bart12345 Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 weet iemand waar ik de gta modern mod v1 kan vinden??? die ene mod die de auto's veranderd en meer alvast bedankt Reageren
tjoef Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 (bewerkt) Aan de info die ik hier heb gevonden is de modern mod gemaakt door één of ander member van dit forum, en worden met deze mod vele voertuigen, gebouwen e.d. vervangen. Helaas als je op die link klikt, wordt de pagina niet gevonden, dus ik denk dat de maker het heeft opgegeven(het is ook al 2 jaar(en 10 dagen ) geleden). Ik weet niet of je nu nog aan deze mod kan geraken . Bewerkt: 21 juli 2008 door tjoef Reageren
.Senne Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 (bewerkt) ik heb em op de pc staan, en ook geïnstalleerd in een van mn San andreas games. (heb verschillende mappen van san andreas, zodat ik meerdere spellen kan modden ) ik kan wel even zoeken of ik hem terug vind voor jou. EDIT: ik vind via zoeken een map weer die heet san andreas modern mod, maar daarin bevindt zich een snelkoppeling met de naam setup factory 7.0 runtime, en ik denk niet dat je daar veel mee kan doen.. zal nog even het internet afzoeken, maar ik vrees ervoor EDIT 2: kijk ns wat ik gevonden heb >>san andreas modern mod 1.0<< en geupdate versie 1.1 >>verzie 1.1<< de links zijn niet dood, je krijgt 2 exe bestanden. of die werken weet ik niet, dus proberen maar greetz n have fun Bewerkt: 21 juli 2008 door senneken Reageren
GTA Monster Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 (bewerkt) Ik zoek een mod zodat je achter in de Andromada kan staan en voertuigen erin kan zetten. Ik zoek ook mod op. Bewerkt: 21 juli 2008 door GTA Monster Reageren
jorry95 Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 hoe moet je aan een ditial map komen zoals deze?? ------> Reageren
.Senne Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 (bewerkt) die map heet de detailed radar mod map en kan je >>hier<< downloaden. de installatie gebeeurt met San Andreas Mod Installer (SAMI) d8 ik suc6 ermee EDIT: of >>hier>> vandaar heb ik de mijne ook, en die werkt perfect en is ook in een minuutje geïnstalleerd Bewerkt: 22 juli 2008 door senneken Reageren
CoolieJoolie Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 (bewerkt) Is er een mod die ervoor zorgt dat alles grijsachtig word wanneer je dood gaat, net als wanneer je dood gaat in GTA IV, zo niet zou iemand die willen maken? Bewerkt: 24 juli 2008 door CoolieJoolie Reageren
cavorpa Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 wie heefd alle batman outfits in san andreas Reageren
RobinMovies Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 (bewerkt) De mod is de 'ENBSeries GTASA v0.074c graphic change'. Hij valt >>hier<< te downloaden. bij mij werkt ie niet.. Dan krijg ik opeens error dat ie een file mist EDIT: velen PC´s kunnen dit niet aan heb ik gehoord van een vriend/\. Omdat je een ene van een Geforce 8000 nodig hebt Bewerkt: 28 juli 2008 door RobinMovies Reageren
Sprunk Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Ik zoek een mod die VC van GTA VC veranderd naar de VC van GTA VCS Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Ik zoek een mod die VC van GTA VC veranderd naar de VC van GTA VCS Ik heb verschillende sites opgezocht maar er was geen mod die beschrikbaar was dat jij in gedachten had. Misschien heb ik het mis maar volgens mij bestaat dit niet. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Ik zoek een mod die VC van GTA VC veranderd naar de VC van GTA VCS Ik heb verschillende sites opgezocht maar er was geen mod die beschrikbaar was dat jij in gedachten had. Misschien heb ik het mis maar volgens mij bestaat dit niet. Er is een team bezig met die mod aan het maken maar volgens mij is die mod dood. Reageren
jimy Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 heej weetmand waar ik mod kan vinden gelijk in het filmpje http://www.youtube.com/watch?v=pJJxh1S0PJ0 Reageren
CoolieJoolie Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 heej weetmand waar ik mod kan vinden gelijk in het filmpjehttp://www.youtube.com/watch?v=pJJxh1S0PJ0 Denk jij nou echt dat dat echt is! :duh: Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Dan moet ik je teleurstellen, dat is geen mod. De auto is wel een mod, maar de transformatie wat erin zit is een animatie. Daarom moet je soms ook even de beschrijving lezen van een filmpje. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.