vlieugtuig en deze: De Amfibiebus deze bus heeft een beetje de vorm van een boot en kan dus ook varen. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 (bewerkt) Heel handig allemaal maar waar is die informatie voor nodig?Met die 211 hotkeys die je uit je hoofd moet leren kan je nogsteeds geen auto selecteren. Je wilt toch niet zeggen dat je ze allemaal wilt gebruiken? Iedereen heeft zo z'n favorieten voertuigen, zeg een stuk of 10, dan stel je dus 10 hot-keys in. Die kies je dan bewust naar de naam van dat voertuig, bijvoorbeeld de H voor Hunter of Hydra, de N voor de NRG-500 etc. etc. en omdat je die bewust kiest en regelmatig kunt gebruiken is het kinderspel omdat te onthouden. Maar zoals ik al zei heeft de n00bmod meer nadelen dan voordelen. En als het puur om voertuigen gaat is een carspawner toch prima, je krijgt ze zo in je spel. Als je trouwens nog behoefte hebt om deze discussie tot Sint Juttemis te blijven voeren wil ik je vriendelijk verzoeken dit vanaf nu via PB's te laten lopen. Dan hoeven andere leden zich er niet aan te storen en kan dit topic verder worden gebruikt waar deze voor bedoeld is. PS: I.v.m. die nadelen zal ik uit principe nooit de n00bmod aanraden, eerder afraden. Bewerkt: 30 juni 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Heel handig allemaal maar waar is die informatie voor nodig?Met die 211 hotkeys die je uit je hoofd moet leren kan je nogsteeds geen auto selecteren. Je wilt toch niet zeggen dat je ze allemaal wilt gebruiken? Iedereen heeft zo z'n favorieten voertuigen, zeg een stuk of 10, dan stel je dus 10 hot-keys in. Die kies je dan bewust naar de naam van dat voertuig, bijvoorbeeld de H voor Hunter of Hydra, de N voor de NRG-500 etc. etc. en omdat je die bewust kiest en regelmatig kunt gebruiken is het kinderspel omdat te onthouden. Maar zoals ik al zei heeft de n00bmod meer nadelen dan voordelen. En als het puur om voertuigen gaat is een carspawner toch prima, je krijgt ze zo in je spel. Als je trouwens nog behoefte hebt om deze discussie tot Sint Juttemis te blijven voeren wil ik je vriendelijk verzoeken dit vanaf nu via PB's te laten lopen. Dan hoeven andere leden zich er niet aan te storen en kan dit topic verder worden gebruikt waar deze voor bedoeld is. PS: I.v.m. die nadelen zal ik uit principe nooit de n00bmod aanraden, eerder afraden. Waarom überhaupt hotkeys gebruiken? Gewoon alles in een mooi menu'tje zoals het er uit ziet in de N00bmode V2.0. Alleen dan bijvoorbeeld in een aparte V1/V2 Compatible mod. Zo los ik het op. Je kunt Eclipse of Wauzie vragen of ze de Spawner en het menu nog hebben dat je die appart erbij zet zonder de Script.img of de MAIN.scm te veranderen. Reageren
General-lee Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 is er ook een mod waarmee je met VC in de SA map kan spelen? ik heb wel zoiets gevonden maar dat veranderde veel meer dan alleen de map, en het liet bovendien mijn gta in de soep lopen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.