Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

weet iemand waar ik de gta modern mod v1 kan vinden???

die ene mod die de auto's veranderd en meer

alvast bedankt

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GTA_XP

63

• Beagle

62

• -Matthijs-

58

• Ghost_Rider

56

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Aan de info die ik hier heb gevonden is de modern mod gemaakt door één of ander member van dit forum, en worden met deze mod vele voertuigen, gebouwen e.d. vervangen.

Helaas als je op die link klikt, wordt de pagina niet gevonden, dus ik denk dat de maker het heeft opgegeven(het is ook al 2 jaar(en 10 dagen :puh: ) geleden).

Ik weet niet of je nu nog aan deze mod kan geraken :{.

Bewerkt: door tjoef

ik heb em op de pc staan, en ook geïnstalleerd in een van mn San andreas games.

(heb verschillende mappen van san andreas, zodat ik meerdere spellen kan modden :D )

ik kan wel even zoeken of ik hem terug vind voor jou.

:cya:

EDIT: ik vind via zoeken een map weer die heet san andreas modern mod, maar daarin bevindt zich een snelkoppeling met de naam setup factory 7.0 runtime, en ik denk niet dat je daar veel mee kan doen..

zal nog even het internet afzoeken, maar ik vrees ervoor :N

EDIT 2:

kijk ns wat ik gevonden heb ^_^

>>san andreas modern mod 1.0<<

en geupdate versie 1.1

>>verzie 1.1<<

de links zijn niet dood, je krijgt 2 exe bestanden. of die werken weet ik niet, dus proberen maar :puh:

greetz n have fun ^_^

:cya:

Bewerkt: door senneken

Ik zoek een mod zodat je achter in de Andromada kan staan en voertuigen erin kan zetten.

Ik zoek ook

mod op. Bewerkt: door GTA Monster

die map heet de detailed radar mod map en kan je >>hier<< downloaden. de installatie gebeeurt met San Andreas Mod Installer (SAMI) d8 ik ^_^

suc6 ermee :cya:

EDIT: of >>hier>>

vandaar heb ik de mijne ook, en die werkt perfect en is ook in een minuutje geïnstalleerd :Y

:D

Bewerkt: door senneken

Is er een mod die ervoor zorgt dat alles grijsachtig word wanneer je dood gaat, net als wanneer je dood gaat in GTA IV, zo niet zou iemand die willen maken?

Bewerkt: door CoolieJoolie
De mod is de 'ENBSeries GTASA v0.074c graphic change'. Hij valt >>hier<< te downloaden. ;)

bij mij werkt ie niet.. Dan krijg ik opeens error dat ie een file mist :(

EDIT: velen PC´s kunnen dit niet aan heb ik gehoord van een vriend/\. Omdat je een ene van een Geforce 8000 nodig hebt

Bewerkt: door RobinMovies
Geplaatst:
Ik zoek een mod die VC van GTA VC veranderd naar de VC van GTA VCS ^_^
Ik heb verschillende sites opgezocht maar er was geen mod die beschrikbaar was dat jij in gedachten had. Misschien heb ik het mis maar volgens mij bestaat dit niet.
Geplaatst:
Ik zoek een mod die VC van GTA VC veranderd naar de VC van GTA VCS ^_^
Ik heb verschillende sites opgezocht maar er was geen mod die beschrikbaar was dat jij in gedachten had. Misschien heb ik het mis maar volgens mij bestaat dit niet.

Er is een team bezig met die mod aan het maken maar volgens mij is die mod dood.

Geplaatst:

Dan moet ik je teleurstellen, dat is geen mod. De auto is wel een mod, maar de transformatie wat erin zit is een animatie. Daarom moet je soms ook even de beschrijving lezen van een filmpje. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...