Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
weet iemand waar je een speedmeter kan vinden die ook werkt op vista.
Slechts één pagina terug in dit topic vond ik >deze post<. Ik gebruik die zelf ook wel eens en ook ik heb Windows Vista, lees wel eerst goed de readme.txt. Ik denk dat je in de readme.txt kan vinden waarom die het eerst niet deed bij jou. Succes ^_^

ik heb em doorgelezen en gezaan wat er stont maar hij doet nog steets nix??

(weet jij wat dx8vb.dll is want bij degene die het wel deet bij nmij (op XP) kan dat niet vinden)

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GTA_XP

63

• Beagle

62

• -Matthijs-

58

• Ghost_Rider

56

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Plaats de bestanden d3d9.dll en SpedSets.exe in de map Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas. Start daarna SpedSets.exe en stel in welke hoek en km/h of mph. Sla dit op! Start daarna GTA SA.

Geplaatst:
Plaats de bestanden d3d9.dll en SpedSets.exe in de map Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas. Start daarna SpedSets.exe en stel in welke hoek en km/h of mph. Sla dit op! Start daarna GTA SA.

het enige bestanden dat ik heb zijn SASpeedo en ReadMe geen d3d9.dll of SpedSets.exe.

Geplaatst:
Gebruik dan die van mij eens:

leuk als ik die probeer komt er een warning en kan ik em niet unzippen

Geplaatst:

Zeer vreemd aangezien ik 'm wel kan uitpakken, nogmaals ingepakt, nu in .rar formaat:

Als deze het ook niet doet ligt dat wss aan jou in- en uitpakprogramma. :7

Geplaatst:
Als je hier reageert hoeft het nog niet te betekenen dat je altijd de mod krijgt. Soms kunnenwe de mod neit vinden, of is de mod alleen voor eigen gebruik. Zoek ook zelf eens. :Y

Ik heb zelf de hele internet doorgekeken :7

Geplaatst:
Ik heb zelf de hele internet doorgekeken :7
Je maakt veel meer kans in het ganze modding forum dan 1 topic in het SA forum. :7
Geplaatst:

Is het mogelijk om in GTA SA dmv modificatie een garage te krijgen waar meer auto's in gezet kunnen worden?

Bijvoordbeeld bij de hangar bij de vliegschool, daar kunnen maar 4 auto's in... Ik zou er graag meer in zetten. :puh:

Geplaatst:

daar hebben er hier al velen naar gevraagd, en ik zou het zelf ook wel willen :D , maar blijkbaar is het heel moeilijk om zo'n mod te 'scripten' omdat die bestanden die aangepast moeten worden nogal diep in het spel zitten.

helaas dus :N

greetz :cya:

Geplaatst:

Nou... zo moeilijk lijkt het mij niet.

Als je weet hoe je mods moet maken, dan heb ik een idee:

In verschillende garages kunnen soms verschillende hoeveelheden voertuigen.

Pas dat nummertje aan dat aangeeft hoeveel, en het is al opgelost.

Maar... Dit werkt natuurlijk niet als er 2 mogelijkheden in het spel zitten: 2 of 4 voertuigen.

Dus, ik weet niet hoe het spel in elkaar zit, maar misschien werkt het wel.

Geplaatst:
Nou... zo moeilijk lijkt het mij niet.

Als je weet hoe je mods moet maken, dan heb ik een idee:

In verschillende garages kunnen soms verschillende hoeveelheden voertuigen.

Pas dat nummertje aan dat aangeeft hoeveel, en het is al opgelost.

Maar... Dit werkt natuurlijk niet als er 2 mogelijkheden in het spel zitten: 2 of 4 voertuigen.

Dus, ik weet niet hoe het spel in elkaar zit, maar misschien werkt het wel.

Dat kun je niet aanpassen zonder de MAIN.scm aan te passen.

Geplaatst:

Hoi,

Ik probeer al een lange tijds mods erin te zitten. Tot vandaag was het nog niet gelukt maar nu wel.

Ik start leuk en aardig San andreas op > ligt mijn geluid eruit :duh::duh:

Alleen als ik in een auto stap heb ik weer geluid. Voor de rest helemaal niks (op het opstarten na dan) Deuntje en het spuitbusje dat je hoort.

Hiervoor had ik er ook al last van maar bij andere games niet. :7

Net heb ik San andreas opnieuw geinstalleerd, opgestart en ik had gewoon zoals het hoort overal geluid.

Ga ik hem daarna modden en is mijn geluid weer weg.

Kan het ook aan de hardware liggen, kortsluiting geluidskaart of voeding? aangezien een lange tijd geleden al eens een schroeiende lucht heb geroken en die sindsdien niet meer lekker draaid (ook hoop herrie maakt)

Very strange.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...