markanie Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 kent iemand een mod dat je kan driften ? erg bedankt alvast Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Voor Het topic Mod aanvraag: kent iemand een mod dat je kan driften ? erg bedankt alvast Ik heb dit gevonden: Real Mod All in One Dit is een mod met meerdere functies maar ik heb gezocht. Hier zul je wel wat aan hebben. Reageren
Lil.Shaiki Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Hallo weet iemand hoe je mod krijg? Reageren
nickverstraaten Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Waar kan ik veel mods vinden van werk verkeer ( hijskraan, loder) enz. Alvast bedankt. Reageren
nickverstraaten Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Kent iemand de wapen mod waarmee je een gat in de grond en in een flat schiet, als je dan in het gat in de grond rijdt kom je uit het flatgebouw? of andere GRAPPIGE wapen mods(taart enz.) Reageren
Vkey Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Weet iemand of er ook een Nederlandse mod bestaat, waarbij alles er Nederlands uitziet. Zoals Nederlandse auto's ed... Reageren
nickverstraaten Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Kent iemand een site waarbij je veel motorcross sound mods hebt? alvast bedankt Reageren
irani Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Hallo, Ik ben al een tijdje op zoek naar een F-14 tomcat voor GTA San Andreas. Kan iemand me helpen? Alvast bedankt. Reageren
bart12345 Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Ik zoek een aantal mods voor de pc. - Een mod waar je de lichten van je auto aan en uit kan doen. - Een mod waar nieuwe auto's bijkomen zoals bmw's en mercedes enzo niet vervangen - Een mod met een km teller voor auto's - Een mod dat er mensen op het vliegveld werken - Een mod dat er trucks met een aanhanger rondrijden. - Een mod waarbij elke nacht verschillende feesten zijn op het strand - Een mod waar er elke week op een vrijdag ofzo mensen zijn bij een priemiere van een film met die limousines enzo in die ene missie waarbij je iemand de zee in moest rijden. Deze mods zou ik graag willen Kunnen jullie ze maken of vinden alvast bedankt Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 (bewerkt) Ik heb >hier< een km-teller gevonden, het is geen echte mod maar een tooltje. Werkt ook met v2 en kan op elk gewenst moment verplaatst/verwijderd worden. Eenvoudige installatie: slechts 2 bestanden te plaatsen in je SA map. Je kan zelf bepalen in welke hoek die komt en of je de snelheid in km/h wilt of in mph. Bewerkt: 4 juli 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
jorry95 Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 weet iemand waar je de GTA driver mod kan downloaden Reageren
jorry95 Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 weet iemand waar je (een goede) snelheidsmeter kan downloaden (en niet de SAspeedo want die werkt bij mij niet ) Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Even zelf zoeken is ook veel werk he.. >>Klik<< Reageren
.Senne Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 (bewerkt) ik had er een gevonden die bij een SA cam hack zat, dus in het programma inbegrepen was die feilloos werkte bij mij. (die sa speedo deed het ook niet chez moi. ) ik zal even zoeken voor de download; en hopen dat ik hem vind (de juiste ) greetz_ EDIT: denk dat dit 'em is, maar ben niet zeker. volg de instructies en je komt er wel ui dtenk ik, anders: vraag gerust. >>speedoding<< PS: een moderator heeft twee topics verplaatst, maar die zitten nu een beetje doorheen, dus nu lijkt de post van ghostrider een antwoord op de aanvraag voor de speedometer van Jorry95, mr dat is op z'n aanvraag van de driver mod. Bewerkt: 4 juli 2008 door senneken Reageren
jorry95 Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 een voor V2 graag de rest doet het niet bij mji Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.