Jump to content

Gezocht: Ervaring met Analytics


Jacky-2007

Recommended Posts

Beste Webdesigners,

Ik ben op zoek naar wat ervaringsdeskundigen op het gebied van Google Analytics. Ik heb namelijk een werkend website profiel voor alle pagina's die in de root map staan, maar ik zou ook een stukje de diepte in willen en bij willen houden hoeveel bezoekers er komen op bijvoorbeeld de webpagina's in directory

../map1/

Ik dacht dat dit wel zou werken door een nieuw profiel toe te voegen in het prog, en dan voor

www.domein.nl/map1/

maar dit schijnt niet te werken?

Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk raad ik Google Analytics af aangezien je website niet meer werkt als google offline ligt en hij ook niet altijd alle bezoekers record. Als je ergens een hosting hebt dan zit er waarschijnlijk webalizer in die beter werkt en altijd alle bezoekers record.

Link to comment
Delen op andere websites

Als Google offline gaat, ligt onze website niet plat, heur.. Dat klinkt me toch heel sterk in m'n oren als een indianenverhaal. Tenslotte is Google niet onze webhoster.

Onze webhost heeft zelf geen dergelijke software in ons pakket, en we willen er niet meer voor gaan betalen, dus zoek ik een oplossing met Google Analytics. Iemand een oplossing?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...