Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

er was een keer een topic met een mod zodat het meer op gta iv leek.. alleen kan ik hem niet meer vinden.. hoe heete die mod ookalweer?

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GTA_XP

63

• Beagle

62

• -Matthijs-

58

• Ghost_Rider

56

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)
Ik zoek een mod met de car reflection zoal deze foto:

post-84115-1216056761.jpg

Alhier heb je een Pack die alle auto's wat verbeterd.>Klik<

Met de zin van;

Betere reflecties; Glas, chromen delen, bodykit.

Ik hoop dat het deze is, Anders probeer je deze complete mod: >klik<.

Deze mod bevat een hele hoop onderdelen die GTA San Andreas een tikkeltje echter maken. Zoals verbeterde explosies, geregeld verkeer, relaties tussen peds is aangepast, zoals de gangmembers zelfs af en toe de Politie gaan aanvallen...

max_gtafreak Geplaatst 14 Jul 2008, 13:47:56

Ik zoek een Mercedes w126 500 se sound mod voor gta sa.

Ik hoop dat je deze bedoelt; Het is trouwens net de enige die op de site verkrijgbaar is :)

>Klik<

__

Don't blame me als ze verkeerd zijn, ik gebruik zelf geen mods, en heb er geen ervaring mee. Ik doe dit gewoon om te helpen :$

Bewerkt: door Ice Banana
Geplaatst:

Weet iemand waar ik de gedownloade mods moet plaatsen? In welke map precies?

Heb een aantal wagens gedownload :schater:

Alvast bedankt.

Geplaatst:

Je moet ze niet in mappen stoppen, maar met een tool erin doen. :)

Vóór dat je mods gaat instaleren moet je kijken welke versie je hebt. Als je V2 hebt kun je niet modden. :)

Hoe zie ik welke versie ik heb?

V1: Je ziet rechtsonder in het startmenu van SA niks.

V1.1: Je ziet rechtsonder in het startmenu V1.1 staan.

V2: Je ziet rechtsonder in het startmenu V2 staan.

Als je V2 hebt kun je, zoals ik hierboven zij, niet modden. Dan moet je deze downgrader downloaden en SA patchen. Daarna moet het modden wel lukken :)

Nu we klaar zijn met de versies kun je beginnen met de mods. De meeste mods hebben een .txd en een .dff bestand. Deze moet je de vervangen met de IMG Tool. Hiermee moet je dan naar C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\models gaan en de gta3.img openen. je krijgt nu allemaal bestanden te zien. Kijk bij de mod hoe de bestanden heten en zoek ze me de IMG Tool op. Als je ze maak je eerst een backup voor als de mod niet werkt. Klik bij de bestandjes op extract en plaats ze in een map. Nu kun je ze vervangen. Klik met de rechtermuisknop op het bestand en klik op 'Replace'. Vervang het met de bestand van de mod en klaar is zwamie. :)

>>hier<< kun je IMG Tool downloaden en >>hier<< is nog een tutorial voor als je het niet snapt. ;)

Geplaatst:

weet er iemand een goed programma om te kunnen modden?zo ja heb je dan een gta spel nodig want mijn is kapot?

Is er ergens een mod of trainer-achtig programmaatje, waarmee je ingame de voertuigen kunt gebruiken zoals echte auto's bv.: lichten aan/uit, motorkap open/dicht, motor aan/uit, zorgen dat de auto niet meer kan werken (geen sleutel :D), ...

Er is hier wel in het downloadarchief een mod, >>>deze mod<<<, die dat wel zou kunnen doen, maar die werkt niet met mijn San Andreas.

Reageer aub zo snel mogelijk!!!

bewerking: link toegevoegd

Bewerkt: door Mathiaske
Is er ergens een mod of trainer-achtig programmaatje, waarmee je ingame de voertuigen kunt gebruiken zoals echte auto's bv.: lichten aan/uit, motorkap open/dicht, motor aan/uit, zorgen dat de auto niet meer kan werken (geen sleutel :D), ...

Er is hier wel in het downloadarchief een mod, >>>deze mod<<<, die dat wel zou kunnen doen, maar die werkt niet met mijn San Andreas.

Reageer aub zo snel mogelijk!!!

Voldoe je wel aan de eisen van de modificatie? Het probleem waar de meeste mensen last van hebben is de versie. Zoals ook bij de modificatie staat vermeld, dien je V1 te hebben:
Deze mod maakt gebruik van CLEO3, je kan gewoon verder gaan met je save-games.

LET OP!!! je heb GTA: SA versie 1.0 of 1.1 nodig om deze mod te kunnen gebruiken.

Om te weten welke versie je hebt, moet je even in je beginscherm kijken, rechtsonderin. Als er niets of V1.1 (ik hoor net dat het ook met V1.1 schijnt te werken..) staat is het correct. Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:
ik zoek al heel lang een model voor een yamaha aerox..

ik heb er nog geen kunnen vinden, er is er hier wel een bezig op het forum om er 1 te maken maar dat duurt waarschijnlijk nog even.. dus

weet iemand een yamaha aerox te vinden voor SA?

heey twan je zocht een aerox ik heb alleen een getunede voor gta sa hopelijk is dat goed

hij zit hier bij de bijlagen

noordsider

1183728296_Tuned_Yamaha_Aerox.rar

Geplaatst:

heeft iemand een save game voor V1 waar alle side missions behaalt zijn?? (snapshots, tags, horseshoes, unique jumps en goud bij alle schoolen). en dat je naar alle 3 eilanden kan gaan.

want de gene op deze site doen het niet bij mij.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...