RobinMovies Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Oke, ik ben net nieuw hier dus wellicht plaats ik deze vraag in een totaal verkeerd topic.Maar waar moet je gedownloade voertuigen in opslaan? In welke map? Ik heb in mijn GTA SA map gewoon een nieuwe map aangemaakt met de naam "GTA MOD". Daar stop ik al mijn gedownloaden mods in. Om te instaleren (voor beginners) zou ik eerst Sami (voertuigen MOD installer) gebruiken! Reageren
danny18 Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 is er ook een mod waarmee je met VC in de SA map kan spelen?ik heb wel zoiets gevonden maar dat veranderde veel meer dan alleen de map, en het liet bovendien mijn gta in de soep lopen Mag ik een link. Reageren
ginke86 Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Probeer eens wat in >>dit<< staat. Opgelost THNX Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Ik denk dat hij de SanVice mod bedoelt, die valt >>hier<< te downloaden. Reageren
.Timothy Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Ik denk dat hij de SanVice mod bedoelt, die valt >>hier<< te downloaden. Dat is om GTA San Andreas in GTA Vice City te veranderen, de aanvraag is net andersom Ik weet niet of die bestaat, maar het lijkt me nogal sterk: in SA heb je veel meer functies, en ik weet niet of het dan ook haalbaar is. Je zou wellicht op GTAGarage (waar SanVice dus ook staat) kunnen kijken, maar ik geef je weinig hoop. Reageren
max_gtafreak Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Ik zoek een Mercedes w126 500 se sound mod voor gta sa. Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Ik had ooit een tool. waarmee je ingame objecten kon plaatsen (san andreas). zoals bruggen/gebouwen. Ik heb hem nergens kunnen vinden. weet iemand waar ik deze kan vinden. Reageren
danny18 Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Ik zoek een mod met de car reflection zoal deze foto: Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Hij werkt in iedergeval wel voor SA. Deze mod. Reageren
.Senne Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 (bewerkt) @wariorz: dan bedoel je waarschijnlijk de GTA san andreas map editor? dit is een link voor een GTA III/vice city/san andreas map editor >>klikkie<< weet niet of ie goed werkt, dus proberen maar! greetz_ edit: link toegevoegd Bewerkt: 15 juli 2008 door senneken Reageren
Rnator Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 hallo allemaal, ik heb een vraag. Is er een mod(of iemand kan het maken) dat jouw homies achter je aankomen, niet alleen lopend maar ook in auto's en/of motor's (ik bedoel jij in een auto en je hoemies in een andere auto('s) en zij volgen jou) en dat je veel (oneindig) homies kan maken? dank jullie wellll oh en jah ik heb overall gezocht maar heb niks gevonden. Reageren
.Timothy Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 (bewerkt) In dit topic (wat recentelijk is gemaakt), werd erom gevraagd hoe je die personen, bikers, kon laten achtervolgen. Donwell antwoordde dat dat een modificatie/trainer zou zijn, waarin je pedistrians kon spawnen en je ze handelingen kon laten uitvoeren. Ik heb er zelf even naar gekeken, maar het nadeel is dat je er maar 6 (meende ik) kon spawnen. Anders zou je dit door middel van .scm modificaties moeten doen, maar dit is zeker ingewikkeld. Daarvoor zou je in het SCM-forum moeten kijken. Nogmaals, dit is ingewikkeld. Bewerkt: 15 juli 2008 door VWO-er Reageren
danny18 Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Bij mij doen de mods het niet Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Ik zie op het plaatje een url staan: gta-worldmods.de Kijk daar anders eens en zoek op ´black hole´ en ´kromvel´ want dat zijn de makers van de mod. Reageren
danny18 Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 (bewerkt) Ik heb al gekeken bij gta world mods maar er was een precies dezelfde foto en het bleek dat het van een realpalm mod was maar toen hem downloade bleek er niks met een auto reflcetie in te zitten Bewerkt: 15 juli 2008 door danny18 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.