gammie_ Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 heeft iemand een save game voor V1 waar alle side missions behaalt zijn?? (snapshots, tags, horseshoes, unique jumps en goud bij alle schoolen). en dat je naar alle 3 eilanden kan gaan.want de gene op deze site doen het niet bij mij. Ik heb wat voor je gevonden: Hier te downloaden:gtagarage.com/100% Save game 100% savegame... gta version 1 all territory's. all golds. all GirlFriends 100% all stats full (not fat) all stunts all driving,boat,fly schools done all hitman all sprays, horsehoes, shells, pictures all clothes nice weapons(minigun,night vision gogles,smoke) nice cars (look screen) nice money $99999999999999 (most) nice house (desert airport) NO CHEATS USED (no warning before save) Reageren
..::Dracula::.. Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 een missie skipper die werkt bij n00bmode(welke weet ik niet meer -___-) Reageren
jorry95 Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 (bewerkt) heeft iemand een mod zodat je winkels kan overvallen, voor multiplayer GTA:SA. en waar kun je CLEO downloaden?? alvast bedankt Bewerkt: 18 juli 2008 door jorry95 Reageren
.Senne Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 voor jorry: dit is de officiële site d8 ik, e daar kan je hem ook ergens downloaden. >>cleo<< mijn aanvraag: heeft of weet er iemand een link naar carmods voor GTA sa die je kan tunen? zo van die car mods waarbij bestanden worden meegeleverd die de bodykit parts bij de tuning shops (wheel arch angels, transfender, loco low co.) vervangen, waardoor je die nieuwe auto dus in-game kan tunen. heb er zo al 4 die feilloos werken, een BMW M3, Mitsubishi EVO, Dodge slamram en Toyota supra, maar had er graag nog een paar gehad. voorbeeld: >>tuneable toyota supra<< iemand? alvast bedankt greetz Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Is er ergens een mod of trainer-achtig programmaatje, waarmee je ingame de voertuigen kunt gebruiken zoals echte auto's bv.: lichten aan/uit, motorkap open/dicht, motor aan/uit, zorgen dat de auto niet meer kan werken (geen sleutel ), ... Er is hier wel in het downloadarchief een mod, >>>deze mod<<<, die dat wel zou kunnen doen, maar die werkt niet met mijn San Andreas. Reageer aub zo snel mogelijk!!! Voldoe je wel aan de eisen van de modificatie? Het probleem waar de meeste mensen last van hebben is de versie. Zoals ook bij de modificatie staat vermeld, dien je V1 te hebben:Deze mod maakt gebruik van CLEO3, je kan gewoon verder gaan met je save-games.LET OP!!! je heb GTA: SA versie 1.0 of 1.1 nodig om deze mod te kunnen gebruiken. Om te weten welke versie je hebt, moet je even in je beginscherm kijken, rechtsonderin. Als er niets of V1.1 (ik hoor net dat het ook met V1.1 schijnt te werken..) staat is het correct. ja ik heb het bekeken, en ik heb 1.0, normaal moet het dus toch gaan. Maar de vorige versies van die mod werkten ook niet bij mij!!! Maar hiermee wijken we af van mijn werkelijke vraag: Is er ergens een mod of trainer-achtig programmaatje, waarmee je ingame de voertuigen kunt gebruiken zoals echte auto's bv.: lichten aan/uit, motorkap open/dicht, motor aan/uit, zorgen dat de auto niet meer kan werken (geen sleutel ), ... Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Vraagje, is er een programmaatje zoals SAMI, die niet alleen voertuigen kan installeren, maar ook wapen-, player- en mapmods??? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Nee, die is er geloof ik niet. Als je SAMI gebruikt raad ik hem je meteen af, hij maakt wel eens veel errors. Ik raad je een handmatige tool aan. Je doet dit met een programma, genaamd IMG Tool. Hiermee kan je alle txd. en dff. bestanden exporteren uit de gta3.img ( C -> Program Files -> Rockstar Games -> GTA SA -> Models ). In de link hieronder staat een handleiding zodat je alles snapt en weet wat je moet doen. Download IMG Tool Handleiding IMG Tool Reageren
Sprunk Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Is er een mod die er bij GTA VC voor zorgt dat je net zoals in SA met de muis kan draaien terwijl je in een auto zit, dit vind ik namelijk erg fijn Reageren
.Senne Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 aanvulling op ghostrider: met SAMI kan je soms wel maps en wapen mods (en nog andere soorten ook) installeren, mits er een autorun-applicatie bijzit. (das n soort bestand dat wanneer je erop klikt het automatisch SAMIi opendoet en alle bestanden die je met IMGtool eigenhandig erin zou moeten steken of vervangen, automatsch installeert.) en zoveel errors geeft SAMI nou ook weer niet bij mijn weten. er is wel nog een programma voor het installeren van wapens, (en auto's) en dat is Gtagarage mod manager. eigenlijk vrij hetzelfde als IMGtool, alleen uitgebreider. >>hier<< te downloaden ps: iemand die me kan helpen met mijn aanvraag op de vorige blz, post 885 om precies te zijn? greetz_ Reageren
Timske Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 @ Tommatje, die is er volgens mij niet Ik zoek de teleport gun Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 @ Tommatje, die is er volgens mij niet Ik zoek de teleport gun Bedoel je deze soms? Reageren
conversuh Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 (bewerkt) Hallo, Zou iemand de kleuren van een politie Volvo S80 kunnen aanbrengen op een gewone mod van een volvo S80 ? Ik plaats hier een paar screenshots om het te verduidelijken. Ooh ja, met de lichten erop zou het fantastisch zijn (op dak en op gril vanvoor). Bewerkt: 20 juli 2008 door conversuh Reageren
owner001 Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 @ Tommatje, die is er volgens mij niet Ik zoek de teleport gun Bedoel je deze soms? hoe werkt die teleport gun?? want ik krijg allemaal vet rare tekens op die site teleport gun klikt wel vet en de screenshots sien er ook wel vet uit maar ik snap niet wat ie doet Reageren
markie321 Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 ik zoek een mod van BAck to the future voor GTA SA kan iemand zeggen waar ik hem kan downloaden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.