Thabit Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 Ik heb een problemo met NFSU 2. Als ik bijv. een auto aan het tunen ben, moet ik steeds wachten, en gaat hij schokkerig. Soms komen er allemaal strepen in het beeld, of wordt het zwart! Wat kan ik hier aan doen? PS: Toen ik alles op het laagst had staan deed hij dit ook! Reageren
-Niels- Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 Dit had ik met de oude NFSU 1 (eerst) ook. Misschien ff opnieuw installeren? Ik moest gewoon nieuwe drivers downloaden en installeren. Bij NFSU2 heb ik alles op hoogst, en hij draait perfect. Reageren
Thabit Geplaatst: 2 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 Dan wil ik eerst weten waar de savegames staan.. Dan bewaar ik mijn eigen! Reageren
-Niels- Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 (bewerkt) C:\Documents and Settings\username\Local Settings\Application Data\NFS Underground 2 Zorg wel eerst dat je naar extra gaat en dan map opties. Extra--->Mapopties---->Weergave--->verborgen mappen weergeven (onderaan) Dan zie je de map pas. Bewerkt: 2 juli 2005 door Badman Reageren
Arjen Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 Dan wil ik eerst weten waar de savegames staan.. Dan bewaar ik mijn eigen! C:\Documents and Settings\*Naam\Local Settings\Temp\Application Data.. Zoiets, moet je eerst even bij Local Settings kijken. Reageren
Thabit Geplaatst: 2 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 Danku. Ga ik nu even NFS U2 opnieuw installeren! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.