Jump to content

cheat 100% uitgespeeld voor san andreas

Recommended Posts

Geplaatst:

hoi

ik heb gehoord van een vriend dat er een cheat is voor san andreas dat je hem in een keer hebt uigespeeld

maar ik kan hem niet vinden

weet iemand ervan en wat is die code?

alvast bedankt

Geplaatst:

Die bestaat niet, gelukkig. :puh:

Ik denk dat je niet zo snel moet geloven wat een ander beweerd/zegt.

Het is natuurlijk logisch dat hij er niet in zit want anders heb je het spel met een cheat direct al uitgespeeld.

Hier een link naar de cheats van GTA San Andreas: Klik

Geplaatst:

hoi

ik heb gehoord van een vriend dat er een cheat is voor san andreas dat je hem in een keer hebt uigespeeld

alvast bedankt

Rockstar was eerst wel van plan om dat soort cheats in de PS2 versie van GTA San Andreas te stoppen, maar dat soort cheats zijn uiteindelijk geschrapt. Net als de godmode cheat, die is ook om een onbekende reden niet door ge gaan in GTA San Andreas.

Geplaatst:

hoi

alvast bedankt

Rockstar was eerst wel van plan om dat soort cheats in de PS2 versie van GTA San Andreas te stoppen, maar dat soort cheats zijn uiteindelijk geschrapt. Net als de godmode cheat, die is ook om een onbekende reden niet door ge gaan in GTA San Andreas.

Stja, is niet dom van ze, anders verveelt het spel heel makkelijk ( eigen ervaring :puh: )

Geplaatst:

Nou, als jij zo'n cheat gebruikt mis je een heleboel uren aan vermaak dus uiteindelijk heb je alleen jezelf ermee denk ik. Maar als je hem al een keer hebt uitgespeeld kunnen dit soort cheats erg handig zijn daar ben ik het dan wel mee eens.

Geplaatst:

Nou, als jij zo'n cheat gebruikt mis je een heleboel uren aan vermaak dus uiteindelijk heb je alleen jezelf ermee denk ik. Maar als je hem al een keer hebt uitgespeeld kunnen dit soort cheats erg handig zijn daar ben ik het dan wel mee eens.

Of als je BV perongeluk je SaveGame hebt verwijderd :)

Geplaatst:

Kun je als je cheats hebt gebruikt het spel wel voor 100% uitspelen? Ik heb n keer gehoord dat dat niet kan.

Geplaatst:

Kun je als je cheats hebt gebruikt het spel wel voor 100% uitspelen? Ik heb n keer gehoord dat dat niet kan.

ja tuurlijk kan dat

Geplaatst:

ja tuurlijk kan dat

Nee, dat kan niet. Er kan bij gebruik van sommige cheats een fout optreden in het spel waardoor de 100% niet meer haalbaar is...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...